Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Reisschema leander: 15 dagen rondreis 2006

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Het enige waar je bij Alamo (en ook anderen) op moet letten is dat ze je ter plaatse niet allerlei onnodige verzekeringen aan proberen te smeren. Vandaar dat ze bij de .nl en de diverse reisorganisaties ook een gold pakket verkopen. Dan heb je echt alle verzekeringen die je nodig bent en een tank benzine, zodat je hem leeg kunt inleveren.
    Het gold pakket kennen ze volgens mij alleen aan deze zijde van de plas. Correct me if I'm wrong.

    PS Het is 3 koningen geweest, ik zal morgen even de kerstboom afbreken :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    ...............Het ziet er naar uit dat een auto huren via de amerikaanse website van alamo toch de beste en goedkoopste optie is, zijn er nog speciale dingen waar we op moeten letten?

    Leander,

    Waar je op moet letten is dat je niet via de Amerikaanse Alamo-site boekt, maar zoals in diverse berichten hiervoor aangegeven wordt bij de Nederlandse site (Alamo.nl) en afhankelijk van het aantal bestuurders het All-inclusive of Gold tarief neemt.
    Ogenschijnlijk is boeken in de US voordeliger, maar je loopt leeg op de verzekeringen die je erbij moet afsluiten.
    Ik schrijf speciaal "moet afsluiten", omdat je anders hoge risico's neemt voor o.a. je wettelijke aansprakelijkheid in de US bij schade.

    Succes
    Knaapje

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leander
    Het ziet er naar uit dat een auto huren via de amerikaanse website van alamo toch de beste en goedkoopste optie is, zijn er nog speciale dingen waar we op moeten letten?
    Leander
    Leander, ofschoon het zo lijkt, is het duurder om via de Amerikaanse Alamo site te huren dan via de Nederlandse.
    Dit komt omdat bij Alamo.nl (wat eigenlijk Target Travel in Zeist is, wat weer onderdeel is van fly-and-drive.nl) de prijzen inclusief de verzekeringen zijn (bij all inclusif & Gold) maar bij de Amerikaanse site er allemaal bijkomen.
    Ik zou maar goed vergelijken, maar ik heb al ieder jaar weer gekeken, en steeds is NL het goedkoopste.
    Succes, Eric

  4. Top | #14

    Standaard

    Hallo,

    Bedankt voor alle tips mbt het huren van een auto bij Alamo!

    Weet iemand trouwens of er een reisbureau is waar je zelf je rondreis kunt plannen, dus route, hotels en evt. de huurauto, en dat dan dus via deze allemaal in 1 keer te boeken.

    OF, ...is het een beter plan om gewoon de eerste en de laatste nacht te boeken en de rest ter plekke te organiseren?

    Groeten,

    Leander

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    31

    Standaard

    Leander,

    kijk eens op internet bij American Estates (www.americanestates.nl), daar kun je alles (vlucht/auto/hotels/villa) onafhankelijk van elkaar boeken en je kunt online offerte vragen

    succes
    wim

  6. Top | #16
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Ik begrijp dat Wim een voorkeur heeft voor heeft voor American Estates. Gelukkig zijn er ook vele andere aanbieders van losse onderdelen om zelf een reis samen te stellen zoals Exit Straus, vliegtickets.nl etc. . Met en beetje handig zoeken op het internet kom je van alles tegen zodat je zelf alles kan regelen.
    Harm

  7. Top | #17
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wat betreft het huren van een auto bij Alamo…………

    Ik zie op internet niet de aanbieding, die sommige reisgidsen wel aanbieden, namelijk een gratis upgrade. Ik heb dit al eerder op het forum gezet, maar om het makkelijk te maken volgt hieronder de aanbieding van Alamo.

    Tot 31 maart 2006 heb je bij Alamo weer aanbiedingen. Je krijgt een gratis upgrade naar een hogere klasse auto! Dit jaar zelfs een SUV.

    Alamo
    Reserveer uw Intermediate of Full Size auto en ontvang een gratis upgrade naar grotere klasse.

    Boek nu een Intermediate 2-deurs, dan ontvangt u een Full Size 2-deurs
    Boek nu een Intermediate 4-deurs, dan ontvangt u een Full Size 4-deurs
    Boek nu een Full size 2/4 deurs, dan ontvangt u een 4-Wheel Drive


    Ik heb ook even gekeken wat ik kwijt zou zijn als ik via de Nederlandse Alamo site zou boeken (SUV) en ik kom tot de conclusie dat ik bij Oad goedkoper uit ben! Bij Oad betaal je voor een SUV bij Hertz 768 euro en op de site van Alamo 1070 euro. Dat vind ik nogal een verschil!! Als je de aanbieding van Alamo neemt, die in de reisgidsen staat, ben je zelfs nog minder kwijt dan 768 euro. Ik ben zelf geen fan van Alamo, dus wij boeken onze auto bij Hertz.

  8. Top | #18
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Leander, Wat grappig , wij gaan 7 augustus weer naar huis met LTU. Mischien wel met jullie vliegtuig. Wij vertrekken ook va dusseldorf, we hebben alles geboekt in duitsland (kleve). Wij komen zelf uit arnhem , dus is het ong een dik uur rijden.Voor het eerst met LTU , ik ben benieuwd. Wij waren 420 euri's kwijt incl. pp Was jou bedrag ook berekend op 1 persoon? Wij gaan van 17 t/m 7 aug. Groetjes marisca.

  9. Top | #19

    Standaard

    Hoi Marisca,

    Ja idd, jullie gaan terug met de machine van onze heen reis. Toevallig..

    420 euro, das niet verkeerd!
    Wanneer hebben jullie geboekt?

    Groeten,

    Leander

  10. Top | #20
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    We hadden eerst een optie genomen op 2 januari dit jaar, en later die week geboekt. Dus pas geleden ik was ook reuze blij, dat we het vast hadden gelegt. Ja, je moet er snel bij wezen. Ik heb heel de kerst tijd zitten surfen op het net voor de betere prijzen, maar je moet alles naast elkaar leggen, wat je wilt en waar je goedkoper ui bent. Zo zijn de hotels ook stukken goedkoper in het duitse kleve. Zelfs goedkoper als bij expedia en exit-reizen. Groetjes marisca. Ik wil niet zeggen alle hotels, maar wel die van ons. by by :-#



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •