Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 39

Onderwerp: Villa van floridaholiday.nl

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    17

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Ik ben hen ook gewoon via google tegengekomen en heb er ondertussen ook geboekt voor juli 2012. (Villa Buzzard)
    Eigenlijk, als je het op een map bekijkt, is dit toch wel een goed centraal gelegen ligging vind ik. Een perfecte uitvalsbasis.
    Ik had er idd ook hier nog niets over gelezen. Maar afgaande op de info op hun site leek me het toch wel in orde.
    spannend afwachten is het wel ;-)

    en het is wel degelijk
    http://www.floridaholiday.nl ;-)

  2. Top | #22

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Wij hebben in augustus 2010 ook bij floridaholiday.nl van Atze & Cindy Hartog een grote villa gehuurd. (Owl, met 3 badkamers)

    http://www.floridaholiday.nl/index.php?mghash=779cd2830f46beb9697511092bced2ae& mggal=1&name=planofvillas&mgpage=1

    Dit was ons ook goed bevallen. Ziet er goed en netjes uit.

    Bij aankomst was de schoonmaakservice nog niet geweest en hier stuurde wij een mailtje over. Het misverstand werd de dag daarna direct opgelost en kregen uiteindelijk ook nog EUR 100,= retour voor het misverstand.

    Ook wij zouden in mei 2011 weer opnieuw bij ze willen huren, maar ze hadden geen villa meer beschikbaar.

    Voor de duidelijkheid: Wij zijn geen bekende of familie van de fam. Hartog. Mijn vrouw kwam de site tegen op google en we hebben het "geprobeerd".
    Bij het boeken konden we ook nog onderhandelen over de prijs.

    Je bent inderdaad iets verder van Orlando, maar wij hadden een mooie auto gehuurd en vonden dat helemaal niet erg

    Is dus erg goed uitgepakt!

    Voor ons is dit dus een aanrader.
    Laatst gewijzigd door 2florida.nl; 07-08-11 om 09:13.

  3. Top | #23
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Zijn er toevallig mensen met ervaringen over de villa 'Hawk'? Deze ligt in de buurt waar wij vorige keer een villa hadden en dat is ons goed bevallen, vandaar dat we erover twijfelen deze villa te boeken. Ben benieuwd!
    Eet nooit gele sneeuw.

  4. Top | #24
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Voor mei 2012 hebben wij een villa bij Florida holiday.nl gehuurd. ( Villa Buzzard) Als het zover is laat ik wel even weten hoe wij het hebben ervaren. Wij hebben al eerder in deze omgeving een villa gehuurd via een andere organisatie. Deze is wat verder van Disney etc, maar je komt altijd langs de Walmart voor boodschappen.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    heb 2 jaar geleden de Sparrow gehuurd. Goeie villa alleen wat dicht bij de drukke weg. Ook geen enkel probleem gehad met de verhuurders. Je kan de villa's ook op micazu.nl vinden (op ons blog van 2010 lees je er meer over)
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  6. Top | #26
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Ik vind de afstand vanaf Hawk (ligt op/in Hampton Lakes) heel erg meevallen. Wij zaten in 2008 in het complex vlak daarnaast (Palm Key o.i.d.) en ik vond het prima te doen naar de parken. Vind het juist wel leuk om eerst een stukje te moeten rijden; rijden is zo lekker relaxed in de VS. Ik vraag me alleen af of de Hawk een verdieping heeft of dat alles gelijkvloers is. Kan dat uit de foto's niet echt opmaken.
    Eet nooit gele sneeuw.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Ik ga 30 maart naar villa buzzard van deze aanbieder. Tot nu toe zeer tevreden over de informatie en boeking bij hun. Vrienden van mij hebben ook al eerder een villa hier geboekt en waren ook zeer tevreden! Dus wel betrouwbaar!

  8. Top | #28
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Wij hebben intussen de villa Sparrow gereserveerd van 14-9 t/m 5-10. Tot nu toe prettig mailcontact gehad, dus ik heb er vertrouwen in.
    Eet nooit gele sneeuw.

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Berichten
    24

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Ik zit op dit moment in villa buzzard. En het bevalt heel goed. Goede ligging! Hele dag zon op het zwembad. Dus perfect. Ook goede ligging voor de attracties. Alles is in relatief korte tijd bereikbaar. Betrouwbaar en goede eigenaren!

  10. Top | #30
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    4

    Standaard Re: Villa van floridaholiday.nl

    Voor wie dezelfde vraag heeft ben 14 dagen in florida geweest net een week terug(kl...). Maar het is weer voorbij. Florida holiday is betrouwbaar heb daar een goede vakantie gehad.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •