Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 81 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    Zit je in een huis? Wij namen regelmatig zelf een lunchpakket mee. Brood gekocht bij de supermarkt.
    Ook wat beter te verteren in de wilde attracties. Daar hoef ik niet in met een vette hap op. Brood is prima en niet zwaar om mee te nemen.
    Onze kinderen zijn ook niet van die vette hap eters, leuk voor af en toe maar brood gaat er wel in.

  3. Top | #13
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Bij de Publix, op de delicatessen afdeling kun je superlekkere belegde broodjes (broden !!) kopen die je zelf kunt samenstelllen.
    Voor de grote eter, neem een halve, voor de onverzadigbare :wink: , zoals ik zelf , neem een hele. Ik vond ze nog beter dan de Subway, maar ook een ietsiepietsie duurder.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #14
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inge
    Zit je in een huis? Wij namen regelmatig zelf een lunchpakket mee. Brood gekocht bij de supermarkt.
    Ook wat beter te verteren in de wilde attracties. Daar hoef ik niet in met een vette hap op. Brood is prima en niet zwaar om mee te nemen.
    Onze kinderen zijn ook niet van die vette hap eters, leuk voor af en toe maar brood gaat er wel in.
    Ook als je in een hotel zit is dat best een optie. Wij gingen 's ochtends altijd een zak broodjes halen voor ontbijt en de rest mee als lunch of voor de eerste opkomende honger. Vleesbeleg en boter bewaarden we in zo'n piepschuim bak waarvoor ik elke ochtend bij de ijsblokjesmachine op de gang een flinke lading nieuwe ijsblokjes haalde. Zo heb je een perfect Ijskastje op de kamer. Als er al een ijskast op de kamer staat is dat uiteraard nog handiger.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit
    Bij de Publix, op de delicatessen afdeling kun je superlekkere belegde broodjes (broden !!) kopen die je zelf kunt samenstelllen.
    Voor de grote eter, neem een halve, voor de onverzadigbare :wink: , zoals ik zelf , neem een hele. Ik vond ze nog beter dan de Subway, maar ook een ietsiepietsie duurder.
    Hoihoi,
    Ik wil niet vervelend doen, maar deze stokbroodjes hebben wij ook gehaald bij de publix. Ik vond ze te royaal belegd met alles!! Ze doen er niet een 'beetje' van alles op, maar meteen inderdaad een pond van alles......
    De broodjes werden hierdoor niet lekkerder. Ze werden helemaal nat en niet meer lekker knapperig, en bovendien kon ik ze door de hoogte niet in mijn mond krijgen....

    De helft minder van alles zou veel lekkerder zijn geweest.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Je kunt dat gewoon vragen hoor, wij hadden ook dat 'probleem' en vroegen dan gewoon 'a little bit'. Dat was 'no problem' !
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Okay, en wat je ook eens moet proberen is de keten Atlanta Bread Company, daar kun je werkelijk overheerlijk lunchen met allerlei soorten broodjes.
    Eric

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    Wij waren trouwens ook erg enthousiast over de Panda Express. Een chinees buffet.. erg goed eten.. (veelal te vinden in de grote malls) Jammie, krijg er weer honger van als ik eraan denk..
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Publix vind je overal, vraag in je hotel naar de dichtstbijzijnde, en de Atlanta Bread Company zitten her en der, veelal bij grote shoppingmalls.
    Orlando is zo groot, dat het geen zin heeft om een speciaal adres op te geven, lijkt me niet logisch als je van de ene kant naar de andere moet rijden voor een lunch.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-03-11 om 14:23. Reden: fqe

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Restaurant based on 'Forrest Gump' to open in CityWalk

    Restaurant based on 'Forrest Gump' to open in CityWalk

    Beth Kassab | Sentinel Staff Writer
    Posted August 24, 2005


    Bubba Gump Shrimp Co. will become the newest restaurant in Universal Orlando's CityWalk early next year, replacing the recently closed Decades Cafe Arcade.

    The 12,000-square-foot seafood restaurant, capitalizing on the 1994 hit movie Forrest Gump, will be the restaurant chain's third Florida location. The arcade closed its doors in June.

    "If you look at Universal CityWalk, it's a collection of some of the best known and most exciting entertainment experiences in the country," said Universal spokesman Tom Schroder. "We closed the arcade to make way for what we believe is going to be a great new concept."

    The Shrimp Co. will join eight other restaurants at CityWalk, Universal's 30-acre nightlife complex, including NASCAR Cafe, Latin Quarter and Emeril's.

    It will feature menu items with movie-themed names such as Bucket of Boat Trash (fried shrimp, lobster and white fish), the Director's Cut Rib-Eye (a 14-ounce bone-on chop), and Jenny's Strawberry Dream (shortcake).

    The restaurant chain began in Monterey, Calif., in 1996 and now has 17 locations in nine states -- including in New York's Time Square and Daytona Beach's Ocean Walk -- as well as Japan and the Philippines.

    The Orlando restaurant is scheduled to open next spring near the entrance to CityWalk, across from the 20-screen movie theater.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •