Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 35 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel/Appartement in Orlando

    Vanaf het Marriott Village is het 5 á 10 minuten naar Downtown Disney, het enige verkeer heb je 's middags om vanaf de parkeerplaats te komen, omdat je dan veel verkeer hebt wat vanaf de outlet (vlak erbij) komt.
    Naar Seaworld is het een kwartiertje, totaal geen verkeer, en Universal is een paar minuten verder.
    Omdat je 3 minuten van de Interstate zit, ben je eigenlijk overal heel snel.
    Je hebt wel een auto nodig, ofschoon ze een shuttlebus hebben.
    Mocht je willen boeken, vraag dan om een kamer NIET langs de snelweg, die aan de andere kant hebben totaal geen last van het verkeer.
    Een paar kamers in SpringHill Suites hebben een klein balkon, dit zijn de lekkerste kamers, dicht bij de lift.
    Eric

  2. Top | #32
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Hotel/Appartement in Orlando

    Hoi Corrine,

    Wij hebben al geboekt voor Februari 2008, een mooi en goedkoop Appartement.Hierbij de link.Je kan contact opnemen met deze man.

    Groeten
    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-02-09 om 20:31. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #33
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Hotel/Appartement in Orlando

    Kijk eens onder het kopje; hotelervaringen bij Homewood suites Hilton. Ligt heel erg gunstig, hebben busjes naar de parken is incl ontbijt en hele ruime suites voor mooie prijzen...

    succes ermee:smile:

    meisje

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Hotel/Appartement in Orlando

    Hallo Anthonie,

    Dit ziet er inderdaad goed uit. Voor een leuke prijs toch veel ruimte voor iedereen.

    Je zei dat jullie al geboekt hebben voor februari 2008. Heb je ook al vluchten geboekt? Zo ja, via wie heb je dit dan gedaan? Want overal waar ik prijzen wil zoeken voor vluchten naar Orlando kom ik niet verder dan augustus/september 2007.

    Hoelang gaan jullie? Want uit een ander bericht van je bericht begreep ik dat er ook kinderen mee gaan.

    Groetjes,

    Corrine
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-02-09 om 20:32. Reden: full quote eruit

  5. Top | #35
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Hotel/Appartement in Orlando

    Hoi

    Nee we hebben nog geen vluchten geboekt, kan nog niet.Je kan pas 11 maanden van te voren een vlucht boeken.We gaan ruim 3 weken en de kinderen gaan mee.De jongste is nog niet leerplichtig, maar de oudste wel.Dat regelen we later wel.

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-02-09 om 20:32. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  6. Top | #36
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    Hello Hello,


    Wie kan mij een goed, rustgevend, lekker, mooi etc etc, hotel/resort aanraden om de laatste dagen in Orlando te slijten... Het is echt om bij te komen van al het geshop en de visitaties aan alle parken.. en dan kan ik goed uitgerust en wel vertrekken naar Miami...

    Please help!

    Het is voor 4 dagen; 20 - 24 december aanstaande.
    Groeten Harold

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    Wat wil je uitgeven?
    Als je het geld ervoor over hebt, is het Grand Floridian (In Disney) een goede keus.
    Een stuk voordeliger, maar toch aan je eisen voldoend, is het Celebration Hotel, in het plaatsje Celebration bij Orlando/Kissimee. Bijna onecht, zo leuk.
    Eric

  8. Top | #38
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    Ik zou gaan voor het Peabody hotel of het Gaylord Palms. Beide in principe via priceline te boeken voor zo $ 80 / $ 90, maar dan heb je ook echt wat moois (zie mijn reisverslag 2005). Peabody moet lukken, Gaylord Palms is wat lastiger via Priceline te krijgen !

    Succes :razz: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #39

    Standaard Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    Tja...hoeveel heb je er voor over.
    Ik vond het Royal Pacific Resort (Universal) heerlijk. Wel aan de prijs, maar daarentegen nooit in de wachtrij voor de attracties\\/
    Maar als je dan alle parken al gehad hebt, zou ik er niet naar toe gaan.
    Maar de combi van dit hotel met Universal is ideaal.

  10. Top | #40
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Meest relaxte hotel/resort in Orlando....???

    hello hello,


    het duurde even, maar hier eindelijk mijn reactie: la lang wikken, wegen en zoeken, hebben wij gevonden: Sheraton Vistana Villages.... ik weet niet of iemand daar toevallig ervaringen mee heeft...(ja ik weet hetm verkeerde topic) we hebben geboekt van 20 tot 25 december....


    de site zag er goed uit, en de reviews op tripadvisor.com waren allen postief..

    bedankt voor jullie reactie
    gr Harold

    (NOG 4 NACHTJESSSSSS....!!!!!!!)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •