Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: info over hotels

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    16

    Standaard info over hotels

    Heb net info gevraagd over verschillende hotels, ben echter op de websites al gaan kijken maar die zijn allemaal beknopt, daarom wilde ik gerichtere informatie maar blijkbaar werd mijn vraag snel gesloten.
    Ik heb geen uren of dagen de tijd om alle info op de pc op te zoeken vandaar had ik deze vraag gestuurd.
    Ik vind het echt grof en spijtig dat mijn bericht zomaar ineens kort en krachtig werd afgesloten.
    Ik zou graag info hebben.

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: info over hotels

    Dit vind ik een beetje spijtig, dat je op een forum komt en het aangedragen wil krijgen en niet de moeite wil nemen om hier even tijd in te steken wat andere al allemaal op een rijtje hebben gezet. En dus al is beantwoord in ieder zijn kostbare tijd.
    Prima dat je een vraag hebt en daar wil iedereen je hier graag bij helpen maar daar heb je ook zelf even in te investeren, vind ik.
    Via expedia en bv hotelbeds of andere van deze sites kun je de meeste van jou vragen zo opzoeken.

    PS ik hoop dat je dit ook snapt.:-)

    Corrine
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: info over hotels

    Ik heb al op de websites gaan kijken maar dit zijn echter specifieke vragen die je niet kan terugvinden. Als ik de tijd zou hebben dan kan ik mss mij hierover informeren, maar die heb ik niet. Ik werk 7 op 7 dus heb hier de tijd niet voor. Als je steeds een pc ter beschikking hebt en tijd hebt, ja dan is dit makkelijk maar voor mij niet.

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: info over hotels

    Ik heb maar één advies (buiten dat van medemoderator Michael66 in jou eerdere vraag); Tripadvisor.
    Mits je daar de tijd voor hebt, of wil nemen, natuurlijk. Of anders Zoover, Checker etc.

    Aan de andere kant, wat maakt het eigenlijk uit, je hebt ze immers al vastgelegd, zoals je zei.
    En ik kan me niet voorstellen dat je dat blind gedaan hebt, en dus niet weet wat voor fasciliteiten er op de kamer zitten. Deze basisgegevens (bad/douche/coffeemaker/wifi) staan op iedere boekingssite bij de ammenities aangegeven.
    Of was dat ook te tijdrovend om door te nemen ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: info over hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nanske Bekijk Berichten
    Ik heb geen uren of dagen de tijd om alle info op de pc op te zoeken vandaar had ik deze vraag gestuurd.
    Ik vind het echt grof en spijtig dat mijn bericht zomaar ineens kort en krachtig werd afgesloten.
    Het is toch niet de bedoeling om hier binnen te wandelen en een aantal mensen voor je aan het werk te zetten? Dat vind ik nou weer grof.....

    Er is hier altijd (Altijd....!) wel iemand die een ander verder wil helpen. Maar soms zal dat echt met een verwijzing naar bestaande informatie zijn. Heb je zelf geen tijd/zin/computer? Tsja, dan blijft er niet veel anders over om een zonnige zaterdagmiddag bij D-reizen te gaan zitten.......

    Het 'werk' hier wordt gedaan door vele actieve leden en moderatoren, waarvan de meesten ook hard moeten werken voor hun brood en die zich daarnaast nog eens een paar uur inzetten voor dit forum.



  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: info over hotels

    Ben hier snel op de pc van een collega geraakt. Mocht ik alles al weten dan hoef ik me niet op een forum aan te melden.
    Ik weet genoeg, en zal zelf niemand meer info al dan niet privé toesturen.
    Dit forum slaat op niets.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: info over hotels

    Die laatste opmerking slaat echt nergens op, dit is een heel informatief forum!
    alleen als er al dingen besproken zijn, kun je die gewoon zelf op zoeken (net als op ieder ander forum).
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #8
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: info over hotels

    Het is jammer dat je zo reageert.
    De meeste leden en moderators zijn mensen die ook nog moeten werken voor hun brood en dus ook zeven op zeven afwezig zijn.
    Ik zou zeggen haal eens diep adem,tel tot tien en Google de hotels even met de toevoeging Florida Forum,Tripadvisor of Zoover.:mrgreen:
    Zijn er dan specifieke vragen over een hotel stel ze dan rechtstreeks over EEN hotel.
    Ik kon niet eens je lijstje doorlezen zo veel had je er op staan.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #9
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: info over hotels

    Alle informatie die je vraagt staat al op de website van het hotel of bookingsite zelf vermeld. Wij boekten via booking.com en bij ieder hotel staat een hele beschrijving zoals zwembad, ontbijt, haardroger, airco, ijskast, keuken, wifi, tv, parkeren, enz, enz. Alles wat je vraagt over de hotels is meestal aanwezig, behalve de shuttleservice.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: info over hotels

    Even de hotel vanuit een ander zichtspunt.
    We zijn nu twee weken onderweg en hebben nu 5 hotels gehad. We hebben geboekt via Exit reizen en hebben de boeking van de hotels aan deze organisatie overgelaten. Exit reizen heeft een aantal voorkeurhotels. We komen dan ook af en toe Nederlanders tegen die ook via Exit reizen hebben geboekt.

    De hotels die we hebben gehad zijn redelijk tot heel goed, maar waar de ene hele luxe kamers heeft, valt het ontbijt soms tegen of is er helemaal geen ontbijt. Allemaal hadden ze een zwembad, maar voor het hotel in Miami (Thunderbird) moesten we daarvoor resortkosten betalen. Zonder dat we het wisten, hadden de helft van de hotels een 'complementary breakfast'. Dus daar altijd bij aankomst naar vragen. Een hotel (weliswaar zonder gratis ontbijt) sprong er tussenuit. Dat was The Inn in Key West. De kamers waren goed, het personeel zeer met je begaan en het zwembad was super. Als je zoals wij met drie kinderen reist en daardoor twee kamer huurt, moet je bij het reisburo of bij het zelf boeken duidelijk maken dat je kamer naast elkaar wil. Dit was bij ons niet gebeurt en op de een of andere manier stond de tweede kamer altijd om de meisjesnaam van mijn vrouw. Dan kan het hotel er ook niet op anticiperen.

    Op m'n blog ga ik, na afloop van de reis, de hotels eens met elkaar vergelijken. Misschien hebben toekomstige Floridagangers daar wat aan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-08-11 om 22:46.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •