Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 81 van de 81 EersteEerste ... 3171798081
Resultaten 801 tot 804 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #801
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Zoek je een meer luxe restaurant in Disney? Dan zou ik voor Narcoossee's (Grand Floridian Resort) gaan, met een beetje timing kan je ook het vuurwerk in MK zien. Anders Flying Fish, Citricos of California Grill (die laatste twee heb ik eerder heerlijk gegeten). Artist Point in de Wilderness lodge is misschien ook wel wat voor kerst, de lodge heeft natuurlijk al een beetje een kerstsfeer. Of anders een van de restaurants in Disney Springs maar ik denk dat het wel leuk is om de kerstsfeer en decoraties in de hotels gelijk mee te pakken. Weet niet of de restaurants open zijn (heb ik niet opgezocht) maar verwacht van wel. Gewoon klaar zitten en precies 180 dagen vooraf boeken, niet geschoten is altijd mis!

  2. Top | #802
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    We twijfelde tussen fort wilderniss (trails end restaurant)
    en 1900 park fare (grand floridian resort) of chef mickeys vanwege de leuke caracters
    Dit omdat we graag een buffet willen
    qua sfeer wou ik het liefst fort wilderniss maar de veelzijdigheid en ruimere keuze
    gaf de doorslag en is het dus 1900 park fare geworden
    helaas wel met cinderella en prince charming maar goed die nemen we er dan maar bij
    Ik zie liever wat pluizigere caracters
    Het boeken was geen probleem volop keuze in de restaurants en mooie tijden beschikbaar
    Wij zijn onder de pannen op kerstdag
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #803
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Haha, ik ben zelf ook meer van de pluizigere characters. Maar heb ook hele goede dingen gehoord over de interactie van de prinsen en prinsessen dus dat komt vast goed. 1900 park fare ben ik nooit geweest maar wel gegeten in trails end. Dat viel toen wat tegen maar was niet slecht. Kwam ook omdat ik gehoord had dat chef TJ altijd heel goed voor vegetarische en veganistische gasten zorgt dus ik had gehoopt dat hij er zou zijn (ik eet namelijk geen vlees). Geen chef gezien en toen ik aangaf geen vlees te eten, zei de server dat er genoeg keuze was en eet smakelijk verder. Normaal geef ik het ook niet eens aan bij een buffet maar had nu toch op iets meer gehoopt. Trails end is meer klassieke Amerikaanse kost en er zaten veel gezinnen die zich helemaal vol aan het vreten waren. Ik denk dat 1900 park fare wat chiquer aan doet, wel leuk voor kerst.

  4. Top | #804
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Restaurants in Orlando

    Ja het zal idd wat sjieker aan doen
    het buffet ziet er goed uit (op papier)
    en tja... prinsessen misschien dat mijn moeder van 70+
    het wel leuk gaat vinden, onze zoon van 17 jaar zal het niet zo kunnen waarderen haha!
    any way... de reviews zijn goed
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •