Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 81 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #71
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Beste Spareribs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik heb twee keer spareribs gegeten bij Rainforest Café in Downtown Disney. De eerste keer erg lekker (en ja, vlees was zo gaar en mals dat 't gewoon van het bot viel), de tweede keer was het vooral erg veel vet i.p.v. vlees.

    In NL zijn het altijd varkesribbetjes, is dat ook zo in de VS? De botten hadden nl. een heel andere vorm dan ze hier hebben.
    Ik heb in de US ook wel runderribben gehad, maar die zijn een stuk groter. Je hebt dan aan 3 a 4 genoeg.
    Ze werden als iets van dino ribs of zo aangeprezen in Las Vegas.
    Knaapje

  2. Top | #72
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Beste Spareribs

    Voor de beste spareribs in Amerika moet je toch echt in Memphis zijn. V.w.b. Orlando is o.a. House of Blues wel oké.

  3. Top | #73
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Beste Spareribs

    Tony Roma's is echt super voor spare ribs!

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Re: Beste Spareribs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo Bekijk Berichten
    Tony Roma's is echt super voor spare ribs!
    Zonder enige twijfel de beste in de US

  5. Top | #75
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Beste Spareribs





  6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard Re: Beste Spareribs

    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Carlo
    Tony Roma's is echt super voor spare ribs!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RMB Bekijk Berichten
    Zonder enige twijfel de beste in de US
    Ik ben bij Tony Roma's in Berlijn geweest en een vriend van me bij Tony (wij mogen gewoon Tony zeggen :lol: ) in Marbella, en we vonden het allebij lekkerder dan in Amerika.

    Was verleden week bij Smokey Bones (verschillende locatie's) en die waren ook heel lekker. Ook goede BBQ (pulled pork). Waar je wel voor moet uitkijken bij de verschillende restaurants is dat je niet gerookte spareribs krijgt, die smaken een beetje naar casseler rib. Als je dat lekker vindt gewoon nemen dus.

    Enzo.

  7. Top | #77
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Beste Spareribs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo Bekijk Berichten
    Tony Roma's is echt super voor spare ribs!
    Ben ik het al gauw mee eens, maar voor mij toch op de gedeelde eerste plaats ;

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Restaurant: Angel’s Lobster & Seafood Feast

    Garnalen zonder smaak, vlees dat naar dood dier smaakt en andere smerige dingen.

    We hebben het in onze vakantie geprobeerd en waren niet bepaald onder de indruk, de rekening van +- 100 dollar (3 personen) was naar ons idee aardig aan de hoge kant. De Crab legs waren volgens mijn moeder en zus "nog wel te doen" maar de rest was slecht te bikken. Ik ben niet het zeedier type dus heb me gelimiteerd tot de vleesgerechten en alleen de fried chicken was wel prima te eten maar de roastbeef smaakte echt naar kadaver, hebben ze hier uberhaupt een koeling of gehoord van het woord VERS?

    De bediening was best aardig dus dit advies typ ik met gemengde gevoelens: NIET DOEN!!!!!!!!

    Oh ja de chocolade cake was wel goed (ook zelf te maken met een pakket van 99 dollarcent bij de Wallmart).

    Ik vind 100 dollar afrekenen als je lekker hebt gegeten geen probleem maar dit was gewoon ronduit slecht. Overigens vond ik Golden Corral (als we het toch over de unlimited snaai toko's hebben) wel waar voor je geld. We zijn er op de "Carvers Night" geweest en hebben lekker malse biefstuk en roastbeef gegeten.
    Laatst gewijzigd door xl1067; 18-11-06 om 01:51.

  9. Top | #79
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Restaurants buiten Disney

    Zoals het onderwerp zegt, ben ik op zoek naar tips over restaurants buiten Disneyworld. Wij zijn van plan om tijdens ons verblijf in Orlando vijf of zes keer buiten de parken te eten en willen dan niet alleen maar naar Burger King of Pizza Hut.

    Ik zoek dus eigenlijk restaurants waar je niet al te duur (< $20 pp), maar wel erg lekker kunt eten en waar je rustig kunt zitten. Buffetrestaurants zijn ook een optie. We houden niet van vis.

    We hadden TGI Fridays al op het oog... wie heeft er meer tips?

    p.s. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb geen dergelijk topic gevonden. Mocht er wel een zijn die ik over het hoofd heb gezien, gooi deze dan maar op slot!

  10. Top | #80
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Restaurants buiten Disney

    Dit is al heel vaak besproken hier op het forum. Type maar eens "Ponderosa", Sizzler" of "TGI" in de zoefunctie in.

    Om je nog verder op weg te helpen: Op www.florida-vakantie.nl staan ook diverse familie- en budget-restaurants: Klik.

    Kijk er maar eens rond. Over smaak valt niet te twisten, maar dat gebeurt meestal toch .... helaas. Volgens mij is het juist ook erg leuk om 's avonds gewoon ergens een eettentje binnen te lopen en je te laten verrassen (een varrassing kan positief en negatief zijn ....), ik weet zeker dat je in ieder geval veel lol zult hebben.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 01-04-08 om 12:26.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •