Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 30 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #181
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Kosten

    Ik ben 2x in Southernmost geweest, mooie grote kamers met balkon (niet allemaal), goede lokatie, leuk hotel, 2 zwembaden. Ik zou het zo weer kiezen.

    Wij hebben met 5 personen (3 volwassenen, 2 kinderen 13 en 10) circa € 8500 uitgegeven voor 3 weken (23 dagen), inclusief voor iedereen op heen en terugreis Comfort Class, 7 pers. minivan, 2 kamers in Mercure Schiphol, 2 x 2 kamers in hotels in Frankrijk, villa met 5 slaapkamers, 3 x 2 hotelkamers in Florida, 5 x DC, 14 dagen Disney, 14 dagen SeaWorld en Busch (gratis bij DC), 5 dagen Universal, verzekeringen, smartparking.
    Daarnaast hadden we een dagbudget voor eten, benzine, shoppen etc. van $ 150 per dag. We hebben werkelijk alles gedaan wat we wilden en nergens op gekeken. Ik denk in totaal misschien € 10.000 tot € 11.000, met 5 personen en de vakantie van ons leven!!!!
    Het had zeker goedkoper gekund zeker omdat we alle parken uitgebreid hebben gedaan, maar goedkoper, dat kan een volgende keer altijd nog!!
    De reis van Frankrijk naar Amsterdam en terug heeft aardig wat gekost.

    ENJOY!!!!


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #182
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Kostenplaatje werd hier begroot voor 7 dagen ter plaatse ( ik weet het....het is inderdaad niet lang...maar alleen zo kon ik mijn eega overtuigen) op 2650€ reiskosten alles in (auto,hotels enz) en 2000€ aan zakgeld.

    Komt op een totaal van 4650€ + de meeruitgaven van de creditcard die ik nu nog niet kan inschatten....:-s

  3. Top | #183
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    2000 euro als zakgeld? Dan moet je wel heel ruig gaan doen of heel veel gaan shoppen!

    Wij zijn nu twee keer geweest en hebben beide keren rond de €1300 uitgegeven terplekke.

  4. Top | #184

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    ons kosten plaatje 2 personen

    vertrek 12/6/8
    terug 6/7/8

    2 maal vlucht a 476,- = 952,-
    1 maal auto a 358,- = 358,-
    10 dagen howard jonson 12/6/8 tot 22/6/8 = 330,-
    miamia (pricewatch 5 dagen deauville beach resort
    22/6/8 tot 26/6/8 = 170,-
    tampa hyatt 26/6/8 tot 27/6/8 (priceline) = 32,-
    orlando hyatt 27/6/8 tot 2/7/8 (priceline) = 126,-
    newyork 2/7/8 tot 5/6/8 = 237,-

    10 dagen hopper met fun and more a 207,- = 414,-
    14 dagen orlando uni sea bush enz a 189,- = 378,-

    totaal van = 2997,-


    we hebben 4000 euro zakgeld om op te maken aan eten en drinken en shoppen

    totaal voor dus 3 dikke weken 7000,- per persoon dus 3500,-


    best veel geld maar voor ons de eerste keer en ook nog 4th of july vieren in new york

    dus erg veel zin in

    groet

    jeroen en sandy

  5. Top | #185
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    ik ga samen met m'n vriendin 3 weken rondreis maken door Florida.
    Vliegtickets, auto en hotels zijn al betaald.

    Denken jullie dat gemiddeld 100 EURO per persoon per dag genoeg moet kunnen zijn.
    Wij gaan maar naar 2 pretparken in Orlando en verder Everglades. En natuurlijk wat kleding kopen (niet al teveel)

    100 euro p.d. per persoon dus voor;
    - ontbijt (alhoewel sommige hotels incl ontbijt is!),lunch, diner, drankjes, 2 pretparken in Orlando, en incidenteel eens wat kleding kopen en wellicht 1 of 2 keer de auto voltanken.

    Ik hoef niet in grote luxe te leven, maar wel gewoon zonder teveel zorgen en vooral genieten!

    haalbaar?
    Laatst gewijzigd door Geert76; 23-06-08 om 14:36.

  6. Top | #186
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Volgens mij wel haalbaar ja. Een pretparkticket kost wel wat... +/- 75 dollar uit mn hoofd, maar het eten valt mee, benzine valt mee (vergeleken met hier). Als je dus +/- 155 dollar per dag uit wil geven, moet dat p.p. geen probleem zijn.

    Dat is toch 300 dollar met z'n 2en, ik geloof dat wij dagelijks veel minder kwijt waren met 2 personen.

  7. Top | #187
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Wij gaan aanstaande zaterdag 3 weken 3 personen, en we hebben ongeveer 3000 euro te besteden, we zitten in een villa die al betaald is, alle kaartjes zijn betaald, de huur auto is betaald. Dus het is zeg maar alleen voor de fun, benzine eten en shoppen, dat moet toch wel te doen zijn?

    Gr Wim

  8. Top | #188
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Wij zijn in oktober 2007 geweest, waren 14 dagen inclusief tickets (€ 330,00 incl. via cheaptickets) hotels, autohuur (Equinox), hotels, eten, drinken, benzine en bezoek aan: JFKS, Magic Kingdom, Sea World, Daytona Int. Speedway, Silver Springs, Homosassa State Park, Boggy Creek en het vele winkelen. We gingen met 14,5, 14,5 en 7,5 kilo bagage heen en kwamen met zeker 3x 20 kilo terug. 2 volwassenen en 1 kind (10 jaar) € 3900,- kwijt, dit kwam op € 1.300,- per persoon!

    Niet echt duur voor 2 weken Florida!

  9. Top | #189
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimk Bekijk Berichten
    ... ik denk dat we best vaak in de villa gaan eten, ...
    Dat doen wij ook altijd erg veel. Door de warmte gesloopt hebben we meestal geen zin meer om ergens uit eten te gaan en halen dan bij de Walmart of Publix wat diepvriesmaaltijden (zoooooooooooooveeel keuze!!), wat salades en een bak fruit en ploffen dan heerlijk bij het zwembad op een stoel voor een echte Amerikaanse maaltijd.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #190
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Wat wij heerlijk vonden (met onze dame van 3.5 was uit eten gana niet altijd een optie) haalden we bij Publix een gegrilde kip (jammie) wat ovenfriet (door speciale grillstand in over lekker knapperig) en sla. Simpel en toch lekker.

    S'morgens hadden we vaak croissantjes die we nog moesten bakken (zeg maar danerole(daar heet het crescent) eitje erbij, groot pak Minute maid sinasappelsp. Ook erg lekker.

    Nog een tip: haal bij walmart een bbq en je kunt heerlijk vlees grillen, sommige villa's bieden er een bij de huuur aan.

    Het uit eten kun je zo duur maken als je zelf wilt. Wij waren en zijn fans van Golden Corral, niet duur, maar heerlijk. Voor een heerlijke burger raad ik je fuddruckers aan (rare naam maar jammie jammie jamiie)

    Zo zie je maar dat je zo veel keuze hebt daar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •