Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 58 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    43

    Standaard usareisen.de one-way car rental Alamo

    Mijn Duits ist nicht so gut....

    Kan iemand mij vertellen dat als ik in Florida (Tampa)mn auto bij Alamo en in Atlanta Apt inlever dat ik dan GEEN extra kosten maak met one-way huren??? Dit las ik op usareisen.de

    Heb ik het goed gelezen dan?

  2. Top | #72
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: usareisen.de one-way car rental Alamo

    • Einwegmieten sind mit allen Fahrzeugkategorien möglich.
    • Es werden keine Gebühren verlangt für Mieten innerhalb Kaliforniens, Floridas und Hawaii, zwischen Kalifornien und Nevada, zwischen Kalifornien und Colorado, zwischen Kalifornien und Washington State, zwischen Arizona und Nevada, zwischen Kalifornien und Arizona, sowie zwischen Georgia und Florida.
    • Einwegmieten mit Navigationssystem sind nur zwischen Stationen die Navigation anbieten möglich.
    • Einwegmieten nach Kanada sind nur auf Anfrage möglich.
    Jij wil je auto huren in de staat Florida en afleveren in de staat Georgia. Daar zijn dus geen extra kosten aan verbonden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #73

    Standaard Re: Auto huren

    Ik heb op de site van usareisen gekeken wat de huur van een auto mij zou gaan kosten. Nu is mijn Duits best redelijk, maar voor alle zekerheid wilde ik toch even het volgende vragen:
    op de site van alama zelf kun je aanvinken dat je "Extended Protection" en "Collision Damage Waiver" wil (en evt. "Roadside service plan").

    Nu vermoed ik dat "Extended Protection" is vertaald als "Zusatz-Haftpflichtversicherung" (en dus al in de prijs is opgenomen).
    "Collision Damage Waiver Full" is denk ik vertaald als "LDW Haftungsausschluss für Schäden am Mietfahrzeug" (ook in de prijs opgenomen).

    (Overigens zitten deze zaken ook bij Alamo netjes bij de prijs inbegrepen.)

    Als dit inderdaad zo is, dan biedt usareisen toch een voordeel van ruim E200,- (414,- t.o.v. 605,-) bij het huren van een Checrolet Equinox. Is toch mooi meegenomen.

    Overigens zijn bij Alamo nog een aantal andere dingen ook "included", die ik niet zo 1-2-3 terug kan vinden op de prijsopgave van usareisen. Wellicht dat iemand hier kan aangeven of die ook bij usareisen zijn inbegrepen:

    Concession Fee Recov Chrg 9.8 % Included
    Florida Surcharge 2.00/day Included
    Tire/battery Fee .02/day Included
    License Recoupment Fee .46/day Included
    Guaranteed Base Rate Included
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-08 om 17:26.

  4. Top | #74

    Standaard Re: Auto huren

    Wij hebben geboekt bij: www.USA-Reisen.de week van te voren 14 febr 2008
    Perfect, via Alamo, was even wachten op de auto, druk moment van de dag, een auto SUV besteld, kreeg een Chevr.Blazer mee 3 dagen 104 euro brandnieuw, alles was in de puntjes geregeld. Bij terugkomst, koffers uit auto, met de Alamobus naar Miami Airport alles incl. zie de site

    Gettie

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    57

    Standaard Re: Auto huren

    Iemand een idee vanaf wanneer het mogelijk is een auto te huren bij usareisen.de voor NA 31-10-2008?
    Laatst gewijzigd door RCRC; 11-03-08 om 21:01.
    ------------------------------------------------
    Nog tot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
    ------------------------------------------------

  6. Top | #76
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Dat zal zo begin Augustus zijn. Afgeleid uit het feit dat wij afgelopen Augustus voor afgelopen vakantie (net weer terug) hebben geboekt en de vroegboekkorting van toepassing was. En die heb je alleen erg in het begin (en die nemen wij dus ook ;-) )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #77
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    57

    Standaard Re: Auto huren

    Ja daarom. :mrgreen: Scheelt toch weer wat 501's. \\/

    Dat duurt dus nog ff, ik dacht aangezien de winterperiode (01.11.07 / 31.03.08) bijna voorbij is dat het al ergens begin april te boeken zou zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 14:35. Reden: full quote eruit
    ------------------------------------------------
    Nog tot onze eerste Florida Trip...Pfff, nog zó lang!? [-o<
    ------------------------------------------------

  8. Top | #78
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Auto huren

    heb zonet bij usareisen een auto geboekt en heb een mail gekregen met enkele bijlagen bij (pdf bestanden met een voucher enzo)
    staat een hele duitse uitleg in die mail, moet ik verder nog iets doen? of gewoon die voucher afprinten en bij alamo afgeven en tegen alles nee zeggen? (heb de gold underage)

  9. Top | #79
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren

    Er staat volgens mij iets in dat mailtje dat je een 'bestatigung' moet terugsturen dat alles OK is (even je boeking goed controlleren dus).

    Gewoon een reply op dat mailtje met 'in ordnung' of iets dergelijks...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #80
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Wageningen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren

    Klopt: USAreisen wil graag even een berichtje terug dat je alles goed hebt ontvangen.
    Verder de voucher uitprinten en bij Alamo afgeven.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •