Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 58 EersteEerste ... 20282930313240 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #291
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Vreemd. Als ik nu deze boekingen wil maken kom ik op resp EUR 578.50 en EUR 543,72 voor een 2-deurs fulsize.
    Voor Seattle.
    Of waren je prijzen van vorig jaar?
    Misschien kan je volgende keer inderdaad wat duidelijker zijn.
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 14-01-10 om 20:58.

  2. Top | #292
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renske1978 Bekijk Berichten
    Ophaal en afhaaladres Seattle Washington.
    Dat is echt appels met peren vergelijken. Autohuur in Florida is heel wat anders t.o.v. de rest van de US, Californië uitgezonderd misschien, wat prijzen betreft.

    Maar goed, als je het zo bekijkt, heb je gelijk. Maar dit is wel een Floridaforum.
    Dat had jij wel goed gezien, Michael :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #293
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renske1978 Bekijk Berichten

    Ophaal en afhaaladres Seattle Washington.
    Tja nu snap ik ook waarom jij steeds andere prijzen had als ons als wij op Orlando checken en jij op Seattle ](*,)

  4. Top | #294
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Vraagje.

    De Equinox van Alamo is toch gewoon een midsize SUV of zit er nu toch verschil in??
    De equinox is er nooit (of bijna nooir) en dan krijg je toich automatisch een midsize SUV mee??

    Ik vraag dit even extra goed na omdat ik een auto wil gaan boeken bij onze buren en op dit moment voor mij een midsize SUV bij Dollar goedkoper is dan een Equinox bij Alamo.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #295
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Vraagje.

    De Equinox van Alamo is toch gewoon een midsize SUV of zit er nu toch verschil in??
    De equinox is er nooit (of bijna nooir) en dan krijg je toich automatisch een midsize SUV mee??.
    Als een zwerende vinger. En omdat er veel mensen in de Equinox hype meegingen (en waarom ook niet, voor die prijs) waren de Mid-size SUV's ook vaak "op".

    Dus verviel je dan bijna automatisch in een gratis upgrade naar de Standard-SUV.
    Maar daar hebben ze bij Alamo wat op gevonden; de Kia Rondo. Eigenlijk geen Midsize SUV, maar een kleine crossover die daar versleten wordt als "as similar" MSUV.

    De meningen hierover zijn verdeelt, met een doorslag naar negatief, vandaar dat wij maar weer gaan voor de Standard of Fullsize.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #296
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Ik zit te denken om via onze duitse vrienden de mid-size SUV te huren bij Dollar
    (Super-Inklusiv-plus pakket van 12-07 t/m 07-06 EURO 747,04)
    De mid-size bij ALAMO is EURO 769,12 voor dezelfde periode
    De Equinox bij ALAMO is EURO 754,40

    Wij willen niet met een Kia Rondo worden opgezadeld, dus ik denk dat het dit jaar
    Dollar word.

    Ik meen dat ik ergens in de vorige posts heb gelezen dat je je ook kan opgeven voor
    express check-inn bij Dollar ?

  7. Top | #297

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huug & Astrid Bekijk Berichten
    Ik meen dat ik ergens in de vorige posts heb gelezen dat je je ook kan opgeven voor express check-inn bij Dollar ?
    Toevallig. Zat net met het zelfde dilemma.
    En ik had net gevonden dat Dollar inderdaad 'Dollar express' heeft.
    Geeft je volgens hun site best wel voordeel (voornamelijk tijdswinst) dus ik denk dat ik dit keer ook voor Dollar ga met de Midi SUV en me dan bij Dollar Express aanmeld.

  8. Top | #298
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Ja, ik had in 2008 ook zo'n Dollar Express kaartje aangevraagd. Ik kreeg hem net op tijd in de bus en het ziet eruit als een credit card. Er stonden bij de balie van Dollar op MCO weinig mensen en er was niet een speciaal 'loket' voor mensen met zo'n Exress Card.

    Ik was blij dat het niet druk was, anders had ik niet geweten hoe ik die rij zonder gewoon asociaal voor te dringen, had moeten omzeilen. Misschien staat er iemand om de mensen met de Express Card op te vangen als het druk is? Geen idee, maar we gaan het dit jaar weer uitproberen, want het kaartje gaat gewoon weer mee. :-)

  9. Top | #299

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    Gezien alle verhalen hier op de site over het verschil tussen Alamo en Dollar, denk ik dat we voor Dollar kiezen (mid size suv) Mee eens ;-)?

  10. Top | #300
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de

    ik wil graag ff mee surfen op de vraag over het verschil tusse Alamo en Dollar, ook wij denken erover via Dollar te huren. (een mini-van)
    mijn duits is niet zo goed maar als ik het goed heb is het verzekeringspakket van Dollar hetzelfde als van Alamo?? weet iemand dit?
    vorig jaar gehuurd bij Alamo waren toen erg tevreden maar Dollar is bijna 100 euro goedkoper



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •