Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 56

Onderwerp: Vliegen met Air Europa

  1. Top | #31
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ga maar goed naar het aantal rijen kijken en je zal zijn dat de number wel tot 50 gaat maar dat niet alle rijen aanwezig zijn.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #32

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robinthart Bekijk Berichten
    Wij vliegen met de dreamliner op 15-7-2016, maar als ik naar de seatplan kijk zijn er 50 rijen van 9 stoelen.

    Mijn vraag. Er kunnentoch geen 450 man in dat toestel?
    Geen idee waar je gekeken heb, maar ik zie een rij of 30



  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Op checkmytrip van Amadeus. Echt bizar. 50 rijen!

  4. Top | #34

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Dan zijn het geen 50 rijen. Wellicht loopt het tot rij 50. Maar missen er nog een rij of wat voorin. 50 rijen past namelijk niet.

  5. Top | #35
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    aaargh... wat een drama. Vliegtuig had panne en dat is pas na 11 uur opgelost. (post van 25-07-15, 11:27)
    Toch maar een follow-up hiervan.

    Uiteindelijk was ik 26 uur later dan gepland op mijn bestemming. Ik kon na een overnachting in een Madrileens hotel, met de vlucht van de volgende dag mee (ge-upgraded naar een stoel die waanzinnig ruim was; helemaal niet verkeerd), en die vlucht liep ook nog eens twee uur vertraging op omdat men besloot te wachten op een grote groep reizigers uit Alicante.

    Mijn reisbureau (vliegtarieven.nl) bood mij na thuiskomst een advocaat aan om de compensatie te eisen waar ik recht op heb. Op no-cure-no-pay basis zouden zij deze bij de vliegtuigmaatschappij claimen; bij uitbetaling rekenen zij €180 voor hun diensten. Omdat ik al begrepen heb dat het geen doen is om hier zelf achteraan te gaan, ben ik daar op ingegaan.

    Air Europa heeft de nodige tijd zijn poot stijf gehouden, volgens de berichtgeving van de advocaat, maar vorige week kreeg ik bericht dat ze zullen overgaan tot compensatie van € 600,- in cash of vouchers (naar mijn keuze). Ik heb uiteraard voor cash gekozen.

    Het ticket was destijds € 620, dus met de advocaatkosten erbij, ben ik uiteindelijk voor 200 euro heen en weer naar Miami gevlogen. Dat is toch ook weer niet verkeerd.

    Het staat alleen nog niet op mijn bankrekening.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 03-04-16 om 17:44. Reden: uitbreiding

  6. Top | #36
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Wat apart dat je een advocaat kreeg aangeboden. Fijn dat die alles geregeld heeft. Maar liever had je dit allemaal niet meegemaakt natuurlijk.

  7. Top | #37
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten

    Het ticket was destijds € 620, dus met de advocaatkosten erbij, ben ik uiteindelijk voor 200 euro heen en weer naar Miami gevlogen. Dat is toch ook weer niet verkeerd.

    Het staat alleen nog niet op mijn bankrekening.

    Goed gedaan jochie.
    Weer iemand die goedkoper dan ik heen en weer vlieg.

    Veel plezier volgende maand.

  8. Top | #38
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Wat apart dat je een advocaat kreeg aangeboden.
    Ongevraagde service van het reisbureau vliegtarieven.nl - dat misschien een commissietje krijgt voor iedere klant die ze aanbrengen bij de advocaat (dat is Greenclaim). Advocaat blij, reisbureau blij en ik blij. En ik heb er deze keer weer geboekt.

    En ja Frans, voor 200 euro naar de states, dat is inderdaad wel heel goedkoop. Welkom terug in Nederland, je bent met de neus in de boter gevallen want de lente is net begonnen. Vlogen jullie niet eigenlijk op Brussel?

  9. Top | #39

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    180 euro pp is dan wel weer redelijk aan de prijs... (Ikzelf ben ook aktief in dat wereldje)
    maar altijd lekker geld terugvangen!!



  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten

    En ja Frans, voor 200 euro naar de states, dat is inderdaad wel heel goedkoop. Welkom terug in Nederland, je bent met de neus in de boter gevallen want de lente is net begonnen. Vlogen jullie niet eigenlijk op Brussel?
    Oei oei, nee hoor Koen, we zijn nog steeds in Sebring.
    Nog een kleine twee weken en dan weer in Nederland.
    Hopen op nog mooier weer.

    En nee, we vliegen niet op Brussel.
    Deze keer een retour gekocht van uit Florida.
    En dan met Tui naar en van Amsterdam.
    Via Brussel vliegen was eigenlijk maar een heel klein beetje goedkoper maar waar ik tegenop zag was dat de vlucht naar Miami om 07:00 uur vertrekt.
    Dan behoor je dus ongeveer 04:00 uur aanwezig te zijn.
    Dat betekent dus de laatste trein de voorgaande dag of iemand moet ons midden in de nacht naar Brussel brengen.
    Dan maar heen en terug op Amsterdam.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •