Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 23 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 224

Onderwerp: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Volgens mij heeft Teleton er juist heel goede ervaringen mee...
    Klopt! Zoals bij alle internetboekingen: Goed opletten dat alle vinkjes, vlaggetjes en kruisjes goed staan. Namen volgens voorschrift invullen en dan loopt het allemaal op rolletjes.

    Negatieve reviews op internet? Lees altijd goed wat de argumenten zijn. Komt hier op neer
    Ik hoorde iemand anders onlangs ook al klagen over Tix.nl,
    Ja, daar hebben we wat aan. En een klacht over de stoelnummers waarin over oplichting wordt gesproken? Je hebt een vervoersovereenkomst met een luchtvaartmaatschappij.

    Sommige mensen willen wel de lusten (lage prijs) van internet maar willen er een prive-adviseur bij. Als je een vliegticket via een internetsite koopt, moet je een zekere mate van zelfredzaamheid hebben, goed weten hoe de haasjes huppen, kleine lettertjes kunnen lezen en nog zo wat van die zaken.



  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    17

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Voor een vertrek vanaf 1 juli volgend jaar kom ik (wij zijn met 4) tot nu toe het goedkoopst uit bij KLM,... 3400 euro. Brussel - Miami en terug. Ik vraag me af of het zin heeft om te wachten of niet,...

  3. Top | #23
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Als jij de prijs goed vind....Boeken!! En vooral niet meer verder kijken, het is immers toch koffiedik kijken, je weet nooit wat de ticketprijzen gaan doen! Dus of het zin heeft....ligt aan jezelf!:-k
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-08-11 om 10:52. Reden: fqe

  4. Top | #24
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Zojuist geboekt via AirFrance (voor de prijs die er bij de KLM iedere keer werd uitgegooid ;-)

    DUS-PAR-MCO
    MIA-PAR-DUS
    periode 30-6-2012 t/m 16-7-2012
    Prijs per ticket 771 euro (x 5).

    Ik ben helemaal happy !!!!!
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #25
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Voor mij is 500 Euries echt de max. Heb nooit meer betaald, de prijzen gaan vast nog omlaag. Wordt waarschijnlijk wel goed zoeken, dagelijks kijken en veel opties open houden (London, Parijs, Frankfurt etc.).
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  6. Top | #26
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goedhartl Bekijk Berichten
    Ik ben ook al vollop aan het zoeken...maar zit steeds boven de € 1100,- p.p. Dit zal waarschijnlijk ook liggen aan het feit dat ik mij aan de bouwvak-vakantie moet houden en daarom pas rond de 15e kan vertrekken.
    (Afgelopen zomer wilden we ook in die periode, maar lagen de prijzen ook zo hoog, dus werd het maar Tenerife....)
    Wij zitten ook altijd aan de bouwvak vast en betaalde dit jaar (19 juli vertrek) 737 volwassen en 594 voor de kids (Airberlin rechtstreeks vanaf DUS). Er zijn zo nu en dan echt wel redelijke prijzen alleen moet je dan wel direct toeslaan anders ben je alweer te laat. Nu zoeken voor 15 juli gaat nog niet lukken omdat je dan niet uitkomt met vertrek (330 dagen).
    Misschien moet je even geduld hebben en de prijzen van Airberlin afwachten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-08-11 om 20:56. Reden: quotereparatie
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  7. Top | #27
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard

    Zoals je mss wel weet heeft er bij mij een gezinsverandering plaatsgevonden. Intussen was de afspraak met mijn ex gemaakt dat de eerste 3 weken van juli '12 de kinderen bij mij zullen zijn.
    Een gevolg hiervan was dat ik die 3 weken optimaal wilde gebruiken voor een eventuele trip naar Florida.
    Met mijn kinderen had ik al overlegd wat zij oa wilde zien/doen. Daar zij in het nabije verleden beiden een spreekbeurt over Florida hadden gegeven, was hun interesse in The Keys, Miami en Everglades aangewakkerd. En voor mij was het ook al geleden van '96 dat ik daar geweest ben, dus ik wilde ook wel.

    Enkele routes werden voorgelegd en de uiteindelijke nr 1 was in Key West beginnen en in Orlando eindigen.
    Zeer belangrijk was dus op za 30 juni vertrekken en een vlucht naar Key West bewerkstelligen aan een acceptabele prijs. Daar ik gebonden ben aan bovengenoemde periode kon ik moeilijk speculeren op een daling vd prijs ve vliegticket.
    Dus ben ik vannacht bij het vrijkomen van do 19 juli '12 (de terugreisdag) meteen aan de slag gegaan.
    Op www.vliegwinkel.nl kwam ik een, voor mij, aanvaardbare prijs tegen:

    voor 3 volw. vliegtickets betaal ik € 2.167.95 (all-in)
    za 30 juni '12 : Dusseldorf-Atlanta-Key West Air France en Delta (9h20 - 17h14)
    do 19 juli '12 : Orlando-Paris-Dusseldorf Air France (20h45 - 14h05)

    Toen ik merkte dat de prijzen van vliegtickets in 2012 een stuk prijziger waren geworden, kan ik me alleen maar tevreden stellen met deze deal.

    Mensen die Orlando als aankomst EN vertrekplaats willen, moeten de site van www.aerlingus.com de komende tijd goed in het oog houden. Ik had een test gedaan met mijn vertrekdatum en terugkeer op do 12 juli en kwam uit op een bedrag van
    € 669.90.
    Zij vliegen vanuit Amsterdam op za, do, en ik dacht op di naar Orlando (en terug).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-08-11 om 02:47. Reden: 1+1
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  8. Top | #28
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    @Angelique
    Er zijn meerdere organisaties en luchtvaartmaatschappijen waarbij je al kan boeken ook al is de terugvlucht langer dan 330 dagen. Kijk bv eens bij tix.nl, Air France, KLM (en dan niet via Nederland, maar via Duitsland),
    Vertrekken vanaf Dusseldorf scheelt al snel 300 euro met vertrekken vanaf Amsterdam.

    @Belgske
    Goede prijs !!!! De voorpret kan nu echt beginnen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #29
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    @Angelique
    Kijk bv eens bij tix.nl, Air France, KLM (en dan niet via Nederland, maar via Duitsland),.
    Dat had ik ook gedaan, maar bekwam niet de prijs die ik bij vliegwinkel verkreeg.
    Tix.nl leek op het eerste zicht goedkoper, maar ....charges, administratiekosten en betalen via VISA (daar berekenen ze bijna € 40 voor) werden de tickets plots een stuk duurder.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  10. Top | #30
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris02 Bekijk Berichten
    @Angelique
    Er zijn meerdere organisaties en luchtvaartmaatschappijen waarbij je al kan boeken ook al is de terugvlucht langer dan 330 dagen. Kijk bv eens bij tix.nl, Air France, KLM
    .

    het klopt dat je bij KLM de vluchten al eerder dan 330 dagen kunt zien
    maar als je dan helemaal klaar bent met je boeking, en de bevestiging wil versturen krijg je een melding dat deze tickets niet te verkrijgen zijn
    zo heb ik een week zitten klungelen voor de meivakantie
    ik heb KLM erover gebeld, en je kunt pas echt op 330 dagen officieel boeken
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •