Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 58 EersteEerste ... 28363738394048 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #371
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bij USAReisen heb je straks weer vroegboekkorting. Dat scheelt je weer geld.
    Wanneer start ongeveer de vroegboekkorting bij usareisen. Op de site staat dat de winterprijzen juli/augustus 2010 beschikbaar zijn.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 14-05-10 om 09:37. Reden: quote gefixt

  2. Top | #372
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    OP het moment dat de prijzen beschikbaar zijn (was voorgaande jaren zo half Augustus), gaat ook direct de vroegboekkorting in.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #373
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    OP het moment dat de prijzen beschikbaar zijn (was voorgaande jaren zo half Augustus), gaat ook direct de vroegboekkorting in.
    Dan zijn we net terug van ons zomer verblijf in Orlando.

  4. Top | #374
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Ik heb een vraag: wij hebben een auto gehuurd bij alamo via usareisen.de. We zouden met Martinair vliegen en dan op 15 juli aankomen, waarbij ik heb aangegeven de auto vanaf 19.00 uur op te halen. Nu heeft martinair de vlucht eruit gegooid en ons omgeboekt naar delta. Nu landen we een stuk eerder in orlando, al om 14.40 uur. Is het nodig om dit door te geven aan usareisen? Of niet? Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft. Groetjes Monique

  5. Top | #375
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Op je voucher staat inderdaad een tijd van afhalen en terug brengen. Als je nu eerder ophaald en bijv. wel met Martinair terug vliegt om 19.00 uur, dan zullen ze waarschijnlijk 1 dag meer gaan rekenen. Of je moet de auto op de dag van terugreis op het zelfde tijdstip terugbrengen.
    Een telefoontje kun je er denk ik altijd aan wagen bij onze Duitse vrienden.

  6. Top | #376
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Onlangs met alle aswolk problemen heb ik ook diverse malen mijn auto om moeten boeken naar andere dagen. Via de email heb ik in het engels contact met hen opgenomen en tot 2 maal toe is alles keurig netjes en zonder bijkomende kosten omgezet. Werd ook keurig in het engels beantwoord. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over usa reisen wb het omboeken.

    Met betrekking tot jouw vraag: dat is een lastige. Als je eerder ophaalt, zullen er ws kosten aan verbonden zijn zoals pzomerdijk aangeeft. Is het niet mogelijk om een stategische tijd te nemen. Reken zo maar dat je 1 tot 2 uur bezig bent voordat je met je koffers buiten staat. (heb ik tot 2 maal toe meegemaakt) Als je nog lekker even op je gemak een bakkie gaat doen of een hapje op het vliegveld kun je er weer een half uur bij optellen. Afhankelijk van het tijdstip van je terugvlucht, haal je daar 3 uur af en hopelijk kom je dan precies op een mooi tijdstip uit van ophalen en terugbrengen.
    Het is allemaal even rekenen, maar hopelijk heb je er wat aan!

  7. Top | #377
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mootje70 Bekijk Berichten
    Wij hebben een auto gehuurd bij alamo via usareisen.de. We zouden met Martinair vliegen en dan op 15 juli aankomen, waarbij ik heb aangegeven de auto vanaf 19.00 uur op te halen. Nu landen we een stuk eerder in orlando, al om 14.40 uur. Is het nodig om dit door te geven aan usareisen?
    Of zich is het niet noodzakelijk, maar als het je een beter gevoel geeft dan kun je het doen. Op zich zijn de tijden op je voucher indicatief. Geen enkel probleem dus indien je wat eerder of later komt. V.w.b. de extra dag huur. De geplande aankomst is 14.40. Voordat je alles hebt en bij de balie van het autoverhuurbedrijf staat ben je al weer snel een uurtje verder. Ik weet niet precies wanneer de terugvlucht staat gepland, maar afhankelijk van dat tijdstip minus de tijd die je vooraf op de luchthaven wil/moet zijn dien je het een en ander bij te sturen. Of gewoon wat extra betalen natuurlijk. Bij een tijdsoverschrijding betaal je meestal eerst de tijdsoverschrijding per uur totdat het dagbedrag is bereikt (meestal na 2-3 uur). Daarna ga je pas per dag betalen.

  8. Top | #378
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard vraagje autohuur USAreisen.de

    Hoi allemaal,

    Ik heb net de auto geboekt voor onze rondreis in november bij USAreisen.de (met de vroegboekkorting !)
    Ik ontving direct een bevestigingsmail in mijn mailbox. Ik las dat je nog een voucher toegestuurd krijgt?
    Gaat dit per post of email ? Wat zijn jullie ervaringen ?
    En krijg je dat al snel ?

    En weten jullie of de kosten al direct van je creditcard worden geincasseerd (dus deze maand zeg maar) of is dat pas bij het ophalen van de auto ? Kon hier niet echt duidelijk wat over terugvinden op de website.

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden !

    Groetjes Leonie

  9. Top | #379
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: vraagje autohuur USAreisen.de

    Voucher krijg je per email, meestal op dezelfde dag. Kan in het weekend iets langer duren.

    Wat betreft het afschrijven van de kosten: het is altijd van te voren. Maar of het direct is of een maand voor het ophalen van de auto verschilt. Het is sowieso niet bij het ophalen van de auto.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #380
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: vraagje autohuur USAreisen.de

    Ik kreeg de bevestiging meteen in de mailbox. Ik had tijdens de boeking aangegeven niet eerder dan 4 weken voor aanvang van de huur te willen betalen. Het is keurig pas 4 weken van te voren van mijn cc afgeschreven en 2 dagen na de afschrijving had ik de voucher in mijn mailbox.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •