Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 30 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    77

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Super bedankt voor de tip Mattie!!

  2. Top | #242
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    wij gaan 6 juli t/m 1 aug met 3 personen
    vliegtickets totaal 1551 euro ( 515 pp)
    huur 3 slaapkamer townhouse 600 euro ( 3 weken dus 200 euro pp )
    standaard auto 24 dagen 505 euro ( 169 euro pp)
    jaarkaart voor busch garden , seaworld, aquatica and island of adventure 135 euro pp

    zoek nog 3 overnachtingen in clearwaterbeach maar vind ze nog wat duur maar ben flexibel kan ook zomaar ergens in de omgevind worden

    totaal nu ong 2800 en dat is voor een 25 daagse reisi in de zomervakantie niet duur vind ik zelf . komt neer op 930 euro pp

    voor de rest kook ik veel zelf. nemen we lunch mee en doen we nog veel low budget dagjes . strand , kelly park en ben op zoek naar wat groupon.
    Laatst gewijzigd door gudu; 09-02-13 om 20:29.

  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Dat is eem mooie prijs!
    Ik ben alleen wel benieuwd waar je die jaarkaart hebt gekocht. Wij willen volgend jaar waarschijnlijk weer en zouden voor dat geld ook wel die jaarkaarten willen kopen.

    groetjes,
    yvette
    Laatst gewijzigd door Njit; 09-02-13 om 20:56. Reden: Q

  4. Top | #244
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    via sesame place de super grover pass . deze geeft recht op toegang in het jaar 2013 tot deze 4 floridaparken ( in totaal 9 parken in de us) . in het topic prijsvergelijk in overige attractieparken staat de link

  5. Top | #245
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gudu Bekijk Berichten
    wij gaan 6 juli t/m 1 aug met 3 personen
    vliegtickets totaal 1551 euro ( 515 pp)
    huur 3 slaapkamer townhouse 600 euro ( 3 weken dus 200 euro pp )
    standaard auto 24 dagen 505 euro ( 169 euro pp)
    jaarkaart voor busch garden , seaworld, aquatica and island of adventure 135 euro pp

    zoek nog 3 overnachtingen in clearwaterbeach maar vind ze nog wat duur maar ben flexibel kan ook zomaar ergens in de omgevind worden

    totaal nu ong 2800 en dat is voor een 25 daagse reisi in de zomervakantie niet duur vind ik zelf . komt neer op 930 euro pp

    voor de rest kook ik veel zelf. nemen we lunch mee en doen we nog veel low budget dagjes . strand , kelly park en ben op zoek naar wat groupon.
    Mag ik vragen waar dat townhouse staat?

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Bedankt Gudu!
    Ik ben inderdaad ook nog wel benieuwd waar je dat townhouse hebt gevonden. Ik kom overal duurder uit.

    Groetjes,
    yvette

  7. Top | #247
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    op regal oaks ( om de hoek van old town) via een prive eigenaar , het zwembad daar is dicht wegens renovatie vanaf maart maar je kan gebruik maken van een kleiner zwembad van een nabijgelegend hotel . uiteindelijk zwemmen we zelden op de plek waar we verblijven dus een beetje kosten/baten afwegen ( is de meerprijs het waard om alleen het zwembad) . ik heb heel veel offertes opgevraagd en vond het uiteindelijke prijsverschil zo groot dat ik het geboekt heb. voor dat geld zit ik anders in het allergoedkoopste 1 kamer motel .


    zoals eerder aangegeven ben ik echt een low budget type. we gaan graag en zo vaak mogelijk op vakantie en luxe is leuk maar niet ten koste van alles . als ik moet kiezen , basic kamers en basic zwembad en nog een keer op vakantie of luxer maar dat is de enige keer dan gaan we liever 2x op vakantie . op de kamer ben je uiteindelijk heel weinig. zelfde geld bij autohuur. de huurprijs maar ook het verbruik telt mee. we rijden vrij weinig en buiten het feit dat ik suv's niet fijn vind rijden nemen we een gewone auto .
    Laatst gewijzigd door gudu; 10-02-13 om 14:18.

  8. Top | #248
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    89

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    wij hebben nu voor de reis in april mei voor 2 volw en 2 kids al 7500 euro uitgegeven aan tickets,condo, disney, discovery cove diner show
    cape canveral autohuur en een cruisse van 6 dagen. ik reken nu nog 2500 euro voor eten drinken benzine etc..
    ik ga totaal uit van om en nabij de 10000 euro maar dan hebben we wel alle dure dingen gedaan dit keer.. is de eerste keer en misschien wel de laatste dus pakken we wel de meest toeristische en dus duurste dingen haha

  9. Top | #249
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    77

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Hoi Linda,
    Lees ik nu inderdaad een discovery diner show? Of ben je vergeten een komma te zetten? Kan er namelijk niets over vinden op internet?
    Groetjes Hylke

  10. Top | #250
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Gemiddelde kosten reis naar Florida

    Ik denk dat ze gewoon een komma vergeten is
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •