Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 30 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #211
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Zo hebben wij voor de zomer een jaarkaart gekocht voor Universal, kunnen we zo vaak als we willen.
    In 2009 hadden we Seaworld voor een geheel jaar, dit jaar er weer gebruik van gemaakt, dus die kosten heb je dan niet.

  2. Top | #212
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    bezoek je bv een museum, ga je naar een zwembad, een speeltuin,kinderboerderij, dat soort dingen
    Hoe noem je dat nou ook al weer als het antwoord al in de vraag zit?:grin:

  3. Top | #213
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Zelf zijn we hier niet geweest maar las het in een reisverslag van A3.

    Kelly Park bij Apopka

    Niet duur en zo te lezen wel leuk.

  4. Top | #214
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marijke8 Bekijk Berichten
    In 2009 hadden we Seaworld voor een geheel jaar, dit jaar er weer gebruik van gemaakt, dus die kosten heb je dan niet.
    O, wat een leuke redenatie, als ik nu al mijn tickets voor 2011 boek en betaal, heb ik volgend jaar dan een gratis reis omdat ik de kosten al vooruit betaald heb? Of, als ik vandaag mijn tank volgooi, rij ik dan morgen zonder kosten?

    Je bedoelt natuurlijk dat het in bepaalde gevallen voordelig kan zijn om de kosten te spreiden en voor jaarkaarten te kiezen. Wij reizen al jaren naar Florida met een bescheiden budget. Indien nodig is er zelfs nog best veel op te besparen. Er zijn bijvoorbeeld ook accomodaties voor 150 dollar per week, terwijl we nu meer dan het dubbele betalen. En we zouden het ook prima met een economy car kunnen doen, ipv een midsize suv. Dat zijn werkelijke besparingen.

    Bij low budgetreizen horen in ons geval ook de jaarkaarten, maar om tot een goede kostenvergelijking te komen, moet je natuurlijk het aantal geplande/gerealiseerde bezoeken over die periode afzetten tegen de losse ticketprijs of de combikaarten. Voor Seaworld heb je de kosten er overigens al snel uit, zeker dank zij de besparing op parkeerkosten. Voor Universal- en Disneyjaarpassen is het echt goed rekenen. Wij moeten zelf dan tenminste drie (lange...) vakanties met de jaarkaarten kunnen doen, anders is het slimmer om voor een ander type kaart te kiezen en toch maar parkeerkosten te betalen.



  5. Top | #215
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Een bezoekje aan de sinaasappelboomgaard, bijv. in Clermont?

  6. Top | #216
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    St. Augustine, op heen- of terugweg langs de grootste Harley Davidson dealer ter wereld (Destination Daytona).

    Overigens is door de parken e.d. Florida(Orlando) niet echt goedkoop.
    Als ik bijv. kijk naar een paar dagen in Washington D.C.. Hotel voor minder dan $ 100 p.n. mogelijk, openbaar vervoer kost een paar $ p.d., geen auto nodig, en allerlei musea, Zoo, Capitol, library enz. gratis toegankelijk. Prachtige parken en in ook goed weer in voor- en najaar. Met het goede metro systeem ben je er zo.

    Knaapje

  7. Top | #217
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Hoe noem je dat nou ook al weer als het antwoord al in de vraag zit?:grin:
    ja maar , waar vind je dan leuke museums...speeltuinen enz....
    waar zijn de forumleden geweest en vinden dat een leuk uitje voor een appel en een ei,zeg maar.

    net zoals cloggie68 , en i.westdijk aangeven

    zo vonden wij st.augustine ontzettend leuk om rond te lopen
    en zijn voor een paar dollar in het oude houten schooltje geweest
    en hebben wat gesnuffelt in de winkeltjes, en hebben een heerlijke megamilkshake weggewerkt

    ook de zaterdagavond in oldtown is erg leuk en kost niet veel

    het gaat me niet om bezuinigen op grote /kleine auto`s ...restaurants versus fastfood
    wat doe je op vakantie zonder veel geld aan tickets te spenderen
    haaietanden zoeken op een bepaald strand ???... zoiets in die richting
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 05-11-10 om 18:27.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #218
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Sanddollars zoeken op Sanibel of Marco Island.

    Dieren kijken op de loaproad richting Everglades (gators, schildpadden, slangen herten vogels e.d) (je rijdt er alleen wel onverzekerd rond ,off road)
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #219
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Bezoekje aan Fort de Soto Beach park, gratis.

    Ringling museum Sarasota, gratis op maandagen.

    Veel musea zijn een dag in de week gratis.

    Pier van St. Petersburg, gratis.

  10. Top | #220
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: low budget vakantie florida

    Pluis de lokale kranten en websites uit, er is zoveel leuks te doen voor weinig of helemaal geen dollars.

    Ik kijk regelmatig www.tampabay.com door, daar staan veel tips in voor leuke, goedkope dingen om te doen of zien. Zo is er de rubriek "Whoa, Momma!" met Free and cheap things to do with the kids this week. En de rubriek "Things-to-do" met .... inderdaad: Things to do! En Free events. Vanavond shuffle boarden in St. Pete!!
    En dan heb je nog tbt* ....

    Voor eenzelfde aanbod in andere steden / regio's kijk je op de betreffende websites.

    Eigenlijk is het net als hier in NL / BE. Alsof daar in Florida ook gewoon mensen wonen .... :shock::shock::shock:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •