Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 30 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #131
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Kostenplaatje

    Hai allemaal,

    Ik ben nogal nieuw op dit forum, en ik denk dat deze vraag al een paar keer gesteld is maar ik vraag het toch.......aan de ervaren florida bezoekers onder ons.
    Wij gaan 28 april 2008 met 2 volwassenen en zoontje van 4, 9 dagen naar Disneys all star movie resort, alles al geboekt dus die kosten weet ik al.
    Mijn vraag is echter, kan iemand mij een indicatie geven over de uitgaven daar (ik weet dat dat persoonlijk is) ik bedoel daramee, de prijs van eten drinken, enzovoorts, is dit net als in Parijs duur of relatief goedkoop?
    Verder wilde ik toch ook eens weten of je daar terecht kunt met Cash geld, ik heb nu geen creditcard, simpelweg omdat ik m niet gebruik, ik wil m ook niet echt voor 1x america aan gaan vragen, volgens postbank kan ik prima met giropas terecht. Wie geeft mij antwoord?

    Thanx groetjes Saskia

    Laatst gewijzigd door Saskiac1977; 23-09-07 om 13:32. Reden: toevoeging

  2. Top | #132
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Kostenplaatje

    De kosten voor eten ed is zo afhankelijk van wat je gaat doen.
    ontbijt je in het park of op je kamer (door boodschappen te doen) of bij het foodcourt van je hotel -> alledrie een andere prijsklasse.
    Lunch je in het park of in het foodcourt van je hotel of zelfs op je hotelkamer, wat eten jullie dan en hoeveel.... -> maakt ook weer verschillende prijzen.
    Avondeten is natuurlijk net zo, gaan jullie voor de counterservice de hele tijd of doe je een sit-down meal met of zonder disneyfiguren met of zonder show enz enz.

    Voor eten bij een counterservice ben je een $8 pp kwijt en voor een flesje drinken $2,50 zo ongeveer.
    Kijk eens op:http://www.allearsnet.com/din/dining.htm
    Hier kun je alle menu's bekijken en de prijzen.

    Ikzelf kan daar dus slecht antwoord op geven, ook omdat wij altijd off-property verblijven waardoor eten gewoon goedkoper is dan in de Disney-bubble.

    Wat betreft het geld, een creditcard is zoveel gemakkelijker maar bekijk daarvoor maar ens in de zoekfunctie naar creditcards en je zult daar vele discussies over vinden.
    Met Cash geld kun je ook gewoon betalen geen probleem. Je kunt in ieder geval in elk park pinnen, elk park heeft een ATM, bij Downtown Disney is ook een ATM in de hotels zelf weet ik het niet maar wrs gewoon wel.
    Alle winkels ed accepteren gewoon cash geld.
    Maar je kunt niet pinnen in de Disneywinkels, je moet dan cash betalen.
    Laatst gewijzigd door Yvet; 23-09-07 om 13:19.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  3. Top | #133
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Kostenplaatje

    1 ding zou ik meteen aanschaffen.
    Ook al is het tegen je principe, dan maar 1 keer ervan afwijken.
    Alleen al als je een auto huurt, moet je borg betalen.
    Geef jij liever geld, ik niet.
    Dit zelfde gebeurt soms ook bij hotels.

    Alleen al voor dit soort dingen zou ik hem aanschaffen.
    Tevens heb je bij sommige creditcards gratis je gekochte spullen verzekerd.

    Zo'n kaart heeft zoveel voordelen, dat dit niet opweegt zonder 1 te gaan.
    Je kunt hem per slot van rekening na je vakantie ook weer opzeggen.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #134
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Wij hebben ieder een creditcard, maar hebben hem alleen gebruikt voor de borg bij de autohuur en wat uitgaven op de laatste dag toen onze cash dollars op waren. Als je geen auto huurt (wat ik me goed kan voorstellen als je in een Disney hotel logeert) heb je dus eigenlijk geen creditcard nodig. Wij vonden het echter wel een prettig idee om 'm achter de hand te hebben.

    We hebben dus alles met cash geld betaald. We hadden 260 dollar meegenomen en hebben terplekke nog drie keer gepind, waarvan twee keer dus hoge bedragen voor meerdere dagen. Wij betalen geen transactiekosten en op deze manier profiteren we optimaal van de koers, als je met CC betaalt is die toch altijd iets minder goed.

    Wij zijn vorig jaar 12 dagen geweest en hebben met twee volwassenen 1135 euro uitgegeven. Dat is dus voor ontbijt (4 x in een restaurant, de rest broodjes van Wal*Mart in het hotel), lunch (11 x counter service in de parken), diner (2 x Olive Garden, 1 x TGI Friday's, verder counter service in parken of Downtown Disney), snacks en verder uitgaven zoals wat kleding en souveniers.

  5. Top | #135
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Allereerst nog welkom op dit leuke forum

    Voor tips omtrent uitgaven kun je het beste de zoekfunctie gebruiken je komt dan o.a. deze twee topics tegen:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3457

    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2522

    Qua eten en drinken kun je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt er is zo veel keus.

    Ook tips over betalen met je pinpas kun je hier op het forum wel info vinden. Pinnen kun je inderdaad (er zijn pinautomaten in o.a. je hotel en in de parken) maar je kunt niet met je pinpas in de winkeltjes en/of restaurantjes van Disney betalen. Bij de automaten in je hotel of de parken komt er een paar dollar bij om geld op te nemen maar tegenover Downtown Disney is een drive thru pinautomaat waar je niets extra hoeft te betalen als je daar pint (alleen de koersopslag).

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  6. Top | #136
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Als je geen auto huurt (wat ik me goed kan voorstellen als je in een Disney hotel logeert) heb je dus eigenlijk geen creditcard nodig.
    In elk hotel willen ze een borg en maken dat doen ze door een bedrag op je CC te blokkeren. M.i. is Disney daar geen uitzondering op. Zonder CC zullen ze een cash-borg vragen, die al gauw een paar hoonderd dollar bedraagt. Dus CC is handiger!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #137
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Ja kijk, ik vraag me dus af of ze borg vragen, ik kan het in geen enkele reisgids terug vinden, in Parijs vragen ze geen borg.....maar of dat vergelijkbaar is....
    Ik huur inderdaad geen auto, anders had ik er wel een aan moeten schaffen, dat is juist het hele verhaal, en omdat je tegenwoordig gewoon kan pinnen, daar ontstaat dus de twijfel...maar ik ben een stuk wijzer geworden......bedankt hoor, enneh dit is inderdaad een leuk forum, met heel veel handige tips...nou nog 7 maanden wachten, zo heb ik alvast een beetje voorpret.....




  8. Top | #138
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskiac1977 Bekijk Berichten
    Ja kijk, ik vraag me dus af of ze borg vragen, ik kan het in geen enkele reisgids terug vinden, in Parijs vragen ze geen borg.....maar of dat vergelijkbaar is....
    Op allearsnet.com zeggen ze daarover:
    A cast member will check the computer for your reservation to see what type of room and the kind of package you have. You will be asked for a credit card number to keep on file (if you wish to have charge privileges).
    Dus als alles betaald is en je geen mogelijkheid wilt hebben om eten, drinken, souvenirs e.d. op je kamer te laten boeken dan is CC volgens deze info niet noodzakelijk.

    Overigens: Disney in Parijs en Disney in Orlando zijn in het algemeen NIET vergelijkbaar. Andere landen, andere gebruiken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #139
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Kijk bedankt, ja ik weet dat het niet vergelijkbaar is, maar wat jij noemt is in Parijs ook zo, dan krijg je een Disney ID en kan je die laten zien in winkels enz. wordt alles rechtstreeks op je CC geboekt, heb je dat niet is het ook geen probleem, betaal je gewoon cash, kijk nu weet ik voorlopig alles wat ik wilde weten......

  10. Top | #140
    Vaste Bezoeker Petr@'s Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    71

    Standaard Re: Kostenplaatje

    Disney hotels vragen waarschijnlijk alleen borg als je rechtstreeks bij hen reserveert, niet als je vooraf bij een reisorganisatie boekt!
    Kostenplaatje is inderdaad moeilijk. Amerika is niet een heel duur land maar in de Disney parken gelden natuurlijk veel hogere prijzen.
    Ter indicatie: wij waren met 4 personen (2 kids van 3 en 6 jr) voor 15 dagen ca. 2500 dollar kwijt. Hierin zat dan nog wel het e.e.a. aan speelgoed (Lego en Playmobil) en veel kleding!
    2005: California + Nevada (http://letsgousa.punt.nl)
    2007: Florida (http://letsgoflorida.punt.nl)
    2007: New York



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •