Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 35 EersteEerste ... 13212223242533 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 349

Onderwerp: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

  1. Top | #221
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Even een kaartje erbij gedaan voor de duidelijkheid. De 3e pijl is Seaworld.

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #222

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zie dat de afstanden goed te doen zijn, zeker als je een auto hebt. Gaat jouw voorkeur uit naar een huisje?

  3. Top | #223
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Wij (man, ik en dochter van 12) hebben de afgelopen 2 weken in Marriot Residence Inn Seaworld gelogeert
    en w.b.t de ligging zeg ik erg gunstig.
    Trouwens de rest was ook allemaal keurig verzorgt, kamers worden op het moment gerenoveerd, ontbijt zat erbij en je werd aan alle kanten geholpen met vragen enzzz.
    Het hotel ligt vlakbij International Drive aan de Westwood Boulevard.

    Seaworld en Aquatica zitten op nou wat zal het zijn 1,5 km hooguit, in Universal en IOA en Wet 'n Wild zit je zo met hooguit 10 min. en voor de Disneyparken schat ik ook een 10 á 15 minuten.

    Het hotel zit meteen aan de I-4 waar je overigens totaal geen last van hebt.

    En het hotel biedt een shuttle service aan naar Universal/ IOA, Wet 'n Wild, Seaworld en Aquatica. Mensen van ons hotel gingen ook met een shuttle naar Disney en zover ik begreep was die ook gratis.

    De shuttles rijden naar Seaworld en Aquatica 2x per dag, 's ochtends om 9:00 uur en 's middags om 17:30 uur terug maar dat is ook heel makkelijk te doen met de I-Ride/trolley want die stopt ook bij het hotel net voorbij de parkeerplaatsen. Iets van 250 meter lopen.

    De shuttle naar Universal/ IOA rijdt meerder keren om 8:00 uur en 10:20 uur 's ochtends en om 16:30 uur en 19:10 uur 's avonds.

    Van Wet 'n Wild kan ik zo even de tijden niet noemen maar ook daar vandaan/naartoe kan je met de I-Ride.

    Geen idee of jullie een auto hebben maar ik dacht vermeld het maar even over de Shuttles en de Trolley ;-)
    Laatst gewijzigd door maanbo; 01-09-09 om 18:54.

  4. Top | #224
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mammadenise Bekijk Berichten
    Bedankt voor je snelle antwoord. Ik zie dat de afstanden goed te doen zijn, zeker als je een auto hebt. Gaat jouw voorkeur uit naar een huisje?
    Inderdaad
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #225

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Inderdaad

    Nog suggesties?8-[

    Bedankt Maanboo, voor het uitgebreide antwoord. Ik zal eens kijken hoe het hotel eruit ziet. Denise
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 02-09-09 om 23:17. Reden: berichten samengevoegd

  6. Top | #226
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    45

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Villa & auto zijn zeker aan te raden! Do it the American way!! Zal de "kleine" ook leuk vinden. Voor de prijs van een comfortabele hotelkamer huur je ook een villa met eigen zwembad en veel meer ruimte! En een eigen auto is vrijheid! (enige nadeel zijn de parkeerkosten van 12 dollar maar die 8 1/2 euro kan er denk ik ook nog wel van af!

  7. Top | #227
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Suggesties ? Ja hoor, kijk maar eens op deze pagina.
    Of neus eens in de reisverslagen, bijvoorbeeld de mijne :-). Kortom, doorzoek het forum.

    Wij hebben al diverse huizen gehuurd, via evenvele wegen, en ze waren allemaal mooi.
    Over een week of 5 gaan we weer en weer naar hetzelfde huis als in het voorjaar. Die bevalt ons op dit moment prima, maar je weet nooit hoe de toekomst uitpakt.

    Misschien dat we nog wel een keer "verhuizen" maar voorlopig heeft deze alles wat we willen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #228
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Beste plek voor een hotel?

    Alles heeft zijn voor en tegen, als je de themaparken wilt doen in orlando, en op 1 plaats wilt verblijven zou ik kiezen voor een villa.

    Wij zelf, maken meestal een 'rondje' Florida, paar dagen Ft. Myers, paar dagen Melbourne, paar dagen een hotel bij Old Town. Dan weer een wekie in een hotel in Lake buena vista. Het is maar wat je leuk lijkt

    Als je een villa huurt is het wel het voordeligst om dat per week te doen, als je bv. 5 dagen huurt betaal je de schoonmaak kosten vaak extra.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #229

    Standaard Hotel te midden van de parken

    Hoi,

    ik ga naar alle waarschijnlijkheid in februari een paar dagen naar Orlando.
    Ik heb deze vraag ook al gesteld op het amerika prikbord, en gaven mij deze site.
    De vraag :
    De 4 parken die ik wil gaan bezoeken zijn Universal, Seaworld, Disney World en het daarbij behorend Hollywood studios.
    Ik zoek een hotel dat een beetje centraal igt.

    hans

  10. Top | #230
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotel te midden van de parken

    Ik neem aan dat je een auto hebt. Wat maakt het dan uit waar je zit?
    Zie hieronder een kaartje waar alle parken liggen. Dan kun je een beetje inschatten waar je je hotel moet zoeken:


    Bekende gebieden voor hotels zijn:

    - International Drive: dichtbij Universal en Seaworld
    - Lake Buena Vista: dichtbij Disney
    - Kissimmee: dichtbij Disney

    Maar goed, met de auto ben je overal snel.
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-09-09 om 21:05.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •