Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 18 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 180

Onderwerp: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

  1. Top | #101
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 156t Bekijk Berichten
    ,ik betaalde 519 € per persoon. Kijk even bij connections !!!
    Groetjes uit Belgie:-)
    Hier heeft natuurlijk niemand wat aan... prijzen van vliegtickets wisselen per dag, per uur en ze verschillen per maatschappij en ook nog eens per boekings- en vertrekdatum......

    Waarom gebruik je het format eigenlijk niet? Doel van het topic is inzicht te geven in de prijsontwikkeling. Dat kan alleen als we dezelfde gegevens noteren. Dank en groetjes, uit Florida....:-\".



  2. Top | #102
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Hier heeft natuurlijk niemand wat aan...
    Hoi Ton,
    Daar ben ik het helemaal niet mee eens.
    Enerzijds is het een goed algemeen signaal wat ongeveer de prijzen op een bepaalde route zijn.
    Anderzijds is het een begin: het kan soms een start zijn van een langdurig en actief lidmaatschap van het Florida Forum. Het enige dat soms nodig is is een klein beetje vriendelijke hulp en/of even een beetje vriendelijk doorvragen vanuit gemeende interesse, om de juiste en gewenste informatie boven tafel te krijgen.

    @156t:
    Ik heb zelf ook die route geboekt voor komende zomer.
    Heb je misschien wat meer informatie over je boeking? Om het te kunnen vergelijken met andere informatie hebben we in dit onderwerp een soort standaard overzichtje gemaakt, dat je kunt invullen. Zou je de info over de door jouw geboekte tickets op die manier met ons willen delen?

    Geboekt op: (datum)
    Geboekt bij: (reisburo / aanbieder op internet)
    Periode: (datum vertrek en terugkomst)
    Route: (luchthaven vertrek-tussenstop-aankomst vv)
    Maatschappij(en): (airlines waarmee je vliegt)
    Aantal personen: (volwassenen en kinderen)
    Totaalprijs: (euro's, inclusief alle kosten)
    Bijzonderheden:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-03-12 om 08:52.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #103
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    @Michael66

    ........Enerzijds is het een goed algemeen signaal wat ongeveer de prijzen op een bepaalde route zijn.
    ................


    En wat zijn dan ongeveer de prijzen op deze bepaalde route???
    Tussen de EUR 500 en EUR 3000 of tussen EUR 300 en EUR 5000??.

    Ben het met Ton eens dat je zonder nadere gegevens, die je zelf trouwens nu ook vraagt, niets aan zo'n bericht hebt.

  4. Top | #104
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard In april goedkoop naar orlando.

    Via de mail kreeg ik deze tip, wel kort dag, maar wel erg goedkoop naar orlando / Miami


    http://www.travelox.de/
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  5. Top | #105
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Voor wie nog wil boeken.

    Mail van travelox.de

    Beim niederländischen Urlaubsflieger Arkefly, der zur TUI-Gruppe gehört, gibt es momentan richtig gute Schnäppchen für Flüge nach Florida:
    Ab Amsterdam geht es nonstop entweder nach Miami oder Orlando. Der Hin- und Rückflug nach Miami ist z.B. im April ab einem Gesamtpreis von 301 Euro pro Person buchbar. Ins Themenpark-Paradies Orlando (bekannt durch Disney World und die Universal Studios) fliegt ihr ab 344 Euro.

    Gr Angelique100
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  6. Top | #106
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Arke non-stop naar Miami???

  7. Top | #107
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Prijzen zijn best gunstig te noemen:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker Sunny isles girl's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    26

    Standaard Prijzen 2012 toch flink gestegen

    Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen naar tickets voor Nov 2012. Wat mij vooral opvalt dat de tickets toch zo rond de € 750.00 en € 850.00 per persoon liggen. Dat vind ik nogal een vorse stijging, terwijl ik jarenlang altijd tussen de € 430.00 en 550.00 hebt betaald voor laag seizoen tickets met United.

    Ligt dit aan mij of zien jullie ook dat er een vorse steiging is in 2012?
    Ik hoop rond thanksgiving weer naar Orlando te gaan
    19 november t/m 30 november.:grin:

  9. Top | #109
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Prijzen 2012 toch flink gestegen

    Dat is inderdaad een forse stijging.
    Daarom dat wij ook besloten hebben om voorlopig niet meer naar de VS te gaan.
    Wij moeten nl vanaf Nantes vliegen en voor 5 personen kost dat toch een behoorlijke zak vol geld. Parijs is te ver voor ons. Met name omdat we niet die 5 uur terug durven te rijden met een oververmoeide kop achter het stuur.
    Helaas kunnen wij niet uitwijken naar andere vliegvelden, zoals wel mogelijk is vanuit NL.
    Pricefighters zoals Arkefly of Air Berlin zijn er hier niet. Helaas.
    Dus hebben we voor onze volgende vakantie een bestemming binnen Europa gekozen. Er is namelijk nog een hele wereld buiten Florida te verkennen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #110
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Prijzen 2012 toch flink gestegen

    Het is al vaak gezegd in de media dat vliegtickets in 2012 duurder zouden worden, denk aan de olieprijs, wereldwijde crisis en zo zijn er vast nog wel een paar dingen te bedenken!

    Toch vind ik het over het algemeen best meevallen. Je leest vaak op het Forum dat er toch aardige deals gemaakt worden met de tickets.

    Je moet het goed in de gaten houden, prijzen verschillen echt van dag tot dag en per aanbieder.

    €750 -850 per ticket hebben wij echt nog nooit betaald, zelfs niet in het hoogseizoen.

    Voor onze komende vakantie hebben we zelfs de goedkoopste tickets die we ooit gehad hebben. (met BA naar Tampa via LGW voor €990 2 tickets). Dit is dan wel niet in november maar toen wij wilden boeken was onze periode ook veel duurder dan wat we nu hebben. We liepen tegen een aanbieding aan!!

    Straks met Kerst met KLM naar MIA (rechtstreeks als er niets wordt veranderd), € 1660 met auto, (compact car/Hertz)voor 15 dgn 2 pers. Is nu inmiddels ook al weer duurder geworden.

    Dus er zijn echt wel goede mogelijkheden.

    Kijk anders verder even op de overzichten elders op het forum!
    Moet lukken, succes!:sun:
    Laatst gewijzigd door elstars; 25-03-12 om 18:39.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •