Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 102

Onderwerp: Legoland Florida

  1. Top | #41
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Legoland Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Oke... lijkt me lachen!! Wij zijn in Orlando tussen 21 juli en 4 augustus
    Nnneeeee, wij vertrekken weer op 19 juli, hoe moet dat nou goed aflopen :lol:. Ik laat je wel weten hoe het bij ons gegaan is.....dan ben je goed voorbereid!! Ik zal ook uitgebreid verslag doen van het gekeet op mijn blog met foto's en al :wink:.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Legoland Florida

    Wij zijn 2 weken geleden in Legoland geweest, 2 uur om precies te zijn. Wellicht hadden we beter moeten kijken wat er precies te doen was maar wij ( 27 en 28 jaar) hadden er wel meer van verwacht. Wij hadden verwacht de mooi onderhouden tuinen van het oude cypress gardens te bewonderen. Hier is echter niet veel meer van over en onderhoud hebben ze bij legoland al helemaal niet van gehoord. Het hele park kwam bij ons nogal amateuristisch over en hebben met het bezoek echt geld over de balk gesmeten. Voor ouders met kinderen tot een jaartje of 10 is het wel erg leuk maar voor een gezelschap van een paar jaartjes ouder kan je jezelf de rit echt besparen.

  3. Top | #43
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Legoland Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door S@skia Bekijk Berichten
    Nnneeeee, wij vertrekken weer op 19 juli, hoe moet dat nou goed aflopen :lol:. Ik laat je wel weten hoe het bij ons gegaan is.....dan ben je goed voorbereid!! Ik zal ook uitgebreid verslag doen van het gekeet op mijn blog met foto's en al :wink:.
    Helaas, dan zijn jullie proefkonijn! Jammer dat we niet samen kunnen keten maar dan volg ik het gekeet wel op het blog!

    Onze kids zijn dan 8 en 10 dus ik denk dat die zich nog wel zullen vermaken in Legoland!

  4. Top | #44
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Legoland Florida

    Wij zijn gisteren geweest. Wij hadden eenzelfde soort actie als de Pepsi actie (via dezelfde onoverzichtelijke, slecht werkende site). Zonder problemen binnen gekomen. Fantastisch park, zeker voor pre-teenagers en Lego lovers!
    zie ook http:/www.ralfmarchamaudtimtomengemma.blogspot.com

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Legoland Florida

    Wij zijn er ook geweest en hebben ons wel vermaakt. (kids 9 en 6). Toch vond ik op de een of andere manier Legoland Duitsland mooier en leuker.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Legoland Florida

    Ik ben net een beetje aan het googlen en surfen en zie dat er een legoland is in Florida, bij Tampa in de buurt naar het schijnt.
    Iemand daar al eens geweest? Ervaringen? Echt voor kiddies of ook iets te doen/zien voor volwassenen?

    Dank je!

    <<Mod. Ta2 Gerrit; even "legoland" in de zoekmachine van het forum levert al een bestaand topic hierover op.
    Daar heb ik je bericht dan ook maar even naartoe verplaatst>>
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 05-12-12 om 14:27.
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Legoland Florida

    Aanbieding voor tickets: -25% en 2e dag gratis. Zie voorwaarden.
    Via Best of Orlando http://tinyurl.com/bzk2wr5


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Legoland Florida

    Eten in Legoland is "een belevenis".
    Lijkt jouw dit lekker? Ik heb zo mijn twijfels bij appelfrietjes met slagroom ....



    http://tinyurl.com/ajk8tk9

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Legoland Florida

    Ik heb ze daar gegeten en ik vond ze heeeerrrrlijk..... de kids vonden ze wat minder maar die zijn natuurlijk dol op echte friet dus het verwachtingspatroon lag wat anders

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Legoland Florida

    Vorig jaar in Legoland geweest (net na de opening). Ik vond het een erg leuk park: groot (in oppervlakte) en veel te doen: indrukwekkende Lego-modellen, veel attracties, best goed eten, ... Was wel druk (maar in kerstvakantie 2011 en net open), maar wel gezien en gedaan. Ik vind het een aanrader, uurtje rijden vanaf Orlando, prima te doen!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •