Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: Even voorstellen: Liberty

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Even voorstellen: Liberty

    Hoi!,

    Mijn naam is Diana, en zo als het er nu voorstaat zullen we ergens eind december voor een 3 weken vakantie naar Florida ( Orlando) gaan.
    Zelf ben ik er voor het laatst 20 jaar geleden geweest, ja, echt waar.. zo lang geleden al weer.. hahahaha. Dus er zal wel het één en ander veranderd zijn, ben dus heel benieuwd
    Voor mijn man is het zijn eerste USA trip.
    Mijn laatste vakantie naar Amerika is al weer 15 jaar geleden, en dat was naar Las Vegas.
    Ook heb ik regelmatig rondreizen gemaakt aan de westkust, doordat ik een jaar in de staat New York heb gewoond, maakte dat een stuk makkelijker.
    Heb onwijs veel zin in de vakantie, en dacht.. laat ik eens vroeg alles gaan plannen en regelen, zoals.. visum, route, eventuele hotels, tickets, welke bezienswaardigheden, enz..

    Groetjes,

    Diana

  2. Top | #2
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Liberty

    Hoi Diana,

    Hartelijk welkom op dit informatieve forum... hier is genoeg te lezen om je goed voor te bereiden en er een onvergetelijke vakantie van te maken ;-)
    Eind december is een prima tijd, zijn de vluchten al weer wat goedkoper (na de kerst) en is het een lekkere periode om te gaan....
    Enne... als je vragen hebt, stel ze gerust, genoeg 'Florida' experts hier die je op weg willen helpen!
    Veel plezier bij je voorbereidingen.

    Greetz, Remco

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Even voorstellen: Liberty

    Hoi Remco,


    Dank je wel voor je welkomstwoord :-)
    We willen gaan van 19 december tot 2 januari, we hadden juist begrepen dat dit een hele drukke periode is, zijn nu aan het overwegen om misschien toch te vervroegen en in november te gaan..

  4. Top | #4
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Even voorstellen: Liberty

    Ja, als je het van mij persoonlijk wilt weten, ik zou voor November gaan ;-)
    Mijn vrouw gaat normaal in November, heeft altijd superweer, heerlijke temperaturen.... omdat wij nu in aug/sept. met ons gezin gaan, wil ze een keer in het voorjaar gaan met haar vriendinnen, anders is het zo kort op de vorige keer.... ik snap er niets van.... ik zou voor November gaan!

  5. Top | #5
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Even voorstellen: Liberty

    Hallo,

    FL in november is geweldig. Heerlijk weer, weinig regen, geen drukte, betaalbare tickets, en toch al een vleugje kerst(versiering). Wij zijn 4x in november geweest, maar gaan nu eind augustus ivm de schoolvakantie.

    Veel plezier met de voorbereidingen.

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Even voorstellen: Liberty

    jullie reacties hebben de doorslag gegeven, november it is!!..:-)

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Even voorstellen: Liberty

    de datum staat vast, werkgevers zijn akkoord, we zijn van 7 t/m 28 november a.s in Florida!! :-)

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    vandaag geboekt voor 14 nachten in HoJo Express Inn & Suites Lake Front Park ( pff.. wat een mond vol...) in Kissimee, een budget motel... , maar goed... we zullen er alleen maar slapen en douchen...
    De prijs incl. een auto voor 14 dagen was $640, gezien de prijs hoop ik maar dat alles goed gaat... :-)

    Ik had op het forum al rondgesnuffeld of er bestaande ervaringen waren, maar die kon ik niet vinden, daarom: Heeft iemand een ervaring met dit hotel ?
    Ben benieuwd!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-10-11 om 23:26. Reden: hulp is dichtbij!

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liberty Bekijk Berichten
    De prijs incl. een auto voor 14 dagen was $640, gezien de prijs hoop ik maar dat alles goed gaat... :-)
    Over het hotel zou ik me niet in de eerste plaats zorgen maken. Omdat je de prijs in $$ noemt, vraag ik me af wat de condities voor de autohuur zijn. Waar heb je dit geboekt? Weet je zeker dat je verzekerd bent? Als je de verzekeringen, taxes en fees nog moet betalen, wordt het nog een dure grap.



  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    33

    Standaard Re: Hotel gezocht: Orlando / Kissimmee

    ik heb geboekt via een vacation package deal via Hojo, het zou een full Size moeten zijn van Budget, met unlimited miles, . Optionele coverage niet included, dus dat zal idd bij pick up moeten worden geregeld.
    Enig idee wat voor kosten ik kan verwachten bij pick-up ?
    Laatst gewijzigd door Liberty; 30-10-11 om 09:49.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •