Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Conflict met villa verhuurder

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    44

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    pff, dit roept alleen maar konflikten op....

    had er eigenlijk niet eens aan moeten beginnen...
    en als je gaat mierenn**ken over een smiley wijken we wel erg af.

    Misschien ben ik niet erg duidelijk in het schriftelijk uitleggen van situaties, mondeling zou dicht wellicht beter overkomen, dus



    Einde discussie.

    =; speciaal voor teleton

  2. Top | #12
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Hoi Sasja,

    Inderdaad het zwembad is gewoon niet goed onderhouden. Wij hebben zelf een zwembad bij onze Villa en die wordt wekelijks onderhouden, doe je dat niet, ben je de klos!
    Ook het terras en pooldeck wordt regelmatig schoongespoten, ook dat moet je onderhouden. Ook de stoelen en tafels die er staan horen een lapje te krijgen zodat ze fris en fruitig er bij staan.
    Om over de schoonmaak binnen in de Villa nog maar niets eens te spreken, als wij nieuwe gasten krijgen en hij staat een paar dagen leeg, komt altijd het managementbureau nog langs om de laatste check te doen.
    Het is tenslotte de eerste indruk die je krijgt!
    Ik hoop dat je dit niet nog eens overkomt.

    Wat die check aangaat, heel apart, nog nooit meegemaakt, wij doen alles via internet banking.... maar ik kan wel die check voor je verzilveren als het er een is van een Amerikaanse bank.
    Zelf hebben wij een rekening in Florida, vandaar. Suur maar een PB'tje.....
    En dan stort ik het weer op jullie rekening hier, een handreiking in al je ellende ;-)

    Snel dit incident vergeten en de leuke herinneringen ophalen van je vakantie!

    Groetjes, Remco
    Laatst gewijzigd door r.teeuwsen; 05-06-11 om 00:32. Reden: typefout

  3. Top | #13
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sasja Bekijk Berichten
    pff, dit roept alleen maar konflikten op....

    had er eigenlijk niet eens aan moeten beginnen...
    en als je gaat mierenn**ken over een smiley wijken we wel erg af.

    Misschien ben ik niet erg duidelijk in het schriftelijk uitleggen van situaties, mondeling zou dicht wellicht beter overkomen, dus



    Einde discussie.

    =; speciaal voor teleton
    Ik vond het duidelijk zat hoor. Gewoon blijven schrijven :lol:.

    Enne, super aanbod hoor van Remco
    Laatst gewijzigd door Michael; 04-06-11 om 16:05.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Jammer dat het zo moet gaan.
    Sasja was duidelijk maar ook Teleton was duidelijk en netjes in zijn reaktie.

    Nog even dit:
    cheques zijn niet overal "niet van deze tijd". In Engeland, de VS en ook bij ons (we wonen in Frankrijk) wordt heel veel betaald met cheques. Toen we hier pas woonden keken we er ook een beetje vreemd tegen aan, maar eerlijk gezegd, nu vind ik het een hele fijne manier van betalen en zou niet gauw zonder willen.
    Laatst gewijzigd door trails; 04-06-11 om 18:48. Reden: aanvulling
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #15
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Nog even dit:
    cheques zijn niet overal "niet van deze tijd". In Engeland, de VS en ook bij ons (we wonen in Frankrijk) wordt heel veel betaald met cheques. Toen we hier pas woonden keken we er ook een beetje vreemd tegen aan, maar eerlijk gezegd, nu vind ik het een hele fijne manier van betalen en zou niet gauw zonder willen.

    Een paar jaar geleden huurden wij een hui op Key Largo, waarbij de borg ook per check werd terugbetaald. Werd via de post opgestuurd, en konden we verzilveren bij de bank: kostte ons toen meen ik me te herinneren nog iets van 15 euro :???:....

  6. Top | #16
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    En de villa die we hebben gehuurd voor de laatste week Orlando is van een Engelse eigenaresse. Van haar mogen we voor de betaling van de borg een Franse cheque sturen, wel zo fijn voor ons.
    Bankkosten heb je altijd als je naar de UK of USA moet overmaken, voor het verzilveren van een andere cheque geldt hetzelfde.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #17
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Vervelend dat dit is gebeurt.Ik ben net als Teleton benieuwd naar de afloop!
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  8. Top | #18

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Volgende keer direct alles door het management laten oplossen!
    Ik verhuur mijn woning in Haines City ook, maar mijn management pakt dit zeker goed op. Pas mailde een huurder mij over mieren en hier is gelijk wat aan gedaan. Hevige regenval kan wat invloed hebben op het water maar daar zijn oplossingen voor. Tenslotte klant is koning.
    Kentcourt

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: conflict met villa verhuurder

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sasja Bekijk Berichten
    =; speciaal voor teleton
    Hiermee laat je duidelijk zien wie wie nu eigenlijk afzeikt. Excusez le mot; ik was er niet over begonnen maar werd er wel van beschuldigd.

    Citaat Sasja, "Misschien ben ik niet erg duidelijk in het schriftelijk uitleggen van situaties". Nou Sasja, de frustratie is inmiddels luid en duidelijk bij mij overgekomen hoor, maak je maar geen zorgen. Bovendien geef je perfect aan waar het probleem precies zit: Als je niet onmiddellijk precies je zin krijgt ben jij er klaar mee! Jij schrijft dat je een 'conflict' niet direct moet oplossen, daar heb je toch helemaal geen tijd voor? Je gaat liever leuke dingen doen. Groot gelijk, maar laat het er dan ook bij en kom er niet op terug als je beurt al lang voorbij is.

    "mondeling zou dicht wellicht beter overkomen", geef je aan. Gek toch, dat ik er mijn twijfels over heb of dat dan wel kalm, beheerst, vriendelijk, geduldig en vooral respectvol zal verlopen. Weet je wat? Ik gooi er ook eens een smiley tegenaan........[-o<.

    Met de forumregels in de hand kan ik niet nalaten even naar de berichtjes van Sasja te kijken. Vanaf haar eerste reactie waarin ze zich tot mij in hoofdletters richt, trekt zij zich er niet zo veel van aan.

      • Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je op dit forum te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.
      • Respecteer andere bezoekers. Bezoekers van alle leeftijden en niveaus doen mee aan de discussies op het Florida Forum.
      • Zoveel mogelijk correct en leesbaar taalgebruik. Lees jouw post nog eens even rustig over voordat je hem plaatst. Onzorgvuldige, onduidelijke en slordige posts roepen andere reacties op dan jij voor ogen hebt. Vermijd het reageren in enkel HOOFDLETTERS; dit staat op het internet gelijk aan schreeuwen



  10. Top | #20
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Conflict met villa verhuurder

    Het ergst wat een eigenaar kan overkomen is slechte reclame dus bij deze is dat hier zeker gebeurt .
    En wat die 60 euro betreft zeker achteraan gaan niet in orde is niet in orde .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •