Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 58 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #191
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Mmm raar inderdaad,
    Ik zou voor de PF-chevrolet Suburban per week € 597,10 en per dag € 131,85 kwijt zijn.
    En aangezien ik hem 12 dgn nodig heb lijkt het mij dat het bedrag 1x € 597,19 zal zijn en 5x € 131,85 = € 1256,44 (zonder de aangegeven 5% vroegboekkorting en 3% online korting).
    Echter de Site berekend in totaal € 1251,30 met alleen vermeld de 3% online korting.....
    Ik heb dus ook maar even een mailtje richting Duitsland gestuurd........

    Oh ja, let trouwens ook even op welke tijdstippen je invoert mbt het ophalen en terugbrengen. Haal je hem bijv op om 16.00 uur en je voert als "teruggavetijdstip" 16.30 u in, dan wordt er 1 hele dag extra berekend (althans in mijn geval)!!

    Edit: Nog geen mailtje terug ontvangen, echter als ik nu de berekening nog eens doe op hun site kom uit op € 1184,37 (maar nog zonder de 5% vroegboekkorting, deze stond er namelijk niet bij vermeld)....... dus men is er mee bezig
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 11-11-09 om 12:04.

  2. Top | #192
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Toch maar even gebeld met USAreisen.de. Bleek dat men op de hoogte was dat er nog een aantal fouten in de online-boekingen zaten, echter, indien men de boeking toch zou doen werd ALTIJD e.e.a. door hun gecheked en zou alsnog het juiste bedrag afgehouden worden.
    Ik hun eigen systeem kwam hij met mijn keuze namelijk uit op € 1123,- in plaats van de € 1184,37 vermeld op hun site.
    Hij verwachtte in ieder geval dat de fouten over een paar dagen helemaal verdwenen waren.

    Verder, indien men een boeking doet hoger dan € 1000,- zal het bedrag niet direct van de creditcard worden afgehouden doch ongeveer 4 weken voor vertrek......

    Edit: Na 15 min nogmaals op de site gekeken en..... nu stond de 5% vroegboekkorting er wel bij, dus nu klopt de prijs van die klasse in ieder geval wel \\/
    Laatst gewijzigd door Chicco68; 11-11-09 om 12:15.

  3. Top | #193
    Vaste Bezoeker mikey's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    85

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Nu is de mietwagen pagina effe helemaal uit de lucht , ik zat te denken ik moet auto hebben voor 13 dagen , maar het tarief per week is goedkoper is het mogelijk om 14 dagen te huren en 1 dag eerder terug te brengen??

  4. Top | #194
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Mmmm oke, bij mij doet hij het nu in ieder geval weer.....
    Enne....volgens mij wel, althans zal hun een zorg zijn dat ze de auto een dag eerder terug komt....
    En dan heb JIJ die dag de auto betaald en kunnen ze hem nog eens verhuren die dag, dus extra $$ voor hun

  5. Top | #195
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Volgens mij wel, althans zal hun een zorg zijn dat ze de auto een dag eerder terug komt....
    En dan heb JIJ die dag de auto betaald en kunnen ze hem nog eens verhuren die dag, dus extra $$ voor hun
    Lijkt logisch, maar volgens mij lukt het niet. Je hebt immers niet voor de dag betaald, je hebt kwantumkorting gekregen voor een volle week. Heb nu even geen tijd om er dieper in te duiken, maar zo simpel is het niet. Volgens mij kost het je geld als je de auto eerder of later retourneert. 'k zal eens in de kleine lettertjes duiken (tenzij iemand het zo oplepelt...:wink

    Dat zocht ik: Early Return fee is charged at a rate of $15 per rental.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 11-11-09 om 16:22. Reden: Met dank aan Njit



  6. Top | #196
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Ik had het toevallig een paar dagen geleden uitgerekend op een ander forum

    Klopt ja. Het is bijvoorbeeld ook gunstiger om de auto gewoon twee weken te huren dan 13 dagen.
    Je betaald wel een Early Return Fee :

    Early Return Policy

    An Early Return fee is charged at a rate of $15 per rental when a vehicle is returned at least one calendar day early and total daily/weekly charges is less than the initial charged amount.
    Rekenvoorbeeld met een Economy:
    13 dagen is 1x weektarief + 6 dagen = 390,-
    14 dagen is 2x weektarief = 328,-

    Tel je bij die 328 euro nog 10 euro voor je Early Return dan ben je nog steeds goedkoper uit..
    Laatst gewijzigd door Njit; 11-11-09 om 13:27.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #197
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Ik snap de paniek niet helemaal om een half jaar vantevoren je huurauto al te bespreken terwijl de tarieven nog niet helemaal zijn uitgekristalliseerd? Ik heb 2 weken geleden m'n auto voor a.s. maandag geregeld... met vroegboekkorting.

  8. Top | #198
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    wie heeft het over paniek?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #199
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Nou ik heb geboekt hoor, twee weken meivakantie voor onze 'vertrouwde' Equinox (die trouwens dit jaar vermomd was als Toyota RAV4 V6).... 377 euries... Nu nog een voor opa en oma... die willen ook een Equinox o.i.d.

  10. Top | #200
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Ik heb dit jaar de auto ook 1 dag eerder terug gebracht omdat de tarieven voor 3 weken beter waren dan voor 2 weken en 6 dagen maar heb niets extra's hoeven te betalen. Ik kreeg gewoon keurig een briefje dat ik niets hoefde te betalen toen ik de auto inleverde.

    En als ze wel wat te zeggen hebben daarover dan zetten ze de auto toch gewoon een dag aan de kant.

    Overigens kan je ook twee boekingen maken van 2x 1 week en de auto dan omruilen op de 7e dag en de andere die dag meenemen, heb je weer een volle tank en je gebruikt die 14e dag dan als omruil dag.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •