Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 35 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #41
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Seaworld en Disney hotel?

    wie kan mij helpen....

    als ik naar Busch garden ga, kan ik het beste een hotel in tampa zoeken?
    en als ik naar disney ga in kissimmee?
    en als ik naar seaworld wil??
    en als ik naar kennedy spacecenter??

    wie kan mij helpen????
    offff is 1 hotel makkelijker??
    We hebben wel een auto maar misschien is verschillende hotels ook wel makkelijk... haha ik weet het niet, wie kan me helpen??!!

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: seaworld en disney hotel...

    Gewoon in 1 hotel slapen. Ik neem aan dat je vaker naar Disney gaat dan naar Seaworld. Dan is het wel fijn om daar in de buurt te slapen.

    Er zijn een aantal bekende gebieden in Orlando. Hier vind je veel goedkope hotels:

    - International Drive: dit is het gebied bij Universal Studios/Seaworld
    - 192: dit is het gebied dichtbij Disneyworld

    Verder heb je nog allerlei resorts die om Disney heen zitten.

    Busch Gardens en Kennedy Space Center kun je makkelijk met de auto doen. Het ligt er natuurlijk ook aan of je echt een rondreis wilt gaan doen. Wij hebben het in ons reisschema opgenomen dus we overnachten daar wel in de buurt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: seaworld en disney hotel...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    als ik naar Busch garden ga, kan ik het beste een hotel in tampa zoeken?
    Als je van plan bent om ook de westkust van Florida te bezoeken, dan kun je dat het best combi'en met een bezoek aan Busch Gardens. Als je alleen Orlando gaat doen, dan is het ook best te doen om er een dagtripje van te maken: ongeveer 2 uur rijden. Maar als je tussen april en oktober gaat, kan ik je maar één ding aanraden: neem een paar dagen een hotelletje in de Tampa-area en combineer je bezoek aan Busch Gardens met een bezoek aan Tropicana Field, een honkbalwedstrijdje daar bijwonen is echt heel leuk! Link.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    en als ik naar disney ga in kissimmee?
    "Kissimmee" is een zeer ruim begrip, en de door Njit genoemde 192 is behoorlijk lang. Als je eigen vervoer hebt is afstand niet zo belangrijk. Voor Disney kun je volgens mij overal in Orlando (Int. Drive en 192 inclusief) goed terecth, daar hoef je niet een apart hotel voor te boeken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    en als ik naar kennedy spacecenter??
    Twijfelgevalletje. Da's ongeveer 1 uur en een kwartiertje rijden vanuit Orlando/Kissimmee, dus ook zeer geschikt als dagtochtje. Maar als je een rondreiks door Florida gaat maken kun je er ook voor kiezen om KSC te doen als tussenstop. Hetzij als echt "hotel"-stop, als je het ook leuk vindt om het strand daar te bezoeken of zo, hetzij als tussenstop vanuit Daytona / St. Augustine richting Miami.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilssse Bekijk Berichten
    en als ik naar seaworld wil??
    Seaworld ligt aan het eind van Int.Drive. Met openbaar vervoer (I-ride) perfect bereikbaar, met eigen vervoer uiteraard ook. Als je een hotel op een centrale plaats hebt (Int.Drive of 192) is het heel goed bereikbaar, hoef je geen ander hotel voor te boeken.

    http://tampabay.devilrays.mlb.com/NA...=tb&m=4&y=2007

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #44
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik neem altijd een hotel in Lake Buena Vista, dat ligt prachtig centraal ten opzichte van de pretparken: 5 minuten tot ingang Disneyworld, 10 minuten naar Seaworld en max kwartier naar Universal. Ook zit je vlak bij Downtown Disney, dus restaurants etc in overvloed.

    ik heb er zelfs in een drietal hotels gezeten, zijn alle erg bekend op dit en het Orlando forum. Allereerst de drie hotels in het Marriott Village en dan nog het Country Inns & Suites LBV.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-06-11 om 20:05. Reden: 1+1

  5. Top | #45
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    om te bekomen van onze rondreis hadden wij een vakantievilla geboekt, zeer rustig en relax en je krijgt een echt thuisgevoel op vakantie.
    Wel opletten, je zal niet meer naar huis willen ;-)

  6. Top | #46
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    tot nu toe ....tadaaaa..... Hard rock hotel orlando resort!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Leuk hotelletje gezocht in Orlando

    Hoi,

    Waarschijnlijk ga ik samen met mijn dochter 2 weken naar Orlando. Mijn man heeft het wel een beetje gehad. Dus nu ben ik op zoek naar een leuk hoteltje met zwembad dat niet zo duur is en met evt. een koelkastje. We zijn er toch bijna nooit, we slapen er alleen.

    Nicole

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: een leuk hoteltje

    Als je op International Drive wilt verblijven is de Quality Inn Plaza een goede / voordelige keuze. Dat hotel wordt door de meeste mensen goed gewaardeerd, ook met kids. Koelkastje is daar m.i. standaard.

    Als je liever in het Lake Buena Vista deel zit ... help ..... Eric? Anderen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: een leuk hoteltje

    Tja, daar ben ik weer, maar ik zou serieus eens naar Priceline kijken. Mijn vrouw zat daar laatst met haar moeder voor $ 32 per nacht in een suite hotel (dus aparte slaapkamer, aparte woonkamer/keuken). Niet heel bijzonder en niet zo groot, maar wel nog eens ontbijt erbij. En in de buurt van Disney.

    Op international drive heb je ook wel een paar locaties voor iets meer, rond de $ 40 Wyndham International Drive. In LBV, bij Downtown Disney, heb je ook een paar hotels voor de rond de $ 40 - $ 50, zoals het Sheraton Safari, of Best Western LBV.

    Wat dat betreft dus ook keuze genoeg \\/ !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #50
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: een leuk hoteltje

    Ik ben er nog niet geweest, maar heb voor €43 per nacht het Courtyard by Marriott in Marriott Village Lake Buena Vista geboekt. Het hotel krijgt zeer goede reviews, ze hebben een zwembad én een koelkastje in de kamer.
    Ik heb het hotel geboekt bij American Estates.
    Laatst gewijzigd door Marjol; 14-01-07 om 13:53.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •