Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 30 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 297

Onderwerp: Gemiddelde kosten reis naar Florida

  1. Top | #101
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    belgie
    Berichten
    24

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    nu dat ik terug thuis ben kan ik op mijn eigen vraag een antwoord geven, namelijk dat ik alles samen een +-2000 euro heb opgemaakt. maar daar zit dan ook ALLES in...

  2. Top | #102
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    Mooi prijsje. Nu nog eten, drinken, souvenirs, kleding etc .....

    Ik heb ook net de laatste bevestiging binnen. Ben nu voor 3 weken hoogseizoen (vertrek 30 juli, 3 personen vlucht (700pp), 3 weken Equinox (175pw), 3 weken Villa Kissimmee (600pw), 2 dagen ****hotel St. Pete Beach (60pd), 3x 10+6 Disney WaterFun&more NonExpiration (310pp)) € 5.525 kwijt. Daarbij moet ik wel zeggen dat de Disnet-tickets niet "op" gaan, dus ook voor volgend jaar een investering is.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #103
    Nel van Ree
    Guest

    Standaard Re: Gemiddelde kosten 2 weken Florida

    wij vertrekken 30 november ook 3 weken gaan met 6 volw plus 2 kids
    en zijn kwijt € 11.912,50.
    Dat zijn de vluchten plus twee auto,s parken en een superior plus villa,
    en zwembadverwarming en buiten eten dat komt er nog bij.
    gr nel

  4. Top | #104

    Standaard Kosten reis Florida

    Hallo allemaal,

    Ik heb bij USA Fun Vacations, American Estates en America Vacations offertes aangevraagd voor 12 dagen Florida in een villa met autohuur. Ik vind de prijzen op de offertes erg verschillen met de prijzen die op de websites staan van deze organisaties. Is dat ook jullie ervaring? Hebben jullie nog tips om de prijs een beetje laag te houden. We willen met mijn ouders en ons zoontje van dan 15 maanden en mijn ouders hebben een bepaald budget die we nu overschreiden. Ik hoor het weer graag!

    Groetjes,
    Laura

  5. Top | #105

    Standaard Re: Kosten reis Florida

    Wij hebben deze keer gekozen voor American Estates. Maar nu moet ik zeggen dat wij het al ruim een jaar vast hebben staan. Ik weet niet of dat scheelt. Probeer Fly2florida.nl is zou ik zeggen?

    Groetjes Chantal
    USA Rulezzzzzzzz!\\/

    2004 Florida (miami/homestead/Orlando), 2005 Great West (California/Nevada/Arizona/Utah), 2007 Florida (miami/homestead/Naples/Brandenton/Brooksville/Kissimmee/Palm Beach/Fort Lauderdale/ Miami)

  6. Top | #106
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kosten reis Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laura77 Bekijk Berichten
    Ik vind de prijzen op de offertes erg verschillen met de prijzen die op de websites staan van deze organisaties.
    Da's een erg vage uitspraak. Kun je wat specifieker zijn? Wat wijkt er precies af, en van welke op de website genoemde prijzen?

    De meeste op websites genoemde prijzen gaan uit van de goedkoopste klasse voor de vlucht. Als die niet meer beschikbaar is krijg je de eerstvolgende laagste klasse in de offerte. Toeslagen e.d. zou niets / nauwelijks mogen verschillen met de website, gezien de sinds 1 april daarvoor geldende wetgeving.

    Ook gaan ze bij gepubliceerde pakketreizen uit van een "minimale" auto, met het meest beperkte verzekeringspakket. Als je dan kiest voor een grotere / andere auto met een uitgebreider verzekeringspakket kom je uiteraard op een hoger bedrag uit.

    De villa: als die groter / luxer / ergens anders is dan op de website bedoeld is, dan heeft dat uiteraard inloed op de hoogte van je offerte.

    En uiteraard het aantal personen: als je met minder / meer personen gaat wordt de prijs van de onderdelen over een ander aantal personen verdeeld en krijg je dus een andere prijs. Met 8 personen in een 3-kamer villa is uiteraard goedkoper per persoon dan met 3 personen.

    Ook het aantal dagen: de tabellen op de websites gaan uit van hele weken. Die prijzen zijn nooit vergelijkbaar met de door jou genoemde reistijd van 12 dagen. Elke vergelijking gaar dan mank.

    Allemaal mogelijke verklaringen, maar alleen de reisorganisaties kunnen je de verschillen precies uitleggen. Ik raad je dus aan om ze gewoon even om uitleg te vragen voor de verschillen. En ons uiteraard even de uitkomsten te melden.
    De reisorganisaties kunnen je ook goede tips geven om de reisprijs binnen je budget te houden. Gewoon even aangeven wat je budget is en vragen of ze daar een goed alternatief voor kunnen bieden.

    Verdere tips om binnen je budget te blijven? Geef even aan wat je reisperiode is en wat je budget is, dan kijk ik (en anderen) wel even wat je mogelijkheden / beperkingen zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-04-07 om 06:01.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #107
    Banned User
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Kosten reis Florida

    Vergeet ook niet dat kennelijk bij sommigen de Taxes nog weleens uiteenlopen.

  8. Top | #108
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kosten reis Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemoRocks Bekijk Berichten
    Vergeet ook niet dat kennelijk bij sommigen de Taxes nog weleens uiteenlopen.
    Die zouden in de op de website gepubliceerde prijzen moeten zitten.

    Er zit uiteraard wel (veel) verschil tussen de taxes bij de verschillende vliegmij'en. Sommige mij'en zijn duur(der), en vliegen via sommige vliegvelden is duurder dan via andere. Bijv. een tussenstop met BA of Lufthansa in Londen maakt het erg duur.

    Dus ook als de geadverteerde vlucht / mij. niet mee beschikbaar is, kan er verschil ontstaan.

    Nogmaals: vraag na bij de reisorganisatie waar het verschil vandaan komt!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #109
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Kosten reis Florida

    De reisperiode is natuurlijk heel erg belangrijk !
    Als je in de zomer of rond kerst gaat is misschien wel 2x zo duur als in de goedkoopste periode.

  10. Top | #110
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Kosten reis Florida

    hallo, Die ervaring heb ik ook. Als ik leuke aanbieding ziet. Is hij altijd veel duurder als ik wil boeken. Wij hebben een keer bij een reisbureau geboekt in 1990 (eerste keer florida). Ik heb er nog spijt van. Dure hotels mudje vol de hele nacht vertrokken en kwamen mensen aan. Gillen door de gangen. Volgens het reisbureau het beste hotel van florida. Nooit meer. Later nog een keer geboekt bij een reisbureau via internet. Kwamen wij aan in florida moesten wij voor de auto bergen verzekeringen betalen (gold was er toen nog niet). Nu zoeken we alles zelf uit. Is best wel veel werk. Apart de vliegreis, auto, hotel; villa, cruise. Heerlijk dat internet!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •