Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Rolstoel huren in Orlando

  1. Top | #11
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Rolstoel huren in Orlando

    Fijn dat jullie toch kunnen gaan, en een spoedig herstel gewenst.

    groetjes Christa

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Rolstoelverhuur

    Heeft iemand hier gebruik van gemaakt? Weet je of er voldoende rolstoelen beschikbaar zijn? En wat ongeveer de prijs is? Een van onze gezinsleden is ziek geworden en hetv is mogelijk dat we daar op vakantie mee te maken krijgen. Erge vermoeidheid is dan mogelijk aanwezig. Bedankt

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: rolstoelverhuur

    Wij hebben er naar gekeken, maar dan vooral naar de "mobility scooter",de scootmobiel.
    Qua prijs kun je die beter buiten het park huren, ze komen ze thuis brengen.
    Wel rekening mee houden ivm autohuur

    Tijdens het parkbezoek werd de kandidaat onwel waarna er, na de nodige consternatie, gratis een rolstoel beschikbaar werd gesteld voor de rest van de dag.
    Er waren er die dag dus voldoende, maar of dat altijd zo is kan natuurlijk niemand vooruit bevestigen.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: rolstoelverhuur

    Een van onze gezinsleden is ziek geworden en hetv is mogelijk dat we daar op vakantie mee te maken krijgen. Erge vermoeidheid is dan mogelijk aanwezig
    Als je dit nu al weet dan kan je beter van tevoren hier kijken om het voor je hele vakantie te huren, want als je dit iedere keer weer moet gaan doen als je het nodig ben je veel tijd kwijt en vaak ook veel meer geld. Maar 6foot6 schrijft het al
    Wel rekening mee houden ivm autohuur
    .
    Als wij op vakantie gaan moet ik ook altijd een "mobility scooter" huren voor mijn vrouw, ik weet dus waar ik over praat en 6foot6 weet dit waarschijnlijk ook als ik zo zijn bericht lees.

  5. Top | #15
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: rolstoelverhuur

    Wij hadden alleen een rolstoel nodig in de parken, omdat in de parken de afstanden erg groot zijn, haalde deze bij de ingang, in de winkel betalen en met de bon naar de rolstoelen die er naast staan is 10 min. werk, en was prima geregeld in de Disney parken, zijn niet in andere parken geweest.

  6. Top | #16
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Rolstoel huren

    Kun je in de Disney parken een rolstoel huren en wat moet je daarvoor doen/meenemen? Als je geen invalidekaart hebt maar niet grote afstanden kunt lopen is er dan een mogelijkheid om de auto niet al te ver van de trains te parkeren? Kan op het moment, door omstandigheden, geen grote afstanden lopen en zal waarschijnlijk gebruik moeten maken van een rolstoel. Heb hier eigenlijk nooit op gelet dus vandaar mijn vraag hierover.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #17
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Rolstoel huren

    Kun je in de Universal parken een rolstoel huren en wat moet je daarvoor doen/meenemen? Kan op het moment, door omstandigheden, geen grote afstanden lopen en zal waarschijnlijk gebruik moeten maken van een rolstoel. Heb hier eigenlijk nooit op gelet dus vandaar mijn vraag hierover.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  8. Top | #18
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Rolstoel huren

    Rolstoelverhuur in de parken vind ik vreselijk duur.
    Wat een goede oplossing (en een flink stuk voordeliger) is K&M verhuur
    Brengen de spullen nog in de villa ook.
    Bijv. een handbewogen opvouwbare rolstoel kost US$ 15,- voor 1 dag.
    En past met gemak in jullie huurauto (achterbak)

    Zitten ook nog mooi centraal in Kissimmee.
    (6127 Irlo Bronson Mem Hwy, Kissimmee)

    http://www.km-rentals.com
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #19
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Rolstoel huren

    Dankjewel!


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Rolstoel huren

    Deze hebben wij in 2012 (zo lang geleden alweer!) gebruikt voor een mede-vakantieganger: https://walkermobility.com. Wij hadden gekozen voor een scooter zodat er niemand hoefde te duwen (in de Florida warmte). Werd inderdaad bij onze villa afgeleverd en ook weer opgehaald.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •