Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 30 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Hoi Cynny,

    Kan me niet anders dan bij de meeste reactie's aansluiten ...zonder auto lijkt mij het bijna niet te doen, daar zou ik echt niet op bezuinigen.

    Ten tweede zijn de gegeven richtprijzen door Eric idd wel aardig in de goede richting maar zoals de meeste al aangegeven dat is zo persoonlijk, waarbij de 1 het met 2000 euro "zakgeld" makkelijk redt kan de ander met 4000 nog niet uitkomen.

    Als we achteraf (vorig jaar juni voor de eerste keer geweest Vegas-Miami-Key West en Orlando) de balans opmaken zijn we toch veel meer kwijt dan we gedacht hadden....... Maar dan ook echt een super vakantie gehad en de Premium Outlet leeg gekocht .... hahaha

    En gelijk verslaafd aan dat prachtige land.....

    In 2008 gaan we weer (nu net een kleintje erbij dus even wachten)

    Ik hoop dat jullie net zo'n fantastiche vakantie als ons tegemoet gaan...

    Florida......You'll love it !!! 8)
    The truth is out there....... Somewhere.

  2. Top | #42
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    culemborg
    Berichten
    2

    Standaard Geen Auto??

    Hoi hoi

    Nou een auto heb je echt nodig of je t wil of niet. Openbaar ver voer is daar niets. Dan kan je hooguit nog een hotel bij Disney nemen en dan de gratis Shuttel naar t park maar vanaf vliegveld ed heb je daar niets aan.

    Nee zonder auto kan je beter niet gaan.

    Wij waren met 2 volw en 3 kinderen voor 3 weken en 30 dgn pas Disney (die bestaat nu niet meer vorig jr nog wel) voor 3 pers zwemmen dolfijnen 2 weken orlando en week Fort Meyers en auto ed ong 6500 kwijt.

    Geregeld via American Estates. Toppie service en de goedkoopste in alles.

    Veel plezier

    Monique

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard

    zo, vandaag naar amercan vacations geweest en hebben toch besloten de huurauto te nemen en niet naar Key Largo te gaan. Omdat we ook in Orlando met de dolfijnen kunnen zwemmen. Nu het volgende probleem, te weinig dagen te veel te doen. Graag zou ik van jullie weten waarom ik de volgende uitstapjes wel of niet zou moeten doen:
    - disneyworld
    - seaworld
    - busch gardens
    - gatorworld
    - discovery cove
    - kennedy space center
    - universal resort orlando
    - wet 'n wild
    - adventure island
    Uiteraard willen we ze het liefst allemaal doen, maargoed moet wat overblijven voor een volgende keer toch?

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Hoeveel geld doe je ongeveer op als je 2 weken florida telt, ik begrijp ook wel dat het erg aan ligt wat je zoal op vakantie doet maar wat hebben jullie gespendeerd ongeveer??

    Moderator edit: titel aangepast

  5. Top | #45
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij waren met 2 volwassenen en 1 kind dit jaar inclusief reis voor 3 weken 9870,00 kwijt.
    Ik moet zeggen ik ben even geschrokken.

    Het is maar goed ook dat we alles bij houden in een boekje.
    Want geshopt heb ik zeker dit jaar incl versace sunglasses.
    En souvenirs en kleding en speelgoed en arcade spellen voor die verslaafde zoon van ons!
    En iedere dag naar retaurants tikt ook aan.


    Maar daar zaten ook 10 nachten disney bij en 3 nachten Hrh.

    Villa is goedkoper, zegt men. :lol: 8)
    Next year?
    Of word het Californie?
    who knows?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard hoeveel kwijt

    Hoi

    Wij(ik, mijn man en onze zoon, die dan bijna 4 is) moeten nog gaan, maar ons budget is ongeveer net zo als dat van marisca, alleen gaan wij een maand in een villa met zwembad en zit in het budget auto huur, vlucht, etenspotje(2500,-) en €3000,- zakgeld ingerekend!!!

    Het is eigenlijk idd een helehoop geld.

    Maar om ff antwoord te geven op de orginele vraag: Het ligt er aan met hoeveel mensen je gaat, ga je met een klein gezinnetje is een hotelkamer voor die 2 weken voldoende. Ga je met een grotere groep of met wat vrienden kan je voordeliger uitkomen in een villa.
    Hotel kan rond €18,- p.p.pn. en een villa gemiddeld €80,- tot €100,- per villa per nacht ook zijn er voor villa,s gunstige week prijzen

    Auto huren ook weer of je met een klein groep of grote groep gaat, maar als je rond neusd kan je een villapark of hotel vinden met shuttelservice, kan je daar van gebruik maken en je de huur en benzine van de auto uitsparen en zeker ook het parkeergeld!!

    Vlucht gewoon optijd boeken, dan kan je voor €400,- tot €500,- p.p. vliegen incl.

    Voor dinsey kaartjes zou ik kijken op undercovertourist.com die zijn zeer voordelig en hebben soms een leuke aanbieding, bij hun zijn de prijzen incl. belasting en verzenden!!

    voor de dagelijkse uitgaven rekenen wij altijd €50,- p.p.p.d. , maar dan hoeven we nergens naar te kijken en doen we boodschappen waar we willen eten waat we willen taxi van betalen actie foto's van betalen enz.( de gezamelijke kosten)als je uitkijkt waar je gaat eten b.v. pondarosa buffet, mcdonalds, sisslers kan je vrij voordelig je vakntie doorkomen. Niet op de weegschaal gaan staan als je thuis komt!! en zou je rond kunnen komen met €35,- p.p.p.d.

    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen en alvast veel plezier met voorbereiden!

    Groetjes Lies

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zet alles wat je wilt gaan doen eens op een rijtje. We hebben onlangs ook onze reis in een Excel sheet geplaatst. De afgelopen 2 vakanties (Noord-Oost en Westkust) hebben we voor 3000 euro pp gedaan. Dat is dus inclusief alles!
    Florida was voor ons wat meer budget. Daar zijn we met 2000 pp uitgekomen.

    Ga ook vooral na welke kosten je kunt delen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Wij hebben hetzelfe gedaan. Wij komen ook uit op een 2000 de man, en dit is inclusief de kleine. Het was denk ik meer geweest als mijn vrouw niet ziek was geworden. Veel geshopt hebben we niet.
    De eerste uitgaven voor volgend jaar heb ik alweer gedaan.
    2 10 daagse passen met water fun 195 eurootjes en 1 voor 165 eurootje. Nu wachten op de exacte vertrek data ( hangt van de school af).

    Ik weet 1 ding zeker, Fl is zo duur nog niet. Vorig jaar (2005) waren we op Kreta. alleen de reis koste toen al 3000,- Euroos :? En dat op basis van half pension, geen auto etc.

    groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-07-10 om 23:46.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  9. Top | #49
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard

    Wij waren dit jaar met 3 personen (2 volw + 1 kind van 3 jaar) inclusief alles € 6500 kwijt voor 2 weken.
    We vlogen met Martinair, we hadden een auto, hotel Springhill Suittes incl ontbijt, 10 daagse hopperpas van disney en 1 dag Sea World.
    We eten altijd heel goedkoop want we zijn geen grote eters en nemen gewoon wat als we trek hebben. Wel veel geshopt en ik denk dat daar wel € 2500 aan opgegaan is.
    We waren uiteraard niet in het hoogseizoen.
    Jackie

  10. Top | #50
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Dat het zo veel geld heeft gekost voor ons heeft ook te maken met onze 10 daagse disney hotel en hardrock hotel en de flex ticket's waar wij bush gardens niet in hadden zitten, maar toch nog bezocht hadden.
    de 10 daagse hopperpas en het vele geshop.
    21 dagen lang genoten en daar gaat het toch uiteindelijk om! :lol: :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •