Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 35 EersteEerste ... 212930313233 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #301
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Hoi Knaapje, bedankt weer voor je reactie en meedenken.
    Ik ga dat Radisson eens ff bekijken.

    En ja, Tripadvisor, Venere, Booking, Expedia etc etc - alles al tig keer gecheckt maar er is zoooo veel aanbod. En wanneer ik dan denk dat ik iets heb gevonden en check bij Tripadvisor schrik je nog al eens van de reviews....
    Vandaar de vraag hier: vertrouw jullie judgement net wat meer :-)
    Laatst gewijzigd door Njit; 01-09-11 om 10:08.

    [/url]

  2. Top | #302
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Tripadvisor moet je meestal wel met een korrel zout nemen.
    Ik kijk meestal waar de reviews vandaan komen en wat ze inhoudelijk betreffen.
    Amerikanen verwachten dikwijls voor een dollar op de eerste rang te zitten en verwachten met witte sokken dagen door de kamer te kunnen lopen zonder dat ze vuil worden.
    Europeanen zijn meestal milder in hun reviews.
    Ook als de kop met al allerlei kreten begint vind ik dat een indicatie, zegt dikwijls meer over de schrijver dan over de echte problemen.
    Een perfect hotel voor iedereen is er nu eenmaal niet, maar als een hotel in het eerste derde van het aantal hotels ter plaatse eindigt is er meestal niets aan de hand.

    Succes met zoeken
    Knaapje

  3. Top | #303
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    :-), die indruk dat Amerikanen 'iets' strenger waren dan Europeanen, kreeg ik ook al na het inzien van vele reviews op Tripadvisor. En idd dat van die witte sokken, hahaha, dat was ik ook tegengekomen. In geen ENKEL hotel loop ik blootsvoets/op sokken. YUKK. En je hebt gelijk - als een hotel vrij hoog overall scoort dan zal het wel loslopen. Ga er gewoon maar 1 boeken. Groetjes Marjolein
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-09-11 om 12:36. Reden: fqe

    [/url]

  4. Top | #304
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Ben benieuwd wat het wordt.
    Knaapje

  5. Top | #305
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Ik ga in dit soort situaties altijd uit van een keten die ook in het hogere segment actief. Marriott is wat dat betreft het een goed voorbeeld. Deze keten heeft in alle prijsklasses wel een passend hotel zitten. Je moet dan denken aan Springhill Suites, Fairfield Inn, Courtyard Inn/Suites, etc. Kijk maar eens op Marriott.com.

    Bij Hilton.com kan dit ook. Hampten Inn of Hilton Garden Inn zijn de wat goedkopre takken van de groep.

    Zo'n keten heeft een bepaald niveau hoog te houden wat betreft hun imago en zijn zijn gediend van slechte reacties. Is het slecht dan kan je altijd klagen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  6. Top | #306
    Vaste Bezoeker 1972Marjolein's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    78

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Gekozen voor een hotel aan de 4, in Davenport. Het wordt de Holiday Inn aldaar. Weliswaar buiten Disney downtown en de malls die we nog 'even' willen meepakken op de laatste dag maar we hebben besloten dat we liever een stukje rijden dan de helft zoveel neer te moeten leggen voor een hotel een kwartier verder op. Rijden vinden wij geen straf:-), gelukkig maar.

    [/url]

  7. Top | #307
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Wij zitten erover te denken om volgend jaar te boeken voor Extended Stay Deluxe Buena Vista.
    Afgelopen jaar hadden we een grote villa maar daar zaten we met 5 personen. Nu willen we met z'n tweetjes gaan. Een eigen kitchenette vind ik fijn, en Lake Buena Vista vinden we een leuk gebied.
    Iemand ervaring met dit hotel/studio?

  8. Top | #308
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noa Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met dit hotel/studio?
    Prima plekje hoor, zijn er dikwijls met plezier te gast geweest. Ik zou wel de prijs vergelijken met een verblijf in de appartementen op Cane Island. Voor hetzelfde geld, of ietsje meer afhankelijk van het seizoen, heb je de ruimte en comfort van een complete keuken! Nadeel is wel dat je je eigen bed moet opmaken, maar we komen niet controleren......:razz:.



  9. Top | #309
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Teleton hartelijk bedankt.

    Cae Island ken ik.Prachtige ligging. Normaal gesproken regel ik alles zelf. Nu gekeken bij American Estates en ben ik voor 14 dagen 950 Euro kwijt, incl. vliegreis, hotel en auto. Prima prijs toch??

    Heel veel beterschap. Ik hoop dat je vakantie doorgaat, al is het alleen al voor onze dagelijkse lachbuien.....

  10. Top | #310
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noa Bekijk Berichten
    , al is het alleen al voor onze dagelijkse lachbuien.....
    Dank je wel, ik doe mijn best maar beloven kan ik niets.......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •