Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Bekijk Poll Resultaten: Marlins of Ocean Drive?

Stemmers
15. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Florida Marlins (MLB Baseball)

    6 40,00%
  • Ocean Drive

    9 60,00%
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 33

Onderwerp: Marlins of oceans drive?

  1. Top | #11
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    we hebben daar vorig jaar gezeten met memorial day, en ik/ wij waren gewoon bang....wil beslist niet discrimineren, maar er waren zoveel donkeren mensen daar dat het er werkelijk zwart van zag.....

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    wil beslist niet discrimineren, .....
    Waarom doe je het dan wel? Discrimineren mag niet.

    Onzin vertellen wel.... dus ga gerust je gang, misschien kom je er wel mee weg. Goed grapje ook, 't zag zwart van de zwarten. Logisch dat je bang werd. Ze zijn levensgevaarlijk! Stonken ze niet erg? Dat hoor je namelijk ook veel. En stelen dat ze doen.....als de raven! Altijd je geld natellen als er veel zwarten in de buurt zijn.

    Nou, je bent nog goed weggekomen hoor, voor hetzelfde geld ga je in de kookpot. Blanken, die lusten ze rauw op Oceans Drive! Fijn dat je even waarschuwt hoor. Je boodschap is helder: Blijf vooral uit de buurt van donkeren mensen......

    Nou mijn reactie nog even. Ik wil beslist niet onvriendelijk zijn:Wat een nare, achterlijke bijdrage over donkeren mensen! Ik zou bang van jou worden.



  3. Top | #13
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    We zijn een week geleden op Ocean Drive geweest en vinden het een feestje.:grin: Gezelligheid, muziek, vrolijke mensen, vriendelijkheid, heel veel bijzonder mooie mensen uit alle hoeken van de wereld. Prachtig, wat een smeltkroes van culturen. Wij hebben ons er geen moment onveilig gevoeld, integendeel, lekker gekletst met een aantal.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Marlins natuurlijk!!!!

    Het is alleen jammer dat de kans om daar de Yankees op de worldseries na tegen te komen er niet is.:-(:-(
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    we hebben daar vorig jaar gezeten met memorial day, en ik/ wij waren gewoon bang....wil beslist niet discrimineren, maar er waren zoveel donkeren mensen daar dat het er werkelijk zwart van zag.....
    Rond Memorial Day Weekend wordt op Miami Beach de Urban Beach Week (ook wel Black Beach Week genoemd) gehouden. Niet het beste moment om daar te zijn. Dit festival heeft ook nog eens historie van geweld. Reden genoeg dus om rond die periode weg te blijven van Miami Beach. Verder is Maimi Beach geweldig. Lekker loungen, cocktails drinken en mensen kijken. What's not to like?
    Laatst gewijzigd door Guus; 24-05-11 om 19:35.

  6. Top | #16

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Zojuist over oceans drive 'geslakt' met de 'Joekel XL'. Zag er erg gezellig uit. Veel live muziek, dikke motoren en leuke terrasjes. Geen puf meer om uit te stappen maar als we nog fit waren geweest hadden we het zeker gedaan.
    December 2008 Florida
    April 2010 California, Nevada, Utah, Arizona

    Momenteel in Florida\\/

  7. Top | #17
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Sorry teleton was echt niet verkeerd bedoeld maar " Ik" voelde me er niet happy....
    en dat mag toch gezegd worden???
    een forum is er toch voor om eerlijk te zijn en je mening te geven?
    sorry als ik jou er mee gekwetst heb....

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    Sorry teleton was echt niet verkeerd bedoeld maar " Ik" voelde me er niet happy....
    en dat mag toch gezegd worden???
    een forum is er toch voor om eerlijk te zijn en je mening te geven?
    Dank voor je sportieve en sympatieke reactie. Neem onmiddelijk van je aan dat je het niet zo lelijk bedoelt als het er eigenlijk staat. Zand er over?

    Natuurlijk mag je je mening geven, maar schrijf dan liever dat je je daar onveilig voelde. Nu wordt de suggestie gewekt dat dit aan mensen met een donkere huid zou liggen. Het ligt misschien aan mensen die aggressief zijn, die zich niet kunnen gedragen etc. of omdat je je in grote mensenmassa's niet senang voelt, maar hun huidskleur staat er echt buiten.

    Omdat onderscheid maken op huidskleur wel degelijk een vorm van discriminatie is, reageerde ik daar fel op. Voor je het weet wordt het een gewoonte, ook al bedoelen we het niet zo, we zeggen het toch maar even.



  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    wil beslist niet discrimineren, maar er waren zoveel donkeren mensen daar dat het er werkelijk zwart van zag.....
    Ik wordt ook erg bang in de buurt van veel witte mensen, dan ziet het er werkelijk wit uit van de witte mensen..........of zijn die toch minder agressief, luidruchtig etc, als ze van een voetbalwedstrijd Feijenoord- Ajax komen. Wat een onzin, bah! Misschien moet je voortaan naar Australie op vakantie, minder zwarten en die er zijn worden zwaar gediscrimineerd.

  10. Top | #20
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Marlins of oceans drive?

    sorry......had het beter moeten beschrijven.....het was er gewoon te massal voor mij...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •