Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 35 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #11
    Newbie tamara's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    13

    Standaard hotel

    Wij hebben 2 jaar geleden overnacht in het Best Western movieland hotel.
    Het is een goed hotel. eenvoudig maar wel netjes
    Het ligt recht tegen over Wet 'n Wild en we konden vanuit onze hotelkamer het vuurwerk van de Universal studios zien.
    Verder ligt het tegenover Sizzlers waar wij elke morgen hebben ontbeten. (Voor weinig geld een lopend buffet).
    Groetjes Tamara

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Hotel in Orlando

    Hallo,
    Nog een vraagje??? 8)
    In welk gedeelte van Orlando kan je het best een hotel boeken, zodat het ook betaalbaar blijft. En dat je 's Avonds ook nog eens naar een restaurantje kan wandelen zonder de auto te pakken. Of dat er wat leuke winkel straatjes zijn in de buurt, maar ook weer niet dat je midden in de herrie zit. Tja lastig he wat wil je dan?? Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen..??
    groetjes ess

  3. Top | #13
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotel in Orlando

    Bedoel je orlando stad of in de buurt vd parken.
    Wij hebben enkele jaren geleden in travel lodge downtown orlando geslapen.
    5 minuten lopen van churchstreet = geweldig veel kroegen en winkeltjes.
    Als je in de buurt vd parken bedoelt zou international drive kunnen volstaan.

    Hoe wil je boeken.
    Hoe je van verassingen en daarbij tegelijkertijd veel geld sparen probeer dan eens via www.priceline.com te boeken.
    Hier kun je bieden op een kamer.
    Op dit forum kun je hieromtrent veel info vinden.

    Groetjes,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-17 om 23:35. Reden: q-
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel in Orlando

    Ess, houd er wel rekening mee, dat Orlando geen Nederlandse stad is, en er zelfs niet op lijkt.
    Je hebt geen centrum of zo.
    Lopen naar een restaurantje is zowieso alleen mogelijk op I-drive, voor de rest ben je altijd aangewezen op een auto, ook al omdat ze geen troittoirs hebben, en lopen dus een hachelijke onderneming is.
    Al kan ik het restaurant vanuit het hotel zien, toch neem ik gewoon de auto, zo doet iedereen het.
    Winkelstraatjes kennen ze ook niet, behalve in New York, San Francisco of Boston, maar dat is hier niet aan de orde.
    Amerikanen winkelen in een mall, en daar kun je alleen met de auto heen.
    Eric

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker ess's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    45

    Standaard Re: Hotel in Orlando

    hoi Eric, ik kreeg inderdaad de indruk dat sommige plekken in Orlando veel lijken op San Francisco en bv Moab, waar je winkeltjes en restaurantje (redelijk gezellig voor amerikaanse begrippen) in 1 straat zitten maar dat is dus niet het geval
    groetejs ess
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-17 om 23:35. Reden: q-

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    27

    Standaard

    had ergens gelezen dat kissimee wat dat betreft wel een leuk plekje is. Heb daar zelf nu ook geboekt, maar of het echt zo is moet nog blijken dalijk in mei. Alhoewel we ook een auto hebben gehuurd dus als het niet zo is, is het ook niet erg.

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cynny
    had ergens gelezen dat kissimee wat dat betreft wel een leuk plekje is.
    Kissimmee, en met name de US192 is ene grote winkelstraat met restaurants, hotels, allerlei soorten winkels en ook nog wat attracties.
    En voor een groot deel voorzien van voetpaden, maar je moet wel een fervent wandelaar zijn om dit te voet te doen. Hij is namelijk zo'n 12 mijl lang en de afstand van de ene naar de volgende winkel/uitspanning is al een hele voettocht. Vandaar dat iedereen dit ook gewoon per auto doet.
    Alleen Old Town is een echt wandelgebied met vele winkeltjes en eetgelegenheden, en nog gezellig ook. Vooral Vrijdag en Zaterdagavond, met de Old Town Cruises, een parade van hele mooie klassieke automobielen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wij hadden vorig jaar geen auto gehuurd en waren op zoek naar de flea market op de highway 192, Wij zijn 4 uur onderweg geweest te voet....Nooit meer!
    Wij zijn wel wandelaars maar dit is natuurlijk zonde van je tijd en het was gewoon te heet in augustus.
    En dan met een knulletje van 6 op je nek in die hitte is ook niet aan te raden.
    Dit jaar lekker wel een auto, Heerlijk ik kijk er naar uit!
    Oldtown gebied is wel leuk om te wandelen, Maar daarna komen er heel veel dooie stukken.
    Groetjes Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  9. Top | #19
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard betaalbaar hotel op leuke plek

    langs de 192 zitten veel betaalbare hotels en motels en er is genoeg vertier. Als je niet teveel luxe verwacht zou bijvoorbeeld Motel 6 tegenover Old Town een optie kunnen zijn. Goedkoop, en op een leuke plek. Het motel zelf ligt niet direkt langs de drukke 192 maar een stuk naar achteren. Ik ben er zelf 2x geweest. Zoals gezegd, verwacht geen luxe.

    Een andere optie is een hotel of motel langs International Drive. Daar zal het wel iets duurder zijn. Persoonlijk vind ik dat altijd een feestelijk uitgaansgebied, en op loopafstand van vele attracties. Het is ook leuk om de I-drive af te rijden, al kijkend naar al het volk dat daar rondloopt. Andersom, op een terrasje (Starbucks bijvoorbeeld) naar het voet en rijverkeer kijken is ook leuk.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  10. Top | #20
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Niet slim

    Kissimmee is inderdaad wel voorzien van een enorm aantal winkels en restaurants en hotels, maar de afstanden zijn ook enorm. Door schade en schande wordt je vanzelf wijs. Ook is het oversteken van de 192 niet een onderneming die je te voet moet gaan doen. Levensgevaarlijk. De enige plek waar ik het prettig vond om te voet wat te gaan ondernemen was op International Drive, het gedeelte tussen Pointe Orlando en Wet 'n Wild zo'n beetje, en aan de binnenkant van zo'n beetje elke WalMart :lol: :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-11-17 om 23:36. Reden: q-

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •