Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 11 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 102

Onderwerp: Legoland Florida

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Legoland Florida

    Een videoimpressie van de opbouw van de legomodellen voor het park:

    http://www.tampabay.com/components/v...01/56356059001



    Artikel: http://www.tampabay.com/things-to-do...-taking-shape/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: Legoland Florida

    mijn zoontje vindt het erg jammer dat het park in juli nog niet open is.
    hebben we toch weer een reden om over een paar jaar weer eens naar florida te gaan.

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    De openingsdatum: 15-10-2011.

    Zie: http://www.tampabay.com/features/tra...r-fall/1171281

    Legoland Florida sets opening date for fall

    If you've been eager to see the transformation of Cypress Gardens into Legoland Florida, mark your calendars. The new park announced Monday that its opening date will be Oct. 15.

    The 150-acre theme park will cater to kids ages 2 to 12 and will feature replicas of iconic American buildings like the White House. Plus it will have 20 "pink-knuckle" rides — from roller coasters to race cars — as well as some 30 family-focused shows and attractions.

    The park, located midway between Orlando and Tampa in Winter Haven, also revealed a new online reservations system on its site ( legoland.com) that allows families to book travel and hotel rooms.

    A key benefit of the program, Legoland Florida sales manager Todd Andrus explained in a news release, is that it features 13 preferred hotels in Central Florida that are officially endorsed by the park. Called the "Bed & Brick" program, the hotels are all family-friendly and provide a range of price points and assets to accommodate different styles and budgets. Each of the hotels in the program will offer special rates and ticket/room packages, the news release said.

    As previously reported, the 1930s vintage botanical gardens under the old theme park's name will live on untouched, although the Lego Belles will be plastic brick models, not young women in hoop skirts. The Cypress Gardens water ski show will re-emerge as an extreme stunt show with Lego Pirates.

    Full price for the park is $65 for adults and $55 for seniors and kids 3 through 12, but discounting will be common. Park officials with the British Merlin Entertainments Group hope to draw up to 20 percent of a forecast 2 million visitors from group rates such as weekday school field trips combining admission and selected classroom at $5 to $12 a person.

    There are currently four other Legoland parks in the world: Legoland California in Carlsbad, Legoland Billund in Denmark, Legoland Deutschland near Günzburg, Germany, and Legoland Windsor outside of London.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Dat is exact de dag die we ervoor ingepland hadden Zal helaas wel druk worden maar ja, ze hebben er drie achtbanen die we wel gedaan willen hebben...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Zijn dat dezelfde achtbanen als die in Cypress Gardens stonden of totaal nieuwe achtbanen?

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Zover ik op RCDB kan zien is er maar 1 nieuwe achtbaan en zijn de overige banen de oude banen van Cypress Gardens.

    Ik kan de volgende banen terugvinden op de site van Legoland Florida:

    Coastersaurus
    Dragon
    LEGO TECHNIC Test Track

    De hangende achtbaan en de houten achtbaan staan wel op de parkmap maar zijn volgens mij nog niet open. De achtbanen van Cypress Gardnes hebben sinds 2008 stilgestaan - ik kan me voorstellen dat er wat achterstallig onderhoud is..

    Zie plattegrond @ http://florida.legoland.com/Document...LLFParkMap.pdf
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Hier een preview. Ziet er allemaal erg leuk uit!

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Er komt ook een busshuttle van Orlando naar Legoland, s'ochtends heen en na sluiting terug. Deze gaat van de Premium Outlet Vine en de rit duurt 45 minuten $ 5,00 p.p., verdere mededelingen zouden nog verstrekt worden.

    Gelezen in Orlando Sentinel.

    Groetjes Henke.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Hier een uitgebreider verhaal omtrent de shuttle bus.

    Link shuttlebus

    Link Legoland site shuttlebus

    En ik denk dat je er vanuit mag gaan dat hij vanaf de opening van het park zal rijden.

    Let op dat je hier vooraf voor moet reserveren.


  10. Top | #10
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Legoland Florida: Opening 15-10-2011

    Leuk filmpje. En die shuttlebus is misschien wel een uitkomst. Nu nog even zoeken wanneer we daar naar toe kunnen gaan. Aan de andere kant, dagen genoeg nog die niet ingvuld zijn Het is alleen hopen dat het niet al te druk zal zijn rond pasen (en ja, ik weet dat het megadruk gaat worden )



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •