Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Ervaringen Villatravel

  1. Top | #1
    Newbie Spocky's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    11

    Standaard Ervaringen Villatravel

    In de zomer 2006 gaan wij naar Orlando. Wij willen een villa huren. We hebben al vanalles bekeken en zijn nu terecht gekomen bij Villatravel. Dit is een nederlandse organisatie die ziwel in europa en Florida villa's verhuurt. Heeft iemand hier ervaringen met villtravel?

    Hun site is www.villatravel.nl

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    11

    Standaard villa huren

    Hoi, wij zijn ook op zoek naar een villa die we kunnen huren en heb dus even op de site van Villa Travel gekeken. Ziet er allemaal heel goed uit, ik vind het alleen wel raar dat er bij elke villa hetzelfde verhaaltje bijstaat .... de villa ligt 15 minuten van de I75 etc.....
    Je leeft maar een keer............

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker RdP's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    21

    Standaard Oak Island Harbor

    Hallo,

    Wij zijn van plan om aankomende zomer een Villa te horen in Kissimmee. Nu heb ik daar in eerste instantie 2 vragen over.

    Ik heb een aantal mooi villa's gezien op de site van www.villatravel.nl. Wat vinden jullie van deze aanbieder ??? Een aantal van de villa's die mij wel aanspreken staan in Oak Island Harbor. Ik kan daar maar weinig zinnigs over vinden, wat is dit voor community, is dit beveiligd, heeft iemand ervaring met deze community??

    Alvast bedankt voor jullie reacties,

    Rien

  4. Top | #4
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Oak Island Harbor

    Ik ken ze niet maar ik vind wel de prijzen behoorlijk duur. Wij hebben nu een superior 5 slaapkamer villa van American Estates. Dit zijn bij hun de meest luxe woningen met de beste ligging (volgens hun zeggen) en we betalen € 636 per week, dat scheelt wel met de prijzen van rond de € 1000-1100 per week via villatravel.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #5
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Oak Island Harbor

    Volgens mij kunnen ze je niet op voorhand zeggen welke villa je krijgt omdat het allemaal via lokale rental offices gaat.

    Iemand die dit voor de zekerheid bevestigen kan?

  6. Top | #6
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Iemand ervaring met villatravel.nl??

    Wij zijn een beetje aan het rond speuren naar een villa voor volgend jaar in orlando . Kwam op deze site terecht: http://www.villatravel.nl/amerika/fl...orlando-kis601

    Iemand hier ervaring mee??? staan wel leuke villa's tussen.
    En heeft iemand mischien nog tips voor ons, waar we nog meer kunnen kijken voor een villa??

    Alvast bedankt

    <<Bericht toegevoegd aan een bestaand (wat ouder) onderwerp hierover.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-10-10 om 16:31. Reden: zie opmerking
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    27

    Standaard Re: Ervaringen Villatravel

    Wij hebben geen ervaring met nederlandse verhuurbedrijven, maar je zou eens op je gemak kunnen kijken op: www.vrbo.com
    Dit is een site waarop eigenaren direct verhuren aan vakantiegangers.
    De prijzen zijn over het algemeen in US$ wat nu weer een stuk voordeliger wordt i.v.m. de koers. Daarnaast heb je ook nog: www.homeaway.com
    Volgens mij liggen de prijzen op deze site iets hoger. Wij hebben trouwens gewoon via mijn ING de huur overgemaakt op de buitenlandse rekening.
    Dit ging heel eenvoudig.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •