Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 30 EersteEerste ... 20282930
Resultaten 291 tot 297 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #291
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Wij gaan met 2 volwassen en zijn 5000 euro kwijt. Dit is dan all-in dus vliegen, auto en villa. Ook inclusief eten en drinken, tickets voor Disney 10 dagen + waterparken, universal 1 dag en seaworld en busch gardens 14 dagen onbeperkt.

  2. Top | #292
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Wij zijn in mei geweest met 2 volwassen en en kind. 16 dagen vliegen op Tampa met auto (mid-size) en villa
    6 dagen Disney en 2 dagen Universel
    Discovery Cove
    en op 2 dagen alle dagen uit eten geweest (diner)
    Overdag namen we wel brood mee

    Totaal budget 5000,- euro en daar hebben we iets (ongeveer 500) van over gehouden.
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  3. Top | #293
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Tickets is maar net of je geluk hebt of vroeg boeken.
    Hotels boeken wij meestal; Hilton, Marriott of een keertje echt luxe . Tussen de 75 en 250 euro per kamer per nacht.

    Dagbudget stellen wij wel altijd vast op 200 dollar per dag, hier zit dan eten, shoppen, tanken en alles in.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  4. Top | #294
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Tickets (5 personen), auto (groot) , hotel (4* voor 2 nachten Fort Myers) en 12 nachten huis in Orlando (Regal Palms) komen voor 2015 op 5875 euro. Dat kan ik duurder of goedkoper maken door een ander huis of hotel te huren. Verder komen hier nog kosten bij voor pretparken e.d.
    Eten/drinken kan je zo duur maken als je zelf wilt, maar ik reken op 200 euro per dag. 15 euro pppd is mij nog nooit gelukt (ook niet in andere landen)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #295
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Door de hogere vliegtickets zullen wij aankomende paasvakantie ook tegen de 5500 euro aanzitten.
    2 volwassenen en 2 kinderen, 16 dagen. Villa, auto ( minivan), vliegtickets en disneytickets voor 6 dagen.

    Dus nog zonder eten...
    Ik wil er niet aan denken wat we achteraf kwijt zijn :-) Maar hier thuis moeten we ook eten dus ik probeer er zo over te denken.

    Vorig jaar zijn onze ouders meegeweest en waren we zeker 2000 euro minder kwijt doordat we kosten hebben kunnen delen van auto en villa.

    Een dure reis maar wij sparen hier hard voor en doen verder niets meer de rest van het jaar.
    Wat ook helpt is dat we alles spreiden qua betalen. We hebben nu de vliegtickets en een deel van de villa betaald. volgende maand reserveren we de auto en de maand erop reserveren we de disneytickets. We kopen dan ook geen kerstcadeaus maar zien dit als cadeau :-)

  6. Top | #296
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Hier was onze reis ongeveer 300 USD per dag ( inclusief vluchten, huur auto, hotel).
    Per dag kwamen we aan +- 150USD uitgaven aan eten.
    Denny's voor ontbijt, TGI voor een snelle middaghap, en 's avonds meestal dineren in één of ander restaurant ( wat meestal het duurste was -> +- 80 USD)

  7. Top | #297
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Ik denk dat je een reis naar florida net zo gek kan maken als je zelf wil. Ik zelf spaar altijd net zo lang door tot ik de vakantie kan doen zoals ik en mijn gezin dat willen doen !! Heerlijk luxe en niet op een paar dollar meer of minder kijken tijdens de vakantie. En omdat te kunnen doen spaar ik er net zo lang voor tot het kan... Anders zouden wij liever niet gaan.
    Maar ik zeg er ook bij dat een ieder dat voor zich zelf bepaalt. Het zou toch van de zotten zijn dat iemand andere bepaalt hoe jij maar op vakantie moet gaan..

    ieder geval hoop en wens ik je een een super leuke vakantie toe.
    gr Ferry

    p.s om je vraag te beantwoorden .... Ik denk dat dat bedrag te kort is
    Laatst gewijzigd door Ferry77; 22-10-14 om 19:31.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •