Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Newlyweds

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Newlyweds

    Hallo,

    Ik ben Christa, 24 jaar oud en net getrouwd met Vincent, 29 jaar.

    In juni gaan we op huwelijksreis naar Florida en Vincent heeft alles al gepland. Hij is hier al vaker geweest met zijn ouders.

    Ik ben bang dat ik straks ook met het virus wordt aangestoken.
    Is hier een kuurtje voor met pillen of een spuit?

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Even voorstellen Newlyweds

    Hallo Newlyweds,

    Van harte welkom op dit forum. Mag ik jullie allereerst feliciteren met jullie huwelijk!

    Geniet van dit forum en ik weet zeker dat je alvast veel voorpret hebt en als je eenmaal terug bent..............helaas florida virus!

    Er is echter geen remedie tegen, alleen de enigste manier om dit virus een beetje te onderdrukken is er heel vaak terug gaan.

    Er zijn ook veel reisverslagen die je kunt doorlezen, misschien kom je nog op wat ideeën.

    groet

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Newlyweds

    En het kan nog erger! Kijk naar ons... voormalige honeymooners-naar-Florida... nu met een huis in Florida en 3-4x per jaar erheen... 't is echt gevaarlijk hoor.
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 16-05-11 om 21:58.

  4. Top | #4
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: Newlyweds

    Welkom op dit leuke forum en van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Een mooiere Honeymoon kan ik me niet voorstellen....maar ook ik ben besmet met het bekende virus!! Jullie gaan al snel, maar ik raad je aan om zeker nog enkele reisverslagen te lezen, dit verhoogt je voorpret zeker!!!

    Have Fun! groetjes van Aggie:wink:

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    16

    Standaard Re: Even voorstellen: Newlyweds

    Allereerst :Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, en daarnaast welkom op het forum. Je kunt (alsnog) veel info van het forum af halen en geniet van het lezen van de reisverslagen. Let op ook dit kan zeer verslavend werken, ik weet er alles van. Ook wij gaan in aug voor de 1e keer naar florida.
    Monique :razz:
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-05-11 om 14:17. Reden: typo

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: Newlyweds

    Ik wil iedereen bedanken voor alle bijdragen en suggesties. Maar ik hoef me alleen maar mee te laten nemen. Mijn nieuwe vent weet alles al en heeft alles geregeld. Voor mij blijft het gissen, maar met het lezen van meerdere reisverslagen hoop ik dat hij een aantal dingen 'geregeld' heeft.

    Nou ja, anders zorg ik er wel voor dat het gedaan wordt, waar is anders een huwelijk voor! Toch????

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Even voorstellen: Newlyweds

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newlyweds Bekijk Berichten
    Voor mij blijft het gissen, maar met het lezen van meerdere reisverslagen hoop ik dat hij een aantal dingen 'geregeld' heeft.
    Óf je zorgt ervoor dat hij dit forum onder ogen krijgt en zich (eventueel anoniem voor jou ) aanmeldt. En uiteraard laat je ook de reisverslagen aan hem lezen en herhaal je meerdere keren de dingen die je leuk vind.

    Althans, zo werken wij vrouwen toch?

    Alvast heel veel plezier gewenst en ook voor dé dag zelf. Geniet en beleef!
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker probits's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    duffel , Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Even voorstellen: Newlyweds

    jaja pas maar op...wij zijn er ook op huwelijksreis geweest.....en nu hebben we precies ook maar 1 vakantiebestemming meer...gelukkig is dit wel een plezante verslaving ;-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •