Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 35 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #111
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Ik zu eens kijken voor een villa dat is echt perfect. Je hebt je eigen poule voldoende slaapkamers, veel ruimte. was en droogmogelijkheden en je kunt.

    Dit is echt perfect en met z'n vieren op een hotelkamer vind ik persoonlijk minder zekers met nog een van 2 die echt helemala op is na een ochtend park.

    Kijk anders even op onze site voor de reisverslagen. In 2006 zaten we er met fam. Maar afgelopen jaar hebben we met z'n drietjes (pa, ma en een van 3.5) heerlijk in een villa gezetn. Echt perfect

    www.delelystadamerikalijn.web-log.nl

  2. Top | #112
    Regelmatige Bezoeker roanne's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Ja ook wij zitten in een villa, maar ja wij hebben wel een auto tot onze beschikking en dat scheelt een hoop.

    Maar Dana, ik begreep dat je door middel van een vriendin toch geboekt hebt voor het Shereton? :-\":-\"

  3. Top | #113
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Hoi Dana,

    zoals je elders al vroeg over Sheraton Vistana:

    Wij zijn daar in 2006 een week geweest, dat was Sheraton Vistana Villages(dus geen vistana resorts!)

    Het is echt een waanzinnig mooi, netjes complex. ik kan het zeker aanraden!

    We zijn dan niet bij Vistana Resort geweest, maar wat ik van foto;s heb gezien lijkt Vistana villages ons echt veel mooier en leuker

    succes met boeken!

    groet Harold

  4. Top | #114
    Regelmatige Bezoeker RoRo's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Hoi Dana,

    Ben je er al een beetje uit? Wij hebben inderdaad voor een villa gekozen, heerlijk zwembad erbij, boekje lezen en kunnen gaan wanneer we willen.

    Op de site van het Sheraton ziet het er erg mooi uit, maar ik ben er nog nooit geweest... was dat maar zo....

    Liefs, RoRo

  5. Top | #115

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Tja, ik blijf twijfelen.

    De een zegt dat I-Drive veel te druk is, en echt niet leuk! De ander zegt dat daar de beste hotels zitten.....
    Ik twijfel erg tussen het Sheraton Vistana Resort (Lake buena vista) en het Sheraton Vistana Villages on I Drive. Het caribe royal zit al helemaal vol!

    Een villa lijkt me wat "saai" voor de kids, en daar zijn ook geen kinderbadjes, en een 2 jarige heeft dat echt nodig.

    Andere (vooral onze amerikaanse vrienden) zeggen dat we "On Disney grounds" moeten verblijven, maar dat is voor onze begrippen weer erg duur.

    Ik ben dus even helemaal de weg kwijt.

    Ik heb een het Sheraton Vistana Resort on Lake Buena Vista geboekt op booking.com tegen een zeer gunstige prijs (929,= voor 9 nachten), maar ik kan tot 3 dagen voor aankomst kosteloos annuleren. Dus omdat ik zo twijfel .........
    Heb ik een auto nodig als ik in 1 van deze hotels verblijf??
    Is het op I-Drive echt zo druk, of ligt het daar juist ideaal centraal!?

    HELP!!!!!!

  6. Top | #116
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel Orlando

    International Drive is in Orlando nou eenmaal hét toeristencentrum. Ik noem het er graag "gezellig druk". Niet zo druk dat je er niet van kunt slapen of zo, gewoon "gezellig druk".
    Rijden over Int. Drive is soms wat lastiger, met al die "zoekende" toeristen op de weg. Maar ook dat went erg snel. Gewoon rustig aan rijden.

    Wat een auto betreft zou ik er gewoon eentje huren. Niet te lang twijfelen, gewoon doen. Waar je ook in Orlando zit, de afstanden naar weet-ik-wat-allemaal zijn aanzienlijk en een auto maakt het allemaal gewoon een stukje makkelijker. Zonder auto kom je er ook wel, maar het duurt allemaal wat langer.

    En dat hotel: Waarom twijfel je toch zo? Dat Vistana staat jou blijkbaar heel erg aan, dus waarom nog twijfelen? Gewoon doen!
    Het feit dat niemand er hier ervaring mee heeft is misschien wel ons gemis, waren we er maar wel ooit heengeweest. Er zijn net zoveel hotels als meningen over hotels, nee .... er zijn meer meningen.

    Nou ja, veel succes in ieder geval met je organisatietaject.

    gr michael

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #117
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hotel Orlando

    JA, gewoon doen hoor!!

    Beide complezen van Sheraton liggen trouwens niet in het epicentrum van I Drive..
    Eromheen is het erg rustig.. Dus geen attracties, winkels rest etc etc.
    Dat vonden wij wel prettig. Op 2min rijden zit er een Publix en daar tegen over zit dan Premium... lekkerrrr


    groet Harold

  8. Top | #118
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hotel Orlando

    Sheraton is een wereldwijd concern met hoge standaards. Ook in NL hebben we een Sheraton, namelijk op de luchthaven.
    Je kunt er rustig een Sheraton nemen, zijn altijd goed.
    Eric

  9. Top | #119
    Regelmatige Bezoeker simoontje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    16

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Travelodge International Drive Orlando

    Wie heeft er ervaring met Travelodge International Drive Hotel in Orlando?
    Hoe is het hotel, zwembad, ligging etc. :lol:

  10. Top | #120
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Travelodge International Drive Orlando

    Ik ben er afgelopen zomer twee keer langs gereden. Tip: niet doen. Ik vond het een "verlopen" hotel. Veel hotels van Travelodge zijn zo, uitzonderingen natuurlijk daargelaten (er zijn echt wel heel goede Travelodges!! Goed zoeken!)

    Er zijn voor vergelijkbare prijs betere alternatieven. Zoals Quality Inn Plaza op Int. Drive bijvoorbeeld. Of andere hotels ....

    Nee, Travelodge zou niet mijn keuze zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-08 om 15:09.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •