Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 81 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #511
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Chili´s en Outback zijn onze favorieten, we gaan volgend jaar toch ook Olive Garden uit proberen. Manlief is van de grote en dikke steaks (geen vis, kip, kaas, champignons etc :roll vandaar dat we vorige keer hier niet zijn geweest. Na de goede recensies toch maar eens proberen. Ook wille we de Crackerbarrel wel van dichterbij bekijken.=P~
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  2. Top | #512
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Njit,

    Die laatste foto was toch voor 5 personen bestemd neem ik aan:wink:

    Oscar

  3. Top | #513
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    6

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Olive garden: een keten die florida in veel plaatsen is.
    Het voorgerecht is gratis (soep/sla) en het menu niet duur 10-15 dollar.
    Het is Italiaans met een amerikaanse inslag, maar wel lekker.
    Maar wel druk, reserveren scheelt wachttijd.

  4. Top | #514
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Wij zijn net weer terug en hebben net als in 2008 vooral genoten van TGI Fridays (inderdaad, die Jack Daniels Ribs zijn boterzacht en geen grammetje vet) en Cici's pizza was verrassend lekker. Veel soorten pizza waarvan je een of meerdere punten mag pakken, pizzabodem met een soort cinnamon/appelgebak en warme (!) cinnamonrolls. Er is ook salade, erg lekkere soep en pasta. Tip: vraag om een pizza met macaroni, dan zetten ze een pizza met macaroni 'n cheese erop neer, héérlijk! Een klein jochie vroeg erom en toen ze hem neerzetten, heb ik er een stukje van gepakt. Ze maken op verzoek alles wat je wilt. Voor $ 5,99 per persoon eet je je buikje rond en zoek even op internet voor een bon voor een gratis buffet. Wij waren met z'n vijven (> 12 jaar) 30 dollar kwijt voor 5 buffetten inclusief grote beker drinken en onbeperkt refill (meer dan 1 krijg je toch niet op :mrgreen
    Olive Garden was ook lekker, net als Outback Steakhouse. Kost wel wat meer, zeker als je met drie grotere kinderen bent, maar hier in NL ben je dan meer kwijt. Ik vind het bijna overal veel te koud, maar alleen bij TGI Fridays was het goed te doen en hoefde ik geen vestje aan te trekken.

  5. Top | #515
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Vanochtend ontbeten bij Ponderosa en wij vonden het niet echt geweldig (en dan druk ik mijzelf nog subtiel uit). Zo zie je maar weer dat smaken verschillen !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #516
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Nou is Ponderosa ook niet meer wat het geweest is en er is zit ook wel een verschil tussen de ene Ponderosa en de andere.
    Wij waren een paar jaar geleden aan het ontbijten bij Ponderosa aan de int. drive.
    En dat was op zich nog wel te doen (wij zijn sowieso geen fan buffet restaurants , maar dat terzijde). Twee dagen later waren we gaan ontbijten bij Ponderosa in of vlakbij Kissimmee en dat ronduit slecht.
    Tegenwoordig halen we broodjes bij de supermarkt of bakker , voor ons geen buffetrestaurants meer.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-08-10 om 17:28. Reden: fqe

  7. Top | #517
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Wij zijn onlangs bij Golden Coral gaan ontbijten,ze hebben daar een uitgebreid ontbijtbuffet.Maar ondanks dat het er goed uit zag,heb ik er niet lekker gegeten.Wat die Amerikanen toch allemaal eten 's-ochtends,nee wij gingen liever naar de bakker voor verse broodjes met kaas en een lekker kopje thee.Ook voor ons geen buffet restaurants meer.

  8. Top | #518
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Heb het volgens mij al eerder gepost, maar zie dat ik bijval heb. Ik had meer van Ponderosa verwacht. Vlees is oke, maar verder ... Toen ze ook nog eens teveel in rekening brachten was ik er echt klaar mee.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  9. Top | #519
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Tips!

    Lees veel berichten over Olive Garden: sluit me daar graag bij aan: leuke tent, prima eten, gevarieerde kaart, beetje opdringerige serveerster (maar dat is een momentopname). OG zit nu ook aan de westkant van de 192 (ten westen van de I4, bij de nieuwe Super-Target). Maar ja, daar zit ook een Longhorn welke zeer de moeite waard was, dus dan wordt het lastig ... (echt niet: vandaag naar LH, morgen naar OG)
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  10. Top | #520
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Restaurants in Orlando: Buffetrestaurants

    Maar je hebt toch wel je FREE GIFT opgehaald in de naastgelegen giftshop ....?!?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •