Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 35 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #101

    Standaard Hotel gezocht: Orlando

    1 februari landen wij in Orlando. Mijn man heeft op dinsdag de 5e een vergadering in Sarasota. In die tussentijd mogen wij zelf bepalen hoe of wat.
    Wij willen graag naar kennedy's Space center en Seaworld.
    Maar wat is verstandig, waar boeken wij een hotel! We hebben een huurauto tot onze beschikking.
    Maandag eind van de dag gaan we met een huurauto naar Sarasota
    Down town Orlando moeten we niet zijn heb ik al gelezen.
    Wie weet iets daar in de buurt? Moet wel een goed hotel zijn..!!

    Alvast weer bedankt!
    doeg Marjon
    Laatst gewijzigd door mdonker; 11-01-08 om 17:50. Reden: aanvulling

  2. Top | #102
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Help hotel boeken?

    Kijk hier eens:

    http://www.florida-vakantie.nl/hotel...n-florida.html

    Ook kun je even langs het reisbureau gaan of contact opnemen met bijvoorbeeld American Vacations.

    http://www.americanvac.nl

    Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:30 uuren op zaterdag van 09:00 - 17:00 uur 010 - 25 84 211 E-mail:info@americanvac.nl U kunt ons ook faxen:010 - 25 84 219

  3. Top | #103
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Help hotel boeken?

    Heb van de winter in dit hotel geslapen er zitten op hetzelfde terrein nog een aantal hotels van Marriott. Het was echt een prima hotel.



  4. Top | #104

    Standaard Hotel gezocht: Florida Mall

    The FloridaMall heeft een hotel erbij maar zijn er nog meer hotels die bij de MAll staan?

  5. Top | #105
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel bij Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandradegreeuw Bekijk Berichten
    The FloridaMall heeft een hotel erbij maar zijn er nog meer hotels die bij de MAll staan?
    Hi Sandra,

    Ik zou even googelen, dan krijg je er zo een paar. Super 8, Holiday Inn Express, Quality Inn & Suites en BW er is genoeg.

    Heb je overigens een speciale reden om in deze buurt een hotel te kiezen? Erg gezellig lijkt het me er niet: industrieterrein, veel (vracht) verkeer, de luchthaven in de buurt, de trein. Maar ieder zijn meug, have fun!



  6. Top | #106
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel bij Mall

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a.m. heerkens Bekijk Berichten
    Erg gezellig lijkt het me er niet: industrieterrein, veel (vracht) verkeer, de luchthaven in de buurt, de trein.
    Ik heb twee keer in een Best Western bij de Florida Mall aan Orange Blossom Trail gezeten (dat hotel bestaat niet meer, het zijn nu business-suites geworden). Helemaal nergens last van gehad, van welk verkeer dan ook. En ik vond het qua locatie erg gunstig liggen bij al die grote wegen. Dus ik kan de vraag/keuze van Sandra wel begrijpen.



    NB: Een collega van me is een paar jaar terug met haar moeder voor een "Shoppping-trip" van 4 dagen naar Orlando geweest. Zij hebben er toen voor gekozen om in het Florida Mall hotel te overnachten. Lekker dichtbij het "walhalla" en tussendoor makkelijk eventjes je aankopen naar je kamer brengen. Geen auto nodig gehad, alleen maar taxritjes van/naar het vliegveld en verder alleen maar geshopt in de Florida Mall. Ieder zijn/haar meug :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-08 om 16:55.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #107
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel bij Mall

    @Sandra: Hierbij een Linkje naar Google Maps voor hotels in de buurt van de Florida Mall: http://maps.google.nl/maps/ms?hl=nl&...8e0b9ca9f2c3f7
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-08 om 17:03.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #108

    Standaard Hotel, appartement, of toch een villa?

    Hallo,

    wij (2 volwassene en 2 kids 5&2 jaar) gaan in Mei naar Orlando voor 9 dagen. Nu zijn we op zoek naar een goed hotel.
    We gaan niet iedere dag op pad dus vinden we de ligging en het zwembad erg belangrijk.
    Heeft iemand een idee?? Ik denk zelf aan het Sheraton Vistana Resort I-Drive....of aan het Caribe Royal resort Orlando, is iemand in deze hotels geweest en kan me wat vertellen over de kindvriendelijkheid en ligging?!!

    Alvast bedankt.

    Groetjes Dana

  9. Top | #109
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Hotel bij Mall

    Sjee daar heb ik nog nooit aan gedacht, ik ga een hotel zoeken in de buurt van de Prime of Premium!

    Alleen zie ik dan mijn man helemaal niet meer terug.......

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #110
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Heb je al gedacht aan het huren van een Bungalow met prive zwembad of een condo. Veel meer ruimte zonder dat dit echt duurder is als een hotelkamer. Voor het gemak ga ik er vanuit dat je een auto huurt tijdens je vakantie. Zonder auto wordt het toch lastig om snel ergens te komen.

    Lees maar eens wat reisverslagen door op dit forum en dan kan je een goede afweging maken.

    Succes.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •