Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 58 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #1
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Je kan ook eens via Duitsland proberen te huren. Dit is echt stukken goedkoper.

    Kijk eens bij:

    www.fti.de of
    www.usareisen.de

    :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-04-09 om 00:00.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    ik heb wat lopen klikken maar ik snap de site niet helemaal..



    Ik zie bij de details zo geen verschil tussen de Alamo van 538,- en die van 744,- .

    Iemand die het eens wil meeklikken ?? (we halen de auto op 2 april tegen 19.30 op).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-04-09 om 07:13. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Autohuur via usareisen.de

    Ik zag dat de prijzen voor huurauto`s op de (duitse) website van www.usareisen.de zeer aantrekkelijk waren, met name de huurprijs voor een Chevrolet Equinox is zeer aantrekkelijk. Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf en weten jullie of het betrouwbaar is?

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Volgens mij kom ik bij FTI.de nog goedkoper uit (http://www.fti.de en dan Mietwagen). Ik heb de Full Inclusive vergeleken met de SuperSparPlus.

    Als ik op de Alamo site kijk dan is die Equinox maar klein qua koffer-inhoud.
    Iemand hier ervaring mee?

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Ik ken USAReisen niet. Van FTI (ook Duits) heb ik wel goede verhalen gehoord. Die reageerden ook heel snel op Email (binnen het uur).

    Uiteindelijk krijg je van alle aanbieders gewoon een Voucher waar je mee naar de balie van de verhuurder loopt. Deze zijn bij alle aanbieders hetzelfde. Het gaat er alleen om of je de juiste verzekeringen hebt. Bij All-Inclusive kun je hier wel vanuit gaan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 01:23. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Voor onze zomervakantie (zie weblog) hebben wij ook via usareisen.de geboekt. Die waren verreweg het goedkoopste (toen). Ook wij hebben de Equinox gehuurd, maar kregen uiteindelijk een Chevrolet Trailblazer. Meer dan genoeg ruimte kan ik je vertellen.

    Daarnaast had ik begin van het jaar voor tripje LA ook al daar geboekt, voor vakantie van mijn ouders naar Orlando afgelopen oktober en ik ben vandaag teruggekomen vanuit Colorado (ski-tripje Breckenridge :lol: , als er nog interesse is voor weblog laat maar weten), wederom auto gehuurd via usareisen.de. Zijn echt supergoedkoop, en alles perfect geregeld. Heb nog geen cent bij moeten betalen, alles is inclusief.

    De eerste keren was alles via Alamo het goedkoopst, deze keer via Avis. Was ook perfect, ook deze keer een Chevrolet Trailblazer, maar nu Extended Edition, met winterbanden. Reed perfect.

    Ik heb ook een contactpersoon daar die perfect Engels spreekt (en emailt), mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel. Zijn over het algemeen redelijk snel in hun reacties.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #7
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Chevy Equinox

    Via usareisen.de heb ik inmiddels een auto van National geboekt (Chevy Equinox). Deze was voor 18 dagen weliswaar een hele 3 euro duurder dan Alamo, maar dan heb ik in elk geval 2 uur vakantie extra en minder hassle (hoop ik)......

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren

    wij hebben gereserveerd bij USAreisen.de:


    Vermieter: Alamo
    Typ: Equinox 4türig
    Paket: Super-Inklusiv-PLUS-Preise
    Annahme: 15.12.2006 19:00 Uhr
    Station: Orlando Intl. Airport
    Abgabe: 31.12.2006 19:00 Uhr
    Station: Miami Intl. Airport
    Miettage: 16
    Preis: 599,46 Euro


    Mooie prijs dacht ik zo..
    GR Harold

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Auto huren

    Prima auto, net 2,5 week in rondgereden.
    Ruime 4 persoons auto, kunnen 4 normale koffers in en is ook nog eens heel zuinig in gebruik.
    Kortom:toppertje.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-11-08 om 13:47. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren

    Eergister een auto bij hun geboekt. Wou gaan voor een Equinox (wel klein voor ons doen ops: ) , maar zijn toch verleidt tot een Dodge Magnum. Die moesten ze aanvragen ???, maar we zouden bericht krijgen over de aanvraag.
    Ik hoop alleen dat de korting dan nog van toepassing is. De offerte is wel reeds retour voor die prijs (€212,- voor 8 dagen, koopje), dus ik denk dat het wel goed zit.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •