Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 56

Onderwerp: Vliegen met Air Europa

  1. Top | #11
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ik heb in januari/februari 2015 met deze maatschappij gevlogen. Hadden pech om met een van hun oudere vliegtuigen zonder eigen entertainment systeem te vliegen. Verder niets mis mee hoor.
    Zie mijn blog voor alle details.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    aaargh... wat een drama. Vliegtuig had panne en dat is pas na 11 uur opgelost. Informatievoorziening nog slechter dan de Nederlandse Spoorwegen. eerst een half uur, toen twee uur, toen 4 uur, 8 uur vertraging. Uiteindelijk maar helemaal geen nieuws meer. Om half 11 vertrokken we dan eindelijk, om half twee 's nachts zijn we in een hotel gedropt. Dat was trouwens wel netjes geregeld. vanmiddag verder, men heeft ons verzekerd dat er genoeg plaats is op de vlucht van vandaag.

    Maar een dagje Florida inruilen voor een dagje Zaventem... da's wat minder.

    Vanuit de lobby van hotel Diana in Madrid.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 25-07-15 om 12:33. Reden: typo

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ik heb er weleens van gehoord van anderen en die hadden niet bepaald een goede ervaring met ze. Ongelooflijke vertraging en ellende.
    Het is een Spaanse prijsvechter. Ikzelf stap er voor geen prijs in na die verhalen.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ach, mijn schoonzus had hetzelfde met US Airways... dit gebeurt iedere maatschappij wel eens. Tweede vlucht was in een mooie dreamliner en ik had een plekje gekregen in de premium class (beetje tussen business en economy in), maar een stuk ruimere stoelen. Goed eten, niets bijzonders maar ook niks mis mee. Als klap op de vuurpijl heb ik nog twee volle uren bij Immigrations gestaan. Om twee uur 's nachts thuis, en daarmee had ik het wel gehad.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Pff wat een drama reis. Nu maar snel vergeten en genieten van FL.

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker UnusualKid's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    lap, en juist met dienen maatschappij gaan wij ook weg!

  7. Top | #17

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Ook wij hebben dit jaar met Air Europe gevlogen.
    Tickets geboekt in maart jl. en toen pas alle recenties over deze luchtvaartmaatschappij gelezen....

    Inmiddels zijn we 2 dagen terug uit Florida (goed naar ons zin gehad maar wat een regen!) en ik moet zeggen dat de vliegreizen 100% zijn meegevallen.

    We vlogen van Brussel naar Madrid, met een Embraer 195 - klein vliegtuig, 2x2 zitplaatsen maar meer zitruimte dan in de "standaard" Transavia toestellen- en vanaf Madrid naar Miami met een Dreamliner. Mooi nieuw vliegtuig, 3x3 zitplaatsen, leuke verlichting, zonneschermen in de raampjes die meekleuren van wit naar donkerblauw en ieder een eigen multi-mediascherm in de rugleunig voor je. De zit-, been- en armruimte is echter niet al te ruim bemeten dus ik kan me voorstellen als je lang bent dat je niet heel blij wordt van dit vliegtuig.

    De stewardessen waren vriendelijk en spraken prima Engels. Maaltijd was de standaard chicken of pasta en op zich niets mis mee, en we kregen voldoende te drinken. Een uurtje voor het landen nog een snack van 3 mini pizzarondjes.
    Terug vlogen we om half 10 en ook toen kregen we nog een warme maaltijd. In de ochtend een ontbijtje dat niet veel voorstelde, croissant met kalkoenfilet en kaas, cakeje, sap en koffie/thee.

    Zowel heen als terug geen kapot vliegtuig of andere vertraging, ons is het dus allemaal meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar ��

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker UnusualKid's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2015
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Stelt me al wat meer gerust! Bedankt voor de info.
    Natuurlijk heb je met alle maatschappijen wel goeie en slechte ervaringen. Slechtste ervaring zelf met Brussels Airlines; beste ervaring met Vueling. Dus ja, what's in a name...

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Het zijn wel enorm goedkope tickets, voor € 440 in het hoogseizoen naar Florida, ben enorm aan het twijfelen......
    In basis toch geen slechte maatschappij??? HELP!
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Vliegen met Air Europa

    Wij hebben ook erg getwijfeld, maar toch besloten het niet te doen. Niet om Air Europa, dat het wat minder is accepteer ik graag voor die prijs, maar omdat we niet rechstreeks bij Air Europa kunnen boeken. Bij hun zijn tickets met terugkeer in augustus nog niet beschikbaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •