Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 180

Onderwerp: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard tickets voor 2012. Op Arkefly wachten of niet?

    Moderator Michael66: In dit onderwerp kun je allerlei vragen, antwoorden en suggesties plaatsen voor vliegtickets voor 2012. Maar niet voor het hoogseizoen (juli / augustus) want daar is een ander onderwerp voor beschikbaar: Vliegtickets 2012: Hoogseizoen (juli/aug)



    april 2012 willen wij weer naar Orlando.
    Nu zijn er over ongeveer 2 maanden al wat prijzen bekend van diverse luchtvaartmaatschappijen.
    Arkefly komt denk ik pas eind van het jaar of begin 2012 met prijzen voor die periode.

    Zou het de moeite waard zijn om te wachten tot die prijzen bekend zijn of lagen de prijzen dit jaar voor die periode hetzelfde als alle andere maatschappijen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-01-12 om 20:47.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: tickets voor 2012. Op Arkefly wachten of niet?

    Je kan je al vroegtijdig bij reisbureau's melden voor tickets, zelfs voordat de tickets verkrijgbaar zijn heb ik dit jaar geleerd.

    Zelf zou ik er niet vanuit gaan dat ArkeFly goedkoper zal zijn dan andere, maar als je rechtstreeks wil vliegen is er niet veel keus.

    Wil je eventueel een vlucht met overstap maken dan zou ik gewoon alvast bij de reisbureau's informeren en snel boeken.

    Op sommige maatschappijen die wel eens actie's houden na worden vliegreizen duurder naarmate het vliegtuig voller wordt. Wij boeken zelf dus altijd zo vroeg mogelijk mits de prijs ons aanstaat.

    Als je wil wachten op acties moet je ook het risico nemen dat je meer moet betalen voor je uiteindelijke vlucht.

    Succes.


  3. Top | #3
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: tickets voor 2012. Op Arkefly wachten of niet?

    Voordeel van vroeg boeken (tenzij je inderdaad rechtstreeks met arkefly wilt) is meer keuze in vluchten/tijden.
    Wij hebben onze vluchten voor feb 2012 een week of 3 geleden geboekt rechtstreeks bij Air France.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Hoi iedereen

    Ik ben terug van plan om naar Orlando te gaan april 2012 (van 31/03-14/04). Natuurlijk is de microbe terug om bijna dagelijks de tarieven te bekijken ook via kayak hoewel ieder keer is de tarief foetsie.

    Maar ik krijg het zweten als ik uitreken dat ik minstens 2700€ zal moeten ophoesten dit zijn voorlopige bedragen want enkel via ba & airfrance krijg ik de juiste prijs en die landt op het mooi bedrag v 3400€

    Wachten is natuurlijk het enige dat ik kan doen, maar zijn de vliegtarieven zo opgeslagen? Tips iemand?

    Groetjes uit Belgie!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-06-11 om 17:19.
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015


  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Ook wij kijken voor tickets vanaf eind maart tot half april. Het is dan paasvakantie in Belgie... De ticketprijzen die ik al vind zijn inderdaad vanaf 650 euro...
    Ik hoop dat dit nog omlaag gaat!

    Bij govolo kom ik op 651 euro van 30 maart tot 10 april 2012. American airlines vanaf brussel naar orlando.
    Dusseldorf opstappen is nog duurder...

    Blijven kijken dus!

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Geboekt bij: Aer Lingus
    d.d.: 15 April
    Periode : 25 Feb. t/m 11 Mrt.
    Route: Amsterdam - Dublin - Orlando (MCO) vice versa
    Maatschappij: Aer Lingus
    Aantal Personen: 4
    Totaalprijs: €1967 + 4x €12 boekingskosten= €504 p/p

    Normaal gaan we voor United, maar de prijs is deze keer het bewijs. Ook geen E-Plus dus, maar (in overleg) slaan we ons er wel door ;-)
    Ook niet electronisch stoelen vastleggen, maar telefonisch is dat prima gelukt.

    En met een beetje geluk (het variëert nog al) kunnen we in Ierland al door Immigration & Customs Zie http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10719.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-05-11 om 08:00. Reden: link toegevoegd, berichten op Aer Lingus verplaatst naar AL-topic
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Na een week dagelijks liggen kijken op diverse sites komt ik niet onder de 600 euro uit voor een ticket naar Orlando...

    Is het gewoon nog te vroeg ??
    Ik zie hier genoeg mensen die in het hoogseizoen gaan dit jaar toch hebben kunnen boeken voor een gemiddelde prijs van 500 euro....
    Dan zou april 2012 toch ook zoiets moeten kunnen zijn.

    We hopen maar op gunstigere prijzen... :-s

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Limburg, België
    Berichten
    101

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    we kijken om te vertrekken rond de 30ste maart en wilden blijven tot de 12de april.

    maar airberlin vliegt tot miami of fort myers, en dat is dan nog een stukje rijden naar orlando 's avonds...
    Er is een kleintje bij van 3 jaar oud...

  9. Top | #9
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard

    Dusseldorf-OrlandoMCO (Air France/Delta)
    28/3-11/4
    €564 per volwassene.
    Te boeken bij Kilroy
    Gevonden via www.skyscanner.nl
    ---------------------------------------------------------------------------------

    Amsterdam-Dublin- Orlando vv
    Aer Lingus
    29/3-12/4
    €593 per volwassene
    Te boeken bij www.connections.be

    Edit: Bij Aer Lingus te boeken voor €574 per volwassene.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-05-11 om 13:17. Reden: 1+1

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker ruthytje's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Ieper, Belgie
    Berichten
    53

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    vaak krijg je bij kilroy de beste prijzen, maar de site vermelt dat het enkel te boeken is voor studenten en -25, anders riskeer je toeslag a/d luchthaven, ervaringen hiermee?

    onze datums zijn zat 31 maart tem zat 14 april

    trouwens zojuist tof tarief gevonden met zeer aangename vluchttijden, maar als ik ze probeer te boeken bij Kilroy, dan kunnen ze zogezegd de tarief niet bevestigen/boeken, hoewel ze nog altijd als live staat aangegeven via skyscanner, ze spelen mooi met mijn voetjes
    Laatst gewijzigd door ruthytje; 06-06-11 om 10:40. Reden: aanvulling
    Orlando 2010 Orlando 2012 + Orlando 2015




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •