Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 81 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 804

Onderwerp: Restaurants in Orlando

  1. Top | #451
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Restaurants: Buffetrestaurants

    Zelf was ik erg gecharmeerd van Farmer's Market maar ik weet niet van een vestiging in Orlando. Eten beter dan bij Golden Corral, heel erg 'down home' op een leuke manier, inclusief keukenrol-op-een-standaardje als servet. Helaas was het filiaal bij ons in Sebring na een half jaartje al weer op de fles.

  2. Top | #452
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Restaurants: Buffetrestaurants

    Afgelopen maand heerlijk gegeten in het Fajita Mexican Buffet aan de 192. Ook een leuk restaurant van binnen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #453
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Restaurants: Buffetrestaurants

    Heeft iemand ervaringen hier met de Red Lobster restaurants in Kissimmee ? Heb even op de website gekeken en die menus spreken me wel aan. Is dat ook voor buffet, of a la carte ?

  4. Top | #454
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Restaurants: Buffetrestaurants

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yabbadabbadoo Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaringen hier met de Red Lobster restaurants in Kissimmee ?
    Kijk even in dit topic, verschillende forummers schrijven er over.



  5. Top | #455
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Restaurants: Buffetrestaurants

    We zijn vorig jaar in red lobster op us192 geweest. Het was heel heel lekker. Je moet er wel op tijd naartoe gaan want het is er altijd heel druk.

  6. Top | #456
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Wild Jack, Int. Drive

    In 1995 en 1996 waren we twee keer geweest in Wild Jack's aan International Drive. Was toen een toen bomvol en oergezellig steakhouse. Luidruchtige countrymuziek en vlotte, erg vriendelijke en gezellige bediening. We hadden ribs en kip genomen, die botermals waren en erg lekker gekruid.

    Vorig jaar oktober nog een keer terugkomen. Het restaurant was duidelijk under new management: het was overgenomen door Chinezen. Op het eten was nog altijd niets aan te merken, maar de gezellige sfeer was vervangen door een oosterse gereserveerdheid. Er zat anderhalve man en een paardenkop binnen.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 04-04-10 om 14:37. Reden: naam restaurant in kop

  7. Top | #457
    Regelmatige Bezoeker senkermens's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    41

    Standaard Re: Tips voor restaurants in Orlando

    Als je een vis-liefhebber bent....
    ga eens eten bij Joe's Crabshack (er zitten 2 restaurants in de buurt van disney, kijk maar op http://www.joescrabshack.com/ )
    Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
    1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada

  8. Top | #458

    Standaard Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando

    Er zijn veel plaatsen waar je goed kan eten maar mijn voorkeur gaat uit naar de fat boys bbq en naar outback http://www.pazo.nl/outback.html

    http://www.pazo.nl/15-10-2009.html

  9. Top | #459
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: Restaurant: Beste Spareribs in Orlando

    Ik was tijdens onze laatste reis aangenaam verrast door de ribs bij TGI Friday. Die vielen echt van het bot af.

  10. Top | #460
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    10

    Standaard Re: Restaurants: Buffetrestaurants

    Sweet Tomatoes is nog niet genoemd geloof ik, een buffet restaurant met salades, vers brood, soep, en pizza's, een gezond alternatief zeg maar, er is vorig jaar een nieuwe geopend in het Cross Roads gebied en er zit er een op Int'l Drive. Wat ook een leuke ervaring is, is Vittorio's Brazilian grill, tegenover Festival Bay vlakbij de Prime Outlet Mall, goed eten voor heel weinig geld, veel vlees en authentieke Braziliaanse gerechten, je waant je echt even in Zuid-Amerika, sfeer is er niet echt, maar de bediening en de overige gasten maken dat ruimschoots goed, koffie is echt voortreffelijk en krijg je aangeboden door het huis.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •