Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Inschrijven per internet

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Inschrijven per internet

    Hallo graag had ik nog een vraagje ,dat kaartje dat je krijgt op het vliegtuig ik weet de naam niet ;waar je moet invullen naar waar je gaat en waar je verblijft , ik heb gehoord dat het mogelijk is per internet dat in te vullen ?En als je aankomt hebt je pracktisch geen problemen doordat je al geregisseerd ben .Maar ik weet niet op welke site je dit kan doen ik woon in Belgie als iemand dat al gedaan heeft of er van gehoord heeft laat het mij dan aub weten dank u tot volgende keer bedankt nounou :lol:

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Hallo nounou,

    Van een mogelijkheid om de gegevens op internet in te vullen zodat je bij aankomst minder vertraging hebt is mij niets bekend.
    Wel zijn er luchtvaartmaatschappijen die deze mogelijkheid bieden voor E-ticket passagiers. Je voorkomt dan problemen bij de check-in procedure op het vliegveld.
    Lees hier http://www.klm.com/travel/nl_nl/trav.../api/index.htm alles over de mogelijkheden bij onze nationale carrier KLM.
    Me dunkt dat er legio maatschappijen zijn die deze mogelijkheid bieden.

    Op dezelfde pagina heb je ook een mogelijkheid om een API-formulier te downloaden. Met dit formulier kan je alvast alle benodigde informatie verzamelen.

    groet
    Trainspotters

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: inschrijven per internet

    Je krijgt in het vliegtuig twee formulieren, een Visum Waiver en een Custom Declarations Form, en beide mag je van te voren invullen, maar digitaal is dat helaas nog niet mogelijk.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •