Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: Villa van floridaholiday.nl

  1. Top | #31

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Wij hebben al een aantal keren via floridaholiday geboekt en zijn dik tevreden. Over een paar weken vertrekken we weer naar een villa die we daar hebben geboekt.

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Locatie
    zuid-holland
    Berichten
    24

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Wij hebben ook onze villa bij Floridaholiday.nl geboekt.
    Over een paar weekjes vertrekken we. Onze eerste keer Florida.
    De service die wij tot nu toe al hebben gekregen van Floridaholiday was heel goed. Op alle vragen kregen we netjes antwoord en het ziet er naar uit dat alles tip top in orde verzorgd is.
    Een vriendin van mij is vorig jaar geweest en verbleef met haar gezinnetje in villa Heron. Ze waren zeer tevreden!!!

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Op de site van Florida holiday staat ook een link naar een ticket bureau KGS iemand daar al eens kaartjes besteld voor een park en op laten sturen?

  4. Top | #34

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Wij hebben vorig jaar kaartjes bij KGS besteld via internet en bij het kantoortje afgehaald. Prima geregeld allemaal en ze hebben vaak leuke aanbiedingen. We zaten toen in Orange Tree aan de 27, vanaf daar max 30 minuten rijden.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Is hier iemand nog recent geweest of mee in contact geweest? met floridaholidays.nl bedoel ik. Dit bericht is van een jaar geleden en ook op facebook zijn ze niet zo heel actief.

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Indien je interesse hebt kijk dan op hun website daar staan genoeg reacties.
    Het is een zeer goede partij om een villa te huren indien er nog plaats is.
    Afgelopen september hebben wij met 4 personen een villa van hun gehuurd voor 3 weken en vanavond vertrekken wij naar Brussel om morgen te vertrekken naar Orlando en hebben weer een villa van hun gehuurd vvor 3 weken
    Eind september hebben wij met 8 personen ook weer van hun een villa gehuurd voor 14 dagen en daarna een cruise.
    Wij hebben zeer goede kontakten met hun en zijn zeer goed in het geven van info.
    Indien er wat ontbreek wordt dat direkt in orde gemaakt. Anders hadden wij nooit 3x achter elkaar geboekt.

  7. Top | #37

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Volgens mij hebben jullie het niet over dezelfde aanbieder. Je hebt floridaholiday.nl & floridaholidays.nl
    Met floridaholiday.nl hebben wij ook hele goede ervaringen. (we gaan over 2 weken weer naar één van hun villa's)
    Floridaholidays.nl is een andere aanbieder, maar daar hebben wij geen ervaringen mee.
    Trouwens, volgens mij was Frans45 vorig jaar onze buurman aan de Lazy Breeze Loop?!

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Ik bedoelde idd Florida holiday. bedankt voor jullie reacties.

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker Frans45's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    73

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Trouwens, volgens mij was Frans45 vorig jaar onze buurman aan de Lazy Breeze Loop?!

    Inderdaad en nu zitten wij weer in 1 van hun villa,s voor 3 weken.

    Groetjes Frans



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •