Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 56

Onderwerp: Vliegen met Air Europa

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Wij hebben ook de twijfel door deze prijs maar kiezen er ook voor om niet te boeken om de volgende redenen.

    - Air-Europe zien wij als een mindere maatschapij dan bv British Airways of Air Berlin (onze mening);
    - Wij verblijven 3 weken ter hoogte van Orlando (Clearwater & Cape Canveral) en willen dus vliegen op Orlando of Tampa en vinden Miami als vliegveld niet fijn;
    - We denken dat er nog aanbiedingen komen rond de 525 euro naar Orlando/Tampa;
    - Via Madrid is best een omweg waardoor de totale vliegtijd verder toeneemt;

  2. Top | #22

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ach. Een minder maatschappij. Valt op zoch toch wel mee. Beenruimte is in ieder geval beter als bij AB. Service bij BA en AB zal inderdaad beter zijn, net als de verzorging.

    Aan de andere kant (de rest van je logische argumenten daargelaten) ruim 100 meer betalen voor een betere service en een iets betere maaltijd vind ik weer wat veel van het goede. Maar das mijn bescheiden mening. Als je naar Miami wilt zou ik dit voor deze prijs gewoon boeken. Ook al is het bij een broker.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Je krijgt er zeker geen minder goed toestel voor. Een mooie dreamliner naar Miami. De Embraer van Brussel naar Madrid is natuurlijk wat meer basic.

  4. Top | #24

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ach, Ik vond de embrear juist top. mooie 2-2 seating, dus nooit een 3e persoon naast je



  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    De tickets zijn helaas niet rechtstreeks via Air Europa te boeken, dat is mogelijk tot 30 juni. Tickets moeten dus via een tussenpersoon geboekt worden en daar heb ik meer problemen mee. Misschien kan iemand hier aangeven hoe de ervaringen met supersaver/ gate1/ enz zijn.

  6. Top | #26
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b767-300er Bekijk Berichten
    dus nooit een 3e persoon naast je
    Nou dat is ook weer waar. Ik zat gesqueezed tussen een dikke dame (model seat belt extension) en een lange brede vent.

    @mpaauwe: ik heb gewoon bij een vliegticketsite (vliegtarieven.nl) geboekt.

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Net via gate1 geboekt a €500 pp 16-7/11-8 miami. Tussenstop Madrid 1,5 a 2 uur. Nog nooit zo goedkoop gevlogen hoogseizoen. Dreamliner en stoelen al gereserveerd. Wij zijn blij!

  8. Top | #28
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Je kunt ook telefonisch boeken. Zag dit op een ander forum:

    Op de website van Air Europa kon ik alleen data t/m 30 juni boeken en ik had geen zin in supersaver.nl en dergelijke, dus even gebeld.
    Zeer vriendelijke en flexibele klantenservice, 24 uurs service; ik kan iedereen aanraden telefonisch te boeken (0207956095) voor data dat het online nog niet kan. Het telefoongesprek nemen ze op om risico's op taalfouten, namen typo's en zo uit te sluiten, als er iets mis gaat passen ze het aan zonder kosten. Geen extra cc kosten. En tijdens het gesprek kreeg ik mijn boekingsbevestiging - zonder fouten - al in de mail

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ik heb vrijdagavond geboekt bij Supersaver voor 5 personen, Amsterdam-Miami van 15-07 t/m 05/08 totaalprijs 2195€! Nog nooit zo goedkoop gevolgen!
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    54

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Wij vliegen met de dreamliner op 15-7-2016, maar als ik naar de seatplan kijk zijn er 50 rijen van 9 stoelen.

    Mijn vraag. Er kunnentoch geen 450 man in dat toestel?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •