Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 102 van de 102

Onderwerp: Legoland Florida

  1. Top | #101
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Legoland Florida

    Aanstaande maandag 30 november is er een Cyber Monday aanbieding. Link kreeg ik via de nieuwsbrief: http://florida.legoland.com/brickfriday_cybermonday_crm

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #102
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Legoland Florida

    Ik ben op zoek naar tickets voor Legoland welke 14 dagen geldig zijn.
    de afgelopen jaren had ik een combi ticket van attraction-direct met 14 toegang tot Legoland, Seaworld, Busch Gardens en Aquatica.
    Deze tickets bieden ze nog steeds aan, alleen in de kleine lettertjes staat nu: one day admission to Legoland.

    ik baal enorm, want ben er vrij zeker van dat dit er enige tijd geleden nog niet stond. Ik heb de aanschaf toen alleen uitgesteld.

    Met twee hardcore Legofans van 8 en 3 jaar oud heeft een 14 daagse ticket echt de voorkeur omdat we soms ook halve dagen willen gaan en een 2 daags ticket dan net tekort schiet.
    Er is wel een mooie aanbieding op de site van Legoland om een jaarkaart aan te schaffen voor $99 , alleen moet je dan binnen 60 dagen je tijdelijke kaart omwisselen voor een definitieve kaart. En dat gaan wij niet redden.

    dusssss mocht iemand een 14-daagse ticket voor Legoland tegenkomen, dan hoor ik dat heel graag!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •