Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 24 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 232

Onderwerp: Wie zit er nu in Florida en hoe is het weer?

  1. Top | #121

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Het is eigenlijk orkaanseisoen en daarom is het in de voormiddag zonnig namiddag komen de wolken opzetten en hierna begint het meestal met bakken uit de lucht te vallen meestal is het erna wel droog maar het voelt o zo vochtig aan . Heb je je niet vooraf geinformeerd naar het weer ?
    Ah oke, dus zorgen dat als we van t mooie weer willen genieten dat we dat voor 's morgens doen.

    We hebben destijds informatie opgevraagd bij het reisbureau en die deden er heel positief over. Ik zat vorig jaar in Thailand ook tijdens het regenseizoen, maar dan plenste het eind van de middag/avond even en dan was het weer klaar voor die dag. Ik gaf dit als voorbeeld en dat zou ongeveer het zelfde zijn. Dus daar viel mee te leven dacht ik.. (wishful thinking misschien.. )

  2. Top | #122
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Meestal is het namiddag een plensbui hoor . En de reisbureaus weten meestal maar de helft dan de mensen hier op het forum

  3. Top | #123

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Nou goed, nogmaals bedankt.

    Hopen dat Debby snel voorbij raast zonder al teveel ellende en maar gewoon afwachten denk ik

  4. Top | #124
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raphaella Bekijk Berichten
    Nou goed, nogmaals bedankt.

    Hopen dat Debby snel voorbij raast zonder al teveel ellende en maar gewoon afwachten denk ik
    Na Debbie komt Ernesto er alweer aan!!
    Laten we hopen dat alles meevalt[-o<

    De namen voor Atlantische orkanen in seizoen 2012
    Alberto. Beryl, Chris, Debby, Ernesto, Florence, Gordon , Helene, Issac, Joyce, Kirk, Leslie, Michael, Nadine, Oscar, Patty, Rafael, Sandy, Tony, Valerie, William.

    Dus er kan nog heel wat komen!!

  5. Top | #125
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Debby zorgt op het moment voor veel regen in Florida. Vandaag regent het al heel de dag en qua temperatuur is het met 83 graden Fahrenheit koel voor de tijd van het jaar. De weersverwachting laat zien dat dit nog voortduurt tot en met dinsdag. Daarna moet het weer beter worden. Helaas kan dit voorkomen in een sub tropisch klimaat. Verder vermaken we ons prima.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #126
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Wat een regen vandaag.. niet normaal, het is ook behoorlijk mistig.

    wij vliegen morgen aan het eind van de dag weer naar nederland maar ben toch in de gaten aan het houden wat debby doet. We zullen toch wel kunnen vliegen morgenavond??
    nou ja, dan maar weer shoppen want bij het zwembad of in de whirlpool van het hotel word niks nu... 8-[

  7. Top | #127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Vrijdagavond aangekomen met regen, zaterdag regen en vandaag heeeeeeeeeel veeeeel regen. Ongelooflijk, zoiets heb ik hier nog nooit meegemaakt. We hebben zelfs behoorlijke lekkage in ons huurhuis.
    Het is nu lokale tijd ongeveer 18 uur en het is nu iets rustiger geworden. Wel worden er nog allerlei waarschuwingen gegeven. Een slecht begin zullen we maar zeggen. Wel lekker even de tijd om bij te komen. We hebben nog 19 dagen. Zal toch wel weer een keer Sunny State worden, alhoewel de vooruitzichten niet best zijn. Het is niet anders..... Debby Thx....

  8. Top | #128
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Effe volhouden, de vooruitzichten worden beter:-P
    Hier (in Ned.) is het echt pet!

  9. Top | #129
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Wij vertrekken vrijdag naar Orlando en ik ga gewoon heel hard duimen dat Debby dan vertrokken is ;D
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  10. Top | #130
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Het huidige weer in Florida

    Op het weerkanaal Severe weather zien we heel voorzichtig kleine puntjes zon boven de donkere wolken uitkomen. Vanmorgen wakker geworden met nog steeds grote hoeveelheden regen. Ziet er vandaag ook nog niet best uit. Eerst maar eens hopen dat het een beetje droog wordt. Zelfs beschermen met de poncho is lastig. In de loop van de week hopelijk weer iets beter. Sprak afgelopen vrijdag met Nederlander die een weekje Sunny State ging pakken en veel goede plannen had. Ik heb het met hem te doen. Het is hier fantastisch, maar ik kom toch echt ook een beetje voor het zonnetje..... Duimen mensen voor het eind van de week, wij doen mee.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •