Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 57 van de 58 EersteEerste ... 74755565758 LaatsteLaatste
Resultaten 561 tot 570 van de 579

Onderwerp: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

  1. Top | #561
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: autohuur bij usareise.de

    Ze zullen vragen of je je brandstof wilt afkopen d.w.z. je betaalt bij Alamo voor een volle tank en kunt hem dan zo leeg mogelijk inleveren. Ik zou even kijken naar het prijsverschil tussen de super spar en super inklusiv. Dan heb je alles afgedekt. Ook een eventuele extra bestuurder.


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  2. Top | #562

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Ik hoef geen extra bestuurder, andere keren bij alamo.nl gehuurd.
    En dan willen ze ook nog van alles aansmeren.

    En hoezo ben ik dan onderverzekerd ?
    Ik kan er geen wijs uit

  3. Top | #563
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Als je enige bestuurder bent en je hebt een goede reisverzekering gewoon het spaartarief boeken.
    Je moet dan de volle tank benzine betalen en kan hem "leeg" inleveren, niets bijverzekeren.
    Bij afhalen op alle extra's "neen" zeggen.

  4. Top | #564
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert_2310 Bekijk Berichten
    Ik hoef geen extra bestuurder, andere keren bij alamo.nl gehuurd.
    En dan willen ze ook nog van alles aansmeren.

    En hoezo ben ik dan onderverzekerd ?
    Ik kan er geen wijs uit
    Ik zeg niet dàt je onderverzekerd bent, maar dat zullen ze jouw daar wel willen wijsmaken, bijvoorbeeld de extra aansprakelijkheidsverzekering die usareisen in het pakket heeft. Usareisen heeft ook een engelstalige site, misschien dat die wat duidelijker voor je is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #565
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert_2310 Bekijk Berichten
    .En dan willen ze ook nog van alles aansmeren.Ik kan er geen wijs uit
    Reken er op dat de countermedewerker je bij iedere transactie een aanvullend aanbod zal doen. Jij noemt dat aansmeren, voor hem/haar is het zijn broodwinning.

    Wanneer je je thuis goed voorbereidt en het juiste pakket kiest, laat je je natuurlijk ter plekke niet van de wijs brengen door een aanbod. Zoals al vaker geadviseerd weiger je alle andere opties vriendelijk en beleefd en hou je voet bij stuk. Uiteindelijk wordt het huurcontract opgemaakt. Hierop staan de opties die je aangeboden zijn, vermeld. Je kijkt het contract goed na, controleert of bij alle opties de keuze "decline" aangevinkt is. Dit betekent dat je het aanbod hebt afgewezen. Vervolgens wordt aan je gevraagd of je bij die keuzes een paraaf wil zetten. Onderaan het formulier teken je ten slotte voor akkoord. Het lijkt misschien ingewikkeld, bekijk een voorbeeld het standaard huurcontract een van te voren zodat je weet wat je te wachten staat en waar je op moet letten.

    Het komt er dus op aan dat je vooraf goed begrijpt onder welke voorwaarden je je pakket hebt afgesloten. Het komt er dus op aan dat je vooraf de kleine lettertjes leest, of je dit nu leuk vindt of niet. Op de site van usareisen kan je de paketten goed vergelijken. Bovenaan je scherm zie je vier tabjes. De eerste twee sla je over, tenzij je zin hebt om je heel diep in de materie te verdiepen.

    Blijven de laatste twee tabjes over: Het USA Spar Plus Tarife en het USA Inklusiv Plus Tarife. Bij de laatste optie mag je met meerdere chauffeurs in de auto rijden (lees de voorwaarden!) en is de eerste tank benzine bij de prijs inbegrepen. Wanneer je de auto ophaalt, staat er op je contract Balance Due $ 0.00 Bij de eerste optie betaal je de eerste tank benzine ter plekke. Je vindt dit bedrag terug op je rekening. Hoe hoog het bedrag is, hangt af van het type auto dat je hebt gehuurd. In beide gevallen lever je de auto zo leeg mogelijk in. Wat de verzekeringen betreft zit er geen verschil tussen beide opties.

    Welk tarief voor jou het meest geschikt is, kan je zelf uitrekenen. Huur je de auto voor drie weken en rijd je er maar alleen in, dan kies je natuurlijk voor het Spar Plus Tarif. Wanneer je de auto maar een weekje nodig hebt, dan kan het voordelig zijn om toch voor het Inklusive Plus Tarife te kiezen.

    Ter plekke keuzes maken of je keuze veranderen, kan zeer onvoordelig uitpakken. Wanneer je eigenlijk een wat grotere auto wil, kies die dan vooraf. Wanneer je aan de balie staat heb je immers geen flauwe notie van de prijzen; de kans is groot dat je een oor wordt aangenaaid.

    Wanneer je je goed hebt voorbereid, is het ophalen van de auto een fluitje van een cent. Begrijp je toch nog iets niet helemaal (of helemaal niet) geef dan hier duidelijk aan wat je niet begrijpt. Met opmerkingen als "ik kan er geen wijs uit" kunnen we je immers niet verder helpen.



  6. Top | #566
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Wat een geweldige duidelijke uitleg Teleton! Wist zelf wel hoe het ongeveer werkte, maar dit maakt mij ook weer wat wijzer
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #567
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Duidelijk uitgelegd Teleton. Ik zit ook al op de tarieven van usareisen te wachten, dan kunnen we ook kijken naar dat een na laatste tabje, zonder benzine, want onze huur vangt aan in LA waar de extra bestuurder eigenlijk al gratis is. Eigenlijk rijdt mijn man altijd als enige in de huurauto en is dat andere tarief gunstiger bij 3,5 week huur.

    ik heb zelf nog geen ervaring met alamo.brits dus daar moet ik nog even over nadenken. Bij usareisen is de klantenservice wel erg goed.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #568

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    duidelijk uitgelegd, bedankt allemaal

  9. Top | #569
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Ik zie hier USAreisen.de helemaal niet meer voorbij komen. Een a twee jaar gelden zo'n beetje de populairste tussenpersoon op deze site.

    Ik heb zelf nu, na de prijzen van allerlei sites vergeleken te hebben, via AutoEurope gehuurd.

    USAreisen kwam voor mij ongeveer EUR 7 per dag duurder uit voor hetzelfde pakket op een intermediate.

    Wat is de ervaring van anderen? Heeft USAreisen zich uit de markt geprijsd of kwam het toevallig voor mijn periode/klasse zo uit?

  10. Top | #570
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Autohuur: usareisen.de & drive-usa.eu

    Ik was ook fervent USAreisen.de huurder voor de auto's maar huur inmiddels enige jaren met een goed gevoel en met goede prijzen bij Autoeurope.nl en zie inderdaad dat USAreisen.de meestal duurder is.

    Zo zie je maar hoe snel je van de nr. 1 naar de nr. ??? kunt gaan in dit wereldje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •