Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hard Rock Hotel

  1. Top | #1
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Hard Rock Hotel

    wie kan mij vertellen of het hardrock hotel in orlando de moeite waard is wij hebben drie nachten geboekt in juli gaan we weer naar orlando,we zijn precies 10 jaar geleden getrouwt in orlando in disneys wildernisslodge.onze zoon heeft ook deze naam gekregen speciale betekenis voor ons zijn naam voluit orlando-diego jawel ook een beetje vernoemt naar san -diego maar goed iemand ervaring met het hardrock hotel?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Eerst een tip: het gebruik van hoofdletters en punten en komma's heeft als voordeel dat je tekst beter leesbaar is - en je dus ook meer reacties krijgt.

    Dan je vraag: wij zijn in het openingsjaar naar het Hard Rock Hotel geweest, ik meen dat dat 1998 was. Het hotel was toen uiteraard splinternieuw, de kamers zijn comfortabel en het restaurant is goed. Enige nadeel vond ik het zwembad, want dat was zo ondiep dat het door de zonnewarmte heel snel warmer werd en je het gevoel had dat je in een pan met soep aan het zwemmen was. Niet echt verkoelend dus.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Hard Rock Club level

    Heeft iemand deze al gehad zoja wat zijn jullie ervaringen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •