Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 18 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 180

Onderwerp: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

  1. Top | #61
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Te laat of toch niet.....

    Oei oei oei, zo laat als nu hebben we nog nooit geboekt (niet liegen 1x hebben we last minute geboekt)....

    Het laat boeken ligt het vooral in wanneer gaan we dit keer de keuze ligt tussen April en Juni allebei heeft zo zijn of haar eigen voordelen en ook nadelen.
    April zou net voor Pasen vertrek zijn en juni/juli is bloedje heet, maar ieder nadeel hep zo zijn eigen voordelen dus keuzes keuzes.
    En aangezien ik dit jaar heel erg vastzit met de data's valt er erg weinig te schuiven (dat krijg je als je laat bent dan hebben de collega's alles al "ingepikt").

    Dus was het wachten en wachten en wachten en nu hebben we eindelijk een beetje de knoop doorgehakt.
    De voorkeur gaat uit naar juni/juli (ja we zijn echt gek).
    Dus de zoektocht naar vliegtickets begon, ik durfde bijna niet te kijken maar tja dan komt je er echt nooit (ik vind het te ver en te lang zwemmen)...

    Ik heb even ter vergelijking toch naar Pasen gekeken (6 april vertrek en 30 april terug) maar dat is net zo duur als het hoogseizoen...
    Nu heb ik een prijs gevonden die erg goed is 22 juni heen en 13 juli terug met Arke Fly. Niet geheel mijn 1e keuze van maatschappij maar de prijs is errug goed €429pp economy en €35 pp per enkele reis erbij voor economy comfort.
    Dat is een zéér nette prijs gezien het feit dat het hoogseizoen is en daarnaast ook nog eens de goedkoopste vliegtickets in jaren voor ons. Dit uiteraard dankzij een tijdelijke aanbieding. Dus toch een leuke prijs voor het zoooo laat boeken....

    De vliegtickets staan in optie daarmee heb ik de prijs vastgelegd voor de komende dag.
    En nu komt het: ik wilde toch nog even jullie hulp inschakelen....
    Hebben jullie nog tips voor vliegtickets, betere prijzen of iets dergelijks.
    Tuurlijk maar dat weten jullie wel heb ik zelf ook zo mijn zoekwerk gedaan maar zelf kom ik niet veel beter uit. Het is al eens eerder bewezen dat deze vraag stellen mij nog extra op kan leveren dus bij deze....

    Thanks Yvette

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  2. Top | #62
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Amadeus ligt er uit, dus wordt het lastig meekijken. Persoonlijk ga ik voor april......Maar ja die juni/juli reis is prima geprijsd. En het is maar een paar uurtjes vliegen........\\/.



  3. Top | #63
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Hahaha ja Ton als je slaapt is het zo voorbij....
    Tja de prijzen voor april liggen op dezelfde hoogte als voor juni/juli (dan niet de aanbieding meegenomen die we nu hebben gezien) rond de €600pp (komt heel erg door Pasen).

    Wat is dat Amadeus waar jij het over hebt want daar heb ik dan weer nog nooit van gehoord.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #64

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Teleton werkt ws bij een reisbureau. Amadeus is een boekingssysteem. Heb ik hiervoor ook mee gewerkt, dan kan je de prijzen en beschikbaarheid opzoeken.

  5. Top | #65
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Heb hier even gekeken: http://matrix.itasoftware.com/
    Maar kom daar niet veel lager dan 762. Volgens heb je een prima prijs te pakken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #66
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sofie1979 Bekijk Berichten
    Teleton werkt ws bij een reisbureau.
    WS niet......;-). Teleton werkt helemaal niet (meer) en weet niets van reisbureaus! Maar sommigevergelijkingssites op internet zijn dikwijls ook gekoppeld aan Amadeus, dus is het lastig meekijken momenteel. Maar Tripadvisor en sommige andere sites lopen wel. We gaan een uurtje puzzelen, je weet het nooit! Koe >> haas>> Florida!



  7. Top | #67

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Sorry mijn fout :-#. Ik heb hiervoor wel bij een reisbureau gewerkt en ook met het systeem Amadeus dus vandaar dat ik dacht dat je ook voor een reisbureau werkt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-12 om 19:11. Reden: fqe

  8. Top | #68
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sofie1979 Bekijk Berichten
    Sorry mijn fout :-#. .
    Nee hoor niet fout en ook geen sorry.....!

    Ik vond op tix.nl voor beide periodes (beetje flexibel zijn, dagje eerder of later scheelt veel geld en vertrek Brussel....) tickets voor 406 euro. Heen via Canada, terug via Philadelphia. Je moet er van houden maar de totale reistijd, vertrek- en aankomsttijden zien er niet slecht uit. Pas wel op, echt even goed zoeken er zitten ook aanbieding met lay over van 15 uur tussen......[-(.

    Zit je echt aan de genoemde data vast, dan ging ik lekker met Arke voor dat geld....[-o<. Snel boeken!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-01-12 om 19:12. Reden: 1+1



  9. Top | #69
    Regelmatige Bezoeker Maya1973's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Heb even voor je geshopt bij DELTA, daar kwam ik zelf als 2e optie bij uit. ( na ARKE).
    Ze zitten rond de 596 in de 2 door jou genoemde periodes. (dusseldorf-atlanta-orlando).
    Is toch een redelijk verschil.
    Voor mij is het een goeie optie. Ik hoef maar half uurtje te rijden voor Dusseldorf en scheelt me dus een hotelovernachting in A'dam.
    De uiteindelijke reistijd is voor mij in beide opties het hetzelfde......
    Dit is nu de vierde keer dat ik via dit reisschema reis en bevalt me prima.
    Ligt er dus een beetje aan waar je woont of dit voor jullie ook een optie zou kunnen zijn.....

  10. Top | #70
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Te laat of toch niet.....

    Best goedkoop lijkt me, bij Arke.
    Via Brussel vliegen kan handig zijn, maar voor dat geld zou ik gewoon met Arke gaan
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •