Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 81 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #271
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    162

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Wij eten graag bij Golden corral,het verschilt indd wel naar welke je gaat.
    De drankjes betaal je gewoon 1 keer en worden gratis bijgevuld.

  2. Top | #272
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Het beste buffetrestaurant wat ik tot nu toe ben tegengekomen is ‘Texas de Brasil’. Een geweldige tent voor carnivoren; je kunt je hier namelijk helemaal te buiten kunt gaan aan allerlei soorten vlees. In het restaurant lopen diverse Gauchos rond met spiezen met daaraan de verschillende soorten vlees. Bij binnenkomst krijg je een soort bierviltje met een rode en een groene kant. Als je zin hebt in een stuk vlees dan leg je het 'bierviltje' met de groene kant boven. Dit is het sein voor de Gauchos om één voor één naar je tafel te komen om te kijken of je eventueel een stukje van hun vlees wilt hebben. Het vlees wordt ter plekke met veel show van de vleespies gesneden en met een sierlijke boog op je bord gemikt.
    Zorg ervoor dat je 1) trek hebt als je naar Texas de Brasil gaat en 2) dat je niet teveel van het buffet eet. Het laatste is erg verleidelijk, maar voordat je het weet heb je jezelf volgestopt met aardappelpuree en salades en kun je het geweldige vlees niet meer op. Zonde van je geld. Voor dit alles betaal je een vaste prijs (±$45). De drankjes en het nagerecht (alsof je daarvoor nog ruimte zou hebben) worden separaat in rekening gebracht.

  3. Top | #273
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Persoonlijk vind ik Golden Corral op gebied van buffetrestaurants toch het lekkerst, vooral die bananenpudding waar ik net al iemand over hoorde.. een andere aanrader is het buffet van Golden China, ook op de US192, Chinees op z'n Amerikaans, niet heel groot, maar erg goed. Dan had je ook nog het buffet van Las Vegas aan de 192, al waren die gesloten toen wij er afgelopen zomer waren, iemand daar bekend mee?

  4. Top | #274
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    12

    Standaard Re: Chinese restaurants in omgeving Orlando

    Aan de US192 heb je volgens mij ook een filiaal van Panda Express, volgens mij is dat precies wat je zoekt..iemand hier bekend mee?

  5. Top | #275
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Chinese restaurants in omgeving Orlando

    Panda Express is heerlijk, MAAR ... geen leuke kartonnen bakjes. Het is ook mogelijk om bij de P.E. gestoomde groente te krijgen ipv. de rijst of chow mein [bami]. Vooral de orange chicken is zalig. Hmm, heb net gegeten, maar krijg alweer trek.:razz:

  6. Top | #276

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    De Golden Corral is wat ons betreft prima eten.
    Je kunt er veel en goed eten voor weinig en je betaald voor je drinken 1 vaste prijs en deze wordt onbeperkt bijgevuld.(geen alcoholische dranken)
    Wij zijn hier een aantal keer voor het Diner geweest en ook het ontbijt is super!

    Volgens vrienden van ons is Las Vegas aan de 192 ook een prima buffet restaurant.

  7. Top | #277
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    25

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Las Vegas Buffet was jaren terug nog wel een aanrader als Buffet restaurant. Maar de laatste jaren werd het steeds minder. En nu is het volgens mij ook gesloten?

  8. Top | #278
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Bij een buffet moet je er zelf inderdaad langs lopen om op je bord te scheppen wat je wilt opeten. Alleen het hoofdgerecht en het drinken wordt geserveerd; lege borden worden afgeruimd.

    Oeps, antwoord stond er al... niet goed genoeg gekeken.
    Laatst gewijzigd door svenehans; 23-01-09 om 16:17. Reden: Antwoord stond er al...
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  9. Top | #279
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    svenehans; ligt er dus aan waar... niet bij elk buffet dus.. bij Golden Corral is het alles zelf pakken behalve drinken.

  10. Top | #280
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Buffetrestaurants

    Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk, maar wij moeten niets van buffets weten. Eten wat in bakken warm gehouden wordt is nou niet ons idee van lekker eten. Vooral Golden Corral en China Buffet vinden wij zeer slecht. Ook Boston Lobsterfeast en andere seafood buffets vinden wij smerig. Kreeft en krab moeten vers zijn anders is het taai. Vaak kan je voor het zelfde geld of ietsje meer heerlijk eten in een gewoon restaurant waar je eten vers wordt gemaakt in een normale keuken.
    Ook in deze restaurants is het drinken,niet alcoholisch, ongelimiteerd.
    Maar zoals ik al zei, het is zeer persoonlijk.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •