Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 35 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #61
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Welk hotel in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik vindt het nog al meevallen, die prijs. Je hebt er wel bijna een appartement voor, en eigenlijk bedoelt voor conventiegangers.
    Maar voor een paar cent meer ($105) zit je in een townhouse met zwembad in Windsor Hills Resort.
    Dat doen wij althans in Oktober. http://www.storytimeorlandorental.com/index.html
    Gerrit, ik vind die storytime huizen heel erg gaaf en we zouden daar in januari 2008 best wel naar toe willen. Welk huis hebben jullie gekozen en weet je hoeveel tax erbij komt en de laatste vraag, heb je alles al moeten betalen of kunnen we eerst nog even doorsparen?

    Alvast bedankt.

    Jackie

  2. Top | #62
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welk hotel in Orlando?

    Wij vonden ze er ook wel goed uit zien en hebben huis nr. 4 geboekt. Waarom ? Ik weet het niet, misschien omdat het de nieuwste was, of een eindwoning ? Schiet mij maar lek
    Er komt een 10 euro p/n bij aan tax een fee's en je moet een aanbetaling doen van 20%, in ons geval $170.- en de dollar is gunstig :-({|= .

    Het restant moet 60 dagen voor aankomst voldaan worden en je krijgt gelijk de code voor de sleutelafhaal na aanbetaling.
    De fee's zijn voor zwembadverwarming ,free high speed internet en international calls en boekingskosten. Is allemaal niet verkeerd.

    Succes met de boeking en een verslag in Oktober komt op onze website.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-06-11 om 20:11. Reden: fqe
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #63
    Newbie Hangglider's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    12

    Standaard Resorts regio Orlando

    Voor de zomer 2007 zoeken wij nog een resort in de regio Orlando
    Wij zijn met 5
    Bahama bay resort lijkt vrij nieuw en kost ongeveer $ 600 per week
    De eigenaren zijn Engelsen particulieren
    Wie heeft resort ervaring ? Juli Augustus


  4. Top | #64
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Resorts regio Orlando

    Hallo Hangglider, welkom op het forum. Stel je jezelf ook nog even voor? Dat praat wat makkelijker.
    Ik heb helaas geen ervaring met dat resort, ik verblijf altijd in een hotel.
    Eric

  5. Top | #65
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    23

    Standaard Re: Resorts regio Orlando

    Wij zijn vorig jaar 5 nachten geweest in het Bahama Bay Resort. Mooi ruime apartementen. Naar Disneyworld is ongeveer 15 minuten met de auto. Seaworld ongeveer 20 minuten. Dichtbij is een grote supermarkt en op ongeveer 5 minuten rijden heb je genoeg restaurants. Ons is het goed bevallen en ik zou er zo weer naar toe gaan. Op tripadvisor.com kan je foto`s zien van mensen die er geweest zijn. Deze foto`s geven een goed beeld van hoe het is.

  6. Top | #66
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Resorts regio Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hangglider Bekijk Berichten
    Voor de zomer 2007 zoeken wij nog een resort in de regio Orlando
    Wij zijn met 5
    Bahama bay resort lijkt vrij nieuw en kost ongeveer $ 600 per week
    De eigenaren zijn Engelsen particulieren
    Wie heeft resort ervaring ? Juli Augustus
    Wij zaten in april in een resort in Kissimmee met de naam Venetian Bay.
    Heel centraal en goed. (Fitness, zwembad) Kostte ons 99 dollar per nacht. Three bedroom, two bathroom.

    Succes.
    Pieter Postma

  7. Top | #67
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: Resorts regio Orlando

    Wij zijn er 2 jaar geleden maar 1 nachtje geweest en als we weer naar Florida gaan(ooit) gaan we zeker weer naar Bahama Bay! Echt luxe kamers en badkamers, super.

    Groetjes Saskia

  8. Top | #68
    Newbie Hangglider's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    12

    Standaard Re: Resorts regio Orlando

    Bedankt voor de reacties vooral de tip van Patrick is goed, bij tripadviser kun je meer dan 200 reacties lezen van ervaringen an anderen soms met fotos

    Inmiddels heb ik Bahama bay resort geboekt via Holiday-Rentals.co.uk het kosten alles bijelkaar 1210,- euro inclusief tax enz voor een 3 kamer appartement (rookvrij) geschikt voor 6 personen 15 dagen Juli / Augustus 2007 =D>
    Voor 83 euro per nacht met 5 volwassenen heb ik geen beter verblijf kunnen vinden.
    Op google aerth is het park nog in aanbouw dus alles is redelijk nieuw :grin:

    Eind augustus laat ik weten of het een aanrader is
    Groetjes Fam Visser

  9. Top | #69
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Resorts regio Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pieterpostma Bekijk Berichten
    Wij zaten in april in een resort in Kissimmee met de naam Venetian Bay.
    Heel centraal en goed. (Fitness, zwembad) Kostte ons 99 dollar per nacht. Three bedroom, two bathroom.

    Succes.
    Pieter Postma
    Venetian Bay is geen Resort. Daar staan townhouses en wat condos met een clubhouse erbij... maar dat maakt het volgens de norm niet meteen een resort.

    Op de websites wordt het wel resort genoemd maar het is eigenlijk gewoon een community (woonwijk)

    :mrgreen:
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #70
    Newbie Tanja09's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    9

    Standaard Accomodatie Orlando/Kissimmee voor 2 personen

    Op het forum vind ik een hoop info over villa's huren. Nou lijkt me dat een beetje overdreven en duur voor ons omdat we maar met 2 personen zijn.

    Wij zoeken dan ook wat kleiners. Zijn er mensen die ervaring hebben met het huren van kleinere appartementen voor 2 personen? Of weet iemand leuke adressen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •